Äitiysvaatteet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Livie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin Prismassa hypistelemässä äitiysvaatteita ja valikoima oli todella kehno. Täytyy käydä joku toinen prisma vielä katsomassa. En oo mikään shoppailija joten mahdollisimman helpolla yritän päästä

Mä kävin joskus kuukausi sitten isossa Prismassa (Kaari) kun harvemmin tulee käytyä noin isossa kaupassa, mutta en edes löytänyt koko äitiysvaateosastoa! Valikoiman pienuus ehkä selittää sen, miksi en edes löytänyt niitä:grin
 
Mä kävin joskus kuukausi sitten isossa Prismassa (Kaari) kun harvemmin tulee käytyä noin isossa kaupassa, mutta en edes löytänyt koko äitiysvaateosastoa! Valikoiman pienuus ehkä selittää sen, miksi en edes löytänyt niitä:grin
Mekin kahlattiin läpi kunnes vahingossa osu silmiin pieni paperipala jossa luki "äitiysvaatteita"
 
Mä olin pari viikkoa sitten Prisman äitiysvaateosastolla ja yhtäkkiä vieressä oli noin 50 tai 60 v. nainen, joka mallaili itselleen yhtä imetysmekkoa. Ilmeisesti menee aika monelta ohi, että mikä osasto tuo on..

Sillä aikaa kun mietin, kehtaanko mainita asiasta, hän siirtyi jo muualle.
 
Noi hm:n mamaleggarit on muuten ihan kivat, mutta vielä tosi reilut (tuntuu siltä kuin ne ulottuis kainaloihin :grin) ja se yläreunan kumppari tuntuu inhalta.

Mulla on ihan normikäytössä sellaisia haaremihousu-tyyppisiä housuja, joissa on ihanan leveä trikoinen vyötärökaitale, ne tuntuu tällä hetkeltä parhailta housuilta. Veikkaan vaan, että kunhan maha kasvaa lisää niin se trikookaitale jää auttamatta liian matalaksi.
 
Löytyykö mistään reisitaskuhousuja tai muita samantyyppisiä, väljemmän mallisia housuja äitiysversioina? Mun on normaalistikin tuskaa löytää kivoja housuja, kun oon kranttu puntin mallista ja pituudesta, mutta nyt tää tuntuu olevan kahta hankalampaa :smiley-angry017.
 
Kävin just hakemassa postista ekat äitiysvaatteet! Tarkemmin sanottuna masutuubeja :joyful: Tilasin myös parit housut yms Zalandolta, niin niitä oottelen tällä viikolla saapuvaksi myös.
 
Mistä hankit? Pitäis itekin hommata.

Raskauskeijulta :) Oli ainut, mistä löysin varmasti oikean kokoisia eli vähän isompia. Siellä oli paljon erilaisia vaihtoehtoja, mutta osasta ei ollut kuin "yksi koko kaikille" tai vain vähän kokoja jäljellä.
 
Kaikki vanhat äitiysvaatteet on tallessa, mutta koska silloin oleilin lähinnä kotona lökäpöksyissä, jotain työpaikalle sopivaa on pitänyt hommata :) Parit leggarit ja kesäänkin sopivia T-paitoja tilasin, samoin yhden raskaus/imetysyöpaidan, jollaista minulla ei aiemmin ole ollutkaan.. En edes muista millaisissa viritelmissä yöimetyksen viimeksi hoidin
 
Mulla on pahoinvointi lähes kokonaan helpottanut ja sen verran energiaa taas löytynyt, että viikonloppuna ompelin itselleni masutuubin ja paidan, mihin maha mahtuu kunnolla. Suunnittelin myös tutkivani vaatekaapin sisällön kesävaatteiden osalta, josko joitain shortseja ja capreja saisi itse modattua uusiokäyttöön. En koe olevani mikään erityisen taitava ompelija, mutta intoa riittää sitäkin enemmän :grin
 
Onko kukaan törmännyt hyviin ja edullisiin äitiyscollareihin?

Tykkään käyttää kotona collareita ja nämä perusversiot on alkaneet puristaa mahan kohdalta. Mulla on jotkut vanhat HM äitiyscollarit, mutta nää on semmoista ohutta materiaalia ja haluaisin löytää ns paksummasta kankaasta tehdyt. Olen koittanut selailla nettikauppoja mutta ei ole vielä osunut silmään kuin legginsejä ja urheilutrikoita.
 
Onko kukaan törmännyt hyviin ja edullisiin äitiyscollareihin?

Tykkään käyttää kotona collareita ja nämä perusversiot on alkaneet puristaa mahan kohdalta. Mulla on jotkut vanhat HM äitiyscollarit, mutta nää on semmoista ohutta materiaalia ja haluaisin löytää ns paksummasta kankaasta tehdyt. Olen koittanut selailla nettikauppoja mutta ei ole vielä osunut silmään kuin legginsejä ja urheilutrikoita.

Itse tilasin Zalandolta äitiyscollarit (löytyy verryttelyhousuosiosta, esim. nämä tai nämä), mutta en ole vielä käyttänyt niitä kun olen tykästynyt Prismasta ostettuihin Puman pöksyihin, joissa on mukavan matala ja löysä vyötärö jo valmiiksi.
 
Ai että mikä fiilis, kun tuli mun äitiysvaatteet postissa! Tilasin parit äitiysfarkut, kaksi pitkää toppia, kahdet ohuet shortsit, kaksi imetykseen sopivaa paitaa ja yhden vähän juhlavamman paidan. Imetykseen sopivat oli nyt vähän etuajassa, mutta ajattelin, että samalla vaivalla tulevat :hilarious:

Äitiysfarkut oli onneksi vähän reilut niin on vielä kasvuvaraa ja onneksi löytyi tarpeeksi isot. Tuntuvat kyllä mukavalta päällä, kun ei paina tuonne masun alle :happy:

Rintaliivejä joutuu pikapuoliin lähteä metsästämään. Imetysliivien hankintaa odotan kyllä ihan loppuun asti kun ei tiedä mihin mittoihin nämä kasvaa :rolleyes:
 
Mä tilailin kans äitiysvaatteita. Paras ostos oli H&M farkkulappumekko! Oon niin farkkutyttö kun vaan voi olla, ja ei millään pahalla niille jotka näistä tykkää, mut äitiysfarkut oli karseet mulle. En koskaan käytä strech sekoitetta, vaan niitä "kankeita" farkkuja. Ja mun vartalomalliin äitiysfarkut ei vaan sovi, oon tiimalasivartaloinen ja vyötärö on tosi kapea. Ne jotka meni reisistä ja peffasta, on ihan jäätävän isoja sen tuubin kohdalta! Ja roikkuu tosi epäedustavasti persuksista. Mitä en kyl ymmärrä, täytettä ois kyl mun mielestä tarpeeksi, ettei ois syytä roikkua..

Nyt tunnen oloni taas normaaliksi, kun on nättejä vaatteita mihin pukeutua :happy: jaksaa meikata ja laittaa hiukset töihin, heti fresh olo!
 
Eilen kävin lopultakin hakemassa pari äitiysmekkoa H&M:ltä. Olin ajatellut, että selviäisin mun olemassa olevilla hameilla, koska mulla on monta korkeavyötäröistä hametta. Vatsa on kuitenkin kasvanut jo niin ylös ja, että kaikki hameeni puristivat ja oli vaan todettava, että pakko tehdä pari hankintaa.

Ilmeisesti Jumbossa Vantaalla myytiin postissa palautettuja vaatteita, koska mielestäni noita mekkoja ei pitänyt olla netin mukaan suunnilleen missään myymälässä+olivat yksittäisiä alevaatteita. No, missään nimessä en valita, sillä löytyi mieluisat, joita voi ehkä pitää raskauden jälkeenkin. Enköhän selviä näillä ne muutamat harvat työpäivät joita tulee.

Kotona olen pitänytkin jo löysiä äitiyshousuja pari viikkoa, mutta ei niillä toimistolle oikein voi mennä:grin
 
Minäkin ostin juuri kahdet äitiyscollarit ja kaksi imetysyöpaitaa hm:ltä. Muuten noi housut olivat ihan kivat 20€:n housuiksi, mutta tuntui että venyvät käytössä ja sitten saa nostella. Ompelin sitten niihin kiristysnauhan ja kuminauhan. Ja nyt ovat parhaat mukavuushousut mitä mulla on ikinä ollut. Eivät valu yhtään.:)
Niihin yöpaitoihin on myös kova luotto. Kunpa aiemmissakin imetyksissä mulla olisi sellaisia ollut. Ovat siis kuin imetystoppeja, mutta pidempiä.
 
Täytyypä itsekin hommata imetysyöpaitoja. :)
Viimeksi käytin imetystoppeja yöllä, mut olishan se kiva et helmaa olisi enemmän. Minusta on tullut vilukissa :grin, en nuku enää ilman yökkäriä.

Omat matalavyötäröiset farkut alkaa puristaa. Kaipa siirryttävä äitiysfarkkuihin. Kotona olen aina mukavissa collareissa. :)
 
Täytyypä itsekin hommata imetysyöpaitoja. :)
Viimeksi käytin imetystoppeja yöllä, mut olishan se kiva et helmaa olisi enemmän. Minusta on tullut vilukissa :grin, en nuku enää ilman yökkäriä.

Omat matalavyötäröiset farkut alkaa puristaa. Kaipa siirryttävä äitiysfarkkuihin. Kotona olen aina mukavissa collareissa. :)
Piti ihan käydä sun viestin jälkeen tarkistamassa, että olihan ne oikeasti yöpaidoiksi tarkoitettuja. Ja eivät olleet.:grin Mekko nimellä ovat, mutta mun mielestä ihan parhaita myös yökäyttöön.
 

Liitteet

  • EA7401F3-9DF4-43F2-B00D-336E509E1C86.jpeg
    EA7401F3-9DF4-43F2-B00D-336E509E1C86.jpeg
    5.6 KB · Katsottu: 8
Kävin jo muutama viikko sitten ostamassa H&m.lta muutaman mekon, ihan normaali mallistosta, mutta väljiä niin menee myös vatsan kasvaessa.

Kokeilin myös äitiyshousuja, mutta en löytänyt hyviä. Tilasin sitten vielä H&m.n nettikaupasta yhdet housut, jotka ei oo vielä tullut. Mekkojen kanssa oon pitänyt mukavia legginsejä ja äitiyssukkahousuja.
 
Piti ihan käydä sun viestin jälkeen tarkistamassa, että olihan ne oikeasti yöpaidoiksi tarkoitettuja. Ja eivät olleet.:grin Mekko nimellä ovat, mutta mun mielestä ihan parhaita myös yökäyttöön.

Olen jossain nähnyt mainoksen ihan imetysyöpaidoista. Näytti satiinin tapaiselta kankaalta. Täytyy tutkia missä ne oli. :)
 
Takaisin
Top