Äitiysvaatteet

Mulla on toistaiseksi ollut vaan h&m:n äitiyshousuja (farkut, collarit ja kahdet legginsit) ja enempää en kyllä ole ostamassa. Tuntuu että kaikki se lisätila mahaan on otettu pepun puolelta, lötkistyvät heti päällä ja valuvat, collareiden lahkeet on tosi lyhyet (vaikka oon 160 cm vaan itse) ja kaikin puolin aika huonoa laatua. Mekkoja haluaisin minäkin, nyt kun alkaa olla sen verran lämmin ettei palellu heti.
 
Tilasin läjän vaatteita Zalandolta, kun siellä oli koko kapasiteettia vähän enemmän kuin esim HM valikoimassa. Katotaan mitkä sopii ja mitkä ei, helppo palauttaa ainakin. Ja tietty nyt 18 viikolla vasta ja normi vaatteet vielä menee, niin ei tiedä myöhemmin, että meneekö tilatutkaan vaatteet :grin
 
Ois kiva, jos jakaisitte jotain hyviä löytöjä!

Musta on vähän vaikeeta et kaikki pitää nyt tilata netistä tai ostaa käytettynä. Ei yhtään osaa arvioida, mikä sopisi tai mikä olisi hyvä. Mutta mulla alkaa pian loppua sopivat vaatteet, napapaidoiksi tahtoo mennä.
 
Ois kiva, jos jakaisitte jotain hyviä löytöjä!

Musta on vähän vaikeeta et kaikki pitää nyt tilata netistä tai ostaa käytettynä. Ei yhtään osaa arvioida, mikä sopisi tai mikä olisi hyvä. Mutta mulla alkaa pian loppua sopivat vaatteet, napapaidoiksi tahtoo mennä.


Zalandolla oli melko hyvin arvioitu vaatteita, ksyotan miten ne pitää paikkansa. Etenkin kokojen arvioita kyttäsin eniten.
Voin yrittää laittaa tännekin
 
Anna Field Mama merkkisiä vaatteita tilasin ja pääsääntöisesti XL kokoisina Zalandolta. Sukkahousut oli XXL. Kaikki oli sopivat, mutta imetys topit olivat vähän lyhyitä. Istuvuus ei aina ihan 100% mutta en ole niin nirso. Pääasia että olisi jotain päälle laitettavaa.
Käytän normisti vaatteita koossa 46/L/XL.
 
Vähän alkaa vaatteet käydä vähiin, niin tilasin H&M:n mekkoja (niillä toivottavasti pärjää kesääkin) ja ostin Torista myös paketin, missä oli vissiin viidet housut ja saman verran paitoja. Toivottavasti tulee sopivia... :cat:
 
Anna Field Mama merkkisiä vaatteita tilasin ja pääsääntöisesti XL kokoisina Zalandolta. Sukkahousut oli XXL. Kaikki oli sopivat, mutta imetys topit olivat vähän lyhyitä. Istuvuus ei aina ihan 100% mutta en ole niin nirso. Pääasia että olisi jotain päälle laitettavaa.
Käytän normisti vaatteita koossa 46/L/XL.

Nuo Anna Fieldit oli mulle oudon mallisia, tilasin kans XL mut meni palautukseen. Normaalisti oma koko 46/XL. Sit taas H&M äitiysfarkut ja legginssit on ollu liian suuria XL koossa, samoin Lindexin äitiysfarkut kokoa 46. Tosi vaikea tilata ku ei voi luottaa kokoon.
 
Mulla on pari paitaa Mamalious merkkistä ja sit t-paitoja ostin toissa kesänä h&m mut niitä ei tullut hirveesti silloin käytettyä. Josko nyt.

Muuten oon käyttänyt koko viime raskausajan Me&I normivaatteita. Mekot meni mulla ihan loppuun asti ja housuina käytän magic yoga pantseja. Niissä korkea trikoinen vyötärö. Tosin ne ei oo farkut tai suorat housut mut mun työssä passaa ihan hyvin. Kätevää kun ei tarvi ostaa erikseen äitiysvaatteita. Kesäksi tosin pohdin et tilaanko jotkut lyhyt lahkeiset housut sieltä.
 
Nuo Anna Fieldit oli mulle oudon mallisia, tilasin kans XL mut meni palautukseen. Normaalisti oma koko 46/XL. Sit taas H&M äitiysfarkut ja legginssit on ollu liian suuria XL koossa, samoin Lindexin äitiysfarkut kokoa 46. Tosi vaikea tilata ku ei voi luottaa kokoon.

Hömph. Juu, tuota HM ja Lindexia ihmettelen, oletin niiden olevan automaattisesti pieniä malleja joten siksi en niitä tilannut. En kans yleensä tilaa netistä mitään mutta nyt pääsee nyt helpommalla näin ku se että menis kiertelee ja sovittelee kaikkea erikseen.
 
Onko kukaan Milkin vaatteita tilannut? Mietin miten koot pitävät kutinsa (lähinnä alushousuissa), näissä kun tuntuu hirveästi olevan vaihtelua merkettäin:hilarious:
 
Minä tilasin lisää vaatteita.. tilasin suoraan Seraphinen nettikaupasta. Olen tosi tyytyväinen. Äitiysmekko laskeutuu niin kauniisti että sitä voi varmaan käyttää raskauden jälkeenkin. Imetysmekko on tosi kiva mutta ei varmaan mahdu päälle koko raskauden ajan. Lisäksi ostin haalarit, jotka varmaan on kivat myös vauvan kanssa. Vähän vaihtelua kun kotikonttorilla mun päällä on yleensä pelkkää trikoota. Koot täsmäsi tosi kivasti siihen mitä yleensä olen esim h&m:llä (42 -> uk 14) :)
 
Takaisin
Top