Äitiysvaatteet

Livie

Kommentoinnin ninja
Syyskuiset 2021
Elokuiset 2024
Joko ootte tehneet hankintoja? Mä tilasin päivää ennen plussaa H&M alesta äitiysvaatteita, jotka saapu tänään. Ainoastaan pikkarit oli hyviä :rolleyes: eilen laitoin myös Zalandolle tilauksen, alessa oli hyviä vaatteita ja niistä tuli eilen vielä lisäale.

Joudun varmaan aika pian investoimaan kokoa isompiin rintsikoihin, omat puristaa jo. Jos joskus tarvii palata kotitoimistolta takaisin työpaikalle, luulen että pärjään pitkälti mun mekoilla töissä. Mekkojen lisäksi käytän yleensä töissä paitapuseroita + housuja/farkkuja, ne taitaa jäädä nyt kaappiin pitemmäksi aikaa. Mut varmasti legginssejä, treenitrikoot ja yhdet farkut pitää ainakin ostaa.

Aattelin et täällä voi vaihtaa kokemuksia ja antaa vinkkejä hyvistä äitiysvaatteista :)
 
Tilasin myös eilen hetken mielijohteesta Zalandolta parit mammalökärit kun turvotus on niin valtavaa ettei omat lökäpöksyt meinaa enää mahtua :rolleyes:
 
Mun on kohta pakko tilata jotkut mammahousut, järkyttävä turvotus mahassa. Kotivaatteina mulla on lähinnä joogahousut, joten niillä pärjää pitkälle
 
Mä en ole vielä hommannut mammavaatteita, toistaiseksi olen pärjännyt niillä mitä on :grin
 
Apua, en ole ehtinyt ajatella noin pitkälle, enkä oikeastaan uskaltanutkaan ajatella!
Mammalegginsit täytyy jossain vaiheessa ostaa jos niin pitkälle päästään, ja jotain paitoja jotka sopii neuletakkien kanssa. Myös urheiluvaatteita täytyy miettiä.
 
Parhaat hankinnat raskausajalle oli pehmeät rintaliivit ja hm äitiysfarkut! Muuta en itse tarvinnut edellisessä odotuksessa.

Sitten tietty imetyspaidat vauvan synnyttyä, mamaliciouksen paidat olleet tosi laadukkaita ja löytyy myös mekkoja
 
Täällä kyllä myös mahaa turvottelee siihen malliin että tursuilen yli farkuistani... Ja rinnat tuntuu kasvavan silmissä, että eiköhän se ole kohta jo ostosten aika.

(Ja juuri kun ennen joulua pistin nuhruisen alusvaatelaatikkoni uusiksi, pitkäänpä oli iloa. :grin)
 
Täällä kyllä myös mahaa turvottelee siihen malliin että tursuilen yli farkuistani... Ja rinnat tuntuu kasvavan silmissä, että eiköhän se ole kohta jo ostosten aika.

(Ja juuri kun ennen joulua pistin nuhruisen alusvaatelaatikkoni uusiksi, pitkäänpä oli iloa. :grin)

I feel you.. Me mentiin naimisiin elokuussa ja sain mieheltä huomenlahjaksi mm. lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Siitä innostuneena uudistin oman rintaliiviosaston, ja nyt jo en mahdu enää niihin.. :grin
 
Aiiivan parhaat imetysliivit saa Kappahlista! En oo imettänyt enää öö yhdeksään kuukauteen ja silti käytän vielä niitä liivejä :grin Just tilasin alesta niitä lisää.

Muuten pitää kaivella kaapit mitä äitiysvaatteita oon säästäny ja mitä myyny. Luojankiitos pieni "mitä jos tuleeki vielä joskus toinen..." -ajatus oli mielessä ja ainakaan maailmanparhaita Hujauksen imetysvaatteita en oo myyny!

Sen muistan, et odotushousuja en löytäny yhtiäkään sopivia viime raskaudessa, löysät verkkarit parhaat!

Esikoisesta olin talvella/keväällä isoimmillani ja nyt tästä sit kesällä/syksyllä, et hauska ajatella ettei esim odotustoppatakkia tartte nyt :grin (sekin löytyis vielä kaapista)
 
Minä juuri mietin että uusia liivejä tartteis jo hommata kun tuntuu ettei omat mahdu enää tai on epämukavia :grin yhden hupparimekon tilasin hetki sitten ja sen otin reilummassa koossa jo vatsaa ajatellen. Samassa tilauksessa tuli myös mammaleggingssit. Tuntuu että terolutien aloituksen jälkeen on kertynyt nestettä ja turvottaa aika lailla koko ajan :meh:
 
Vielä sopii vaatteet päälle, vaikka jonkin verran on jo turvotusta. Äitiysvaatteita en oo vielä edes uskaltanut katsoa.
 
Meilläkin esikoinen on syntynyt keväällä, niin en ole ollut raskaana kertaakaan kesällä. Tai ei se ainakaan vielä silloin näkynyt. Luulen, että hankintoja täytyy tehdä sitten keväämmällä. Onneksi kesämekot varmaan sopii hyvin myös raskauden loppupuolella. Ihanaa kyllä, että jos tässä nyt kaikki menee hyvin, niin pääsisi kesälomalta sitten suoraan äitiyslomalle! :)
 
Mulla muutama äitiysvaate tallessa kuopuksen jäljiltä. Mut koko raskauden kuljin omissa vaatteissa jotka ahkerassa käytössä edelleen. Kesäksi pitää kyl miettiä et tarviiko jotain kesäisempää. Vanhoihin farkkuihin en oo kunnolla mahtunut tän viimeisen raskauden jäljiltä joten jääkööt ne kaappiin ja kuljen sit mekoissa ja legginsseissä. Ne kahdet imetysliivit pitää varmaan kaivaa varastosta kun nuo nykyiset on puristaneet jo hetken aikaa.
 
Lähes kaikki tallessa.
Kuvasin raskausvaatteet joku aika sitten ja meinasin laittaa myyntiin. Onneksi en vielä kerennyt :grin
Imetysvaatteet käytössä nyt, joten hyppään vaan takas raskausvaatteisiin, kun ne käy pieneksi.:hilarious:

Jotain vaatteita olen antanut kaverille. Äitiystoppahousut annoin, niitä en nyt itse tarvitsekaan.

Hellevaatetta tulee varmasti lähempänä kesää ostettua.
 
Onkos kellään vinkata tukevia (mutta mukavia tietysti) imetysliivejä jo valmiiksi isorintaiselle? Viime raskaudessa käytin jotain lindexin tai h&m:n toppiliivejä ja tissit roikkui jaloissa eikä mikään paita näyttänyt edustavalta päällä niiden kanssa. Haluaisin panostaa nyt sellaisiin liiveihin mitkä ajaa asiansa vauvan kanssa, mutta pitävät silti lollot hyvin tuettuna:p luojan kiitos mun tissit ei kasvaneet yhtään raskaudessa mutta näitä on vaikea saada ruotuun normikoossakaan.
 
Onkos kellään vinkata tukevia (mutta mukavia tietysti) imetysliivejä jo valmiiksi isorintaiselle? Viime raskaudessa käytin jotain lindexin tai h&m:n toppiliivejä ja tissit roikkui jaloissa eikä mikään paita näyttänyt edustavalta päällä niiden kanssa. Haluaisin panostaa nyt sellaisiin liiveihin mitkä ajaa asiansa vauvan kanssa, mutta pitävät silti lollot hyvin tuettuna:p luojan kiitos mun tissit ei kasvaneet yhtään raskaudessa mutta näitä on vaikea saada ruotuun normikoossakaan.
Ai kamala, mä en ole tuota edes ajatellut. Kai näillä voi lyödä itseään naamaan imetykseen mennessä. Mä pidän näin normaalisti muuten urheiluliivejä, mulla on niin prinsessaiho että kaikki tavalliset hankaavat. Olen varmaan pitänyt tavallisia liivejä viimeksi kun menin naimisiin.
Pitääkö tässä siis nelikymppisenä aikuistua ja lähteä sovittamaan sopivia liivejä! :woot:
 
Onkos kellään vinkata tukevia (mutta mukavia tietysti) imetysliivejä jo valmiiksi isorintaiselle? Viime raskaudessa käytin jotain lindexin tai h&m:n toppiliivejä ja tissit roikkui jaloissa eikä mikään paita näyttänyt edustavalta päällä niiden kanssa. Haluaisin panostaa nyt sellaisiin liiveihin mitkä ajaa asiansa vauvan kanssa, mutta pitävät silti lollot hyvin tuettuna:p luojan kiitos mun tissit ei kasvaneet yhtään raskaudessa mutta näitä on vaikea saada ruotuun normikoossakaan.

Kiinnostaa myös! Mulla nyt jo ahdistaa omat liivit, ystävät kehuu Lindexin ja H&M liivejä, mut en usko et on ihan sama käyttökokemus, A-kuppi vs. E-kuppi.. :hilarious:

Viikonloppuna joudun lähteä liiviostoksille :shifty:
 
Liivihommat on kyllä aina ollut haaste, koska vihaan shoppailua mutta haastavan koon takia on pakko mennä sovittelemaan liikkeisiin. Muita äitiysvaatteita en edes ajattele vielä, mutta hyvistä liiveistä haaveilen jo nyt.
 
Kiinnostaa myös! Mulla nyt jo ahdistaa omat liivit, ystävät kehuu Lindexin ja H&M liivejä, mut en usko et on ihan sama käyttökokemus, A-kuppi vs. E-kuppi.. :hilarious:

Viikonloppuna joudun lähteä liiviostoksille :shifty:
E-kuppi täälläkin! En saa näitä sopimaan kuin yksiin Lindexin balconette-malleihin muttei nekään imetysliivit ole..
 
Onkos kellään vinkata tukevia (mutta mukavia tietysti) imetysliivejä jo valmiiksi isorintaiselle? Viime raskaudessa käytin jotain lindexin tai h&m:n toppiliivejä ja tissit roikkui jaloissa eikä mikään paita näyttänyt edustavalta päällä niiden kanssa. Haluaisin panostaa nyt sellaisiin liiveihin mitkä ajaa asiansa vauvan kanssa, mutta pitävät silti lollot hyvin tuettuna:p luojan kiitos mun tissit ei kasvaneet yhtään raskaudessa mutta näitä on vaikea saada ruotuun normikoossakaan.

Mulla on kahdet Carriwellin imetysliivit kokoa L. Ja ovat ajaneet asiansa mun F-kupin kanssa. Ostin nuo Carriwellit Lastentarvikkeesta. Yhdet imetysliivit ostin Prismasta aikoinaan ja olivat isoimmat mitä löysin ja ne ei ees peitä rintoja joten olivat ihan turha ostos. Ehkä vois tähän raskauteen ostaa kolmannet Carriwellit kun muistan vaan sen hikoilun synnytyksen jälkeen niin kahdet liivit ei ihan riittänyt.
 
Takaisin
Top