Äitiysvapaan alku

Katoin tuossa, että tuo viikko 49 on tiukka, 2 pitkää iltaa+aamu, 1 vapaa, 2 pitkää iltaa+aamu... Siitä jos selviän, oon sissi!

Tänään tuli postin mukana päätös äitiysavustuksesta vaikka verkossa sen näin jo 13.pv. Hakemuksen toimitin 30.10 eli 2 viikkoo meni siinä. Äippäavustus menee vaunubudjettiin :) Vanhempainpäivärahahakemuksen toimitin samana päivänä ja tähän päivään saakka se on "odottanut työnantajan tietoja", nyt näyttää olevan käsiteltävänä. Jännätäänpäs nyt sitä kuin siinä kestää :wink

Huh huh... Siis mä oon ihan TÖÖT !! Vaan niinpä meni kolmas iltavuki ja aamulla takasin, tiistaina vapaa... Mutta eipä oo enään ko 12 työvuoroo jäljellä!
Jaksaa jaksaa, hakkaa hakkaa, eestä ja takkaa, ikinä ei lakkaa!! Vai miten se meni :confused:
Nyt vaan apinanraivolla pusketaan talvilomille, tukisukat ja tukivyöt vaan vinkuu! ;)

Mua on naurattanu töissä kun kaikkia niin väsyttää ja masentaa kun on pimeä ja blaablaablaa... Itse on sit pirtsakkana ja reippaana vaikka onkin jo 30. raskausviikko :D et meneeköhän tää nyt ihan oikein!? Vaavi on antanu äidille supervoimia :) <3

Musta kanssa välillä tuntuu, että oon työpaikkani pirtein. Tosin oon myös nuorin, joten sillä voi olla vaikutusta. Illlat meneekin sitten lepäillessä, mutta töissä jaksan yllättävän hyvin.

Mua on huvittanut töissä, kun meillä on ruokala 2. kerroksessa ja itse istun kutosessa, niin kiipeän aina portaita ylös lounaan jälkeen ja mun ikäiset lapsettomat puuskuttaa nassu punaisena perässä. :grin

Vielä tossu nousee. Katotaan, jaksanko samaa tahtia nää viimeiset työviikot...

Kyllä mäkin katson vähän vinoon mun asiakkaan edustajaa joka kitisee selkäkipua yms..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meilläki yks työntekijä ISTUU siinä mun tuolilla kun hän ei jaksa seistä! :D Minäkö jaksan sitten koko päivän seistä,jos istut siinä mun tuolilla?

Katotaan mihin tässä vielä joutuu... Kirjoittaakohan ne äitiyspolilta lähetteitä yleislääkärille? Keskiviikko-illasta asti vihoitellu oikea kylki tuolta lapaluun alta. Sellasta kirvelevää jomotusta. Mies sano, että samanlaista kipuilua aiheuttaa murtunut luu. Joku tolkku saatava jos sitte saikulla äitiysloman alkuun olen. Mikään asento ei oo hyvä ku sattuu saati että työhön kykenis :sad001

Sehän ei kauhean poikkeuksellista kai ole että vauva voi rikkoa kylkiluun, raju yskäkin voi napsaista sen poikki.
Nyt mashnu vaan lujana että pääset saikulle

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pitäis ens viikon lauantaina mennä takas töihin...eeeei kiiiinostaaaaa!:/ En mä pysty tekee siel mitään,mut toisaalta ei mulla kyllä olis kauheesti enää työvuoroi jäljellä :(

Muokattu viimeksi:
Kauheen ristiriitaiset fiilikset töistä. 19 työpäivää on vielä äippäloman alkuun. Nyt kun on ollut viikon kotona, ni tuntuu jotenkin oudolta että pitää mennä takaskin :D huomenna taas lääkäri tosta jalasta, ja röntgeni vihdoin. Saas nähä miten mun käy.

Minä ensin tuulettelin ja riemuitsin sitä loman alkua, mutta nyt on alkanut tulla haikeus... Minä siis jätän nuo kaikki hupsut mummut ja papat pitkäks aikaa ja osaa en enää koskaan tapaakaan. Ja ne kun niin on ihastellu minun mahaa! Pitää mun ehdottomasti käydä töissä pistäytymässä välillä. Saavat sitten ennustella sitö poikaa mulle...

Hei te, joilla äitiysvapaa alkaa 2015 puolella: oletteko jo saaneet Kelasta päätöksen äitiyspäivärahasta? Mulla näkyy että odottaa tietoja verottajalta ja mietin vaan että kuinka kauan tässä vielä menee? Toivottavasti ehtii ennen ku jään joululomille kun pitäis vielä se palkan ja pvr:n erotus laskea (kuuluu siis mun työtehtäviin ja haluun laskee sen ite et menee oikein :))

Joulukuun puolivälissä tulee vasta uudet määräytymisperusteet ensi vuodelle, joten jos äitiysvapaa alkaa 2015 puolella ainakaan sitä ennen ei mitään päätöksiä tule. Kelasta tämän tiedon sain kun oman hakemukseni perään kyselin.

Alkais jo mokoma loma! Mulla on melkein 30 työpäivää vielä edessä mutta ei yhtään huvita mennä töihin eikä tehdä töitä, kun tietää, että "kohta" se alkaa :-/

Takaisin