Äitiysvaatteet

Annin eka, toimisko noi hm:n mammatrengginssit tyyliin mustien pillihousujen korvaajina? Onko miten paksua kangasta? Näyttivät nimittäin mukavilta.

Mä oon edelleen lykänny äippävaatteiden ostamista, kun kaikkein väljimmät onat housut menee vielä just just jalkaan. Mutta kohta on pakko varmaan mennä kaupoille.

Nessu 11+2
Todellakin :) itseasiassa luulin, että ne on stretch farkkua, ennen kuin huomasin noi tregginsit tuolla hm sivuilla. Mulla on yhtä paksua kangasta olevat hm normaalit farkut.
 
Mä pidin tänään sit viime raskaudessa paljon käyttämiäni äitiys-stretchfarkkuja kun mentiin ostoskeskukseen kiertelemään ja oli kyllä niiiiin vikatikki! Resori vatsan päällä on sen verran löysä et housut valu vähän väliä alaspäin... Aina kun pääsin jonkin hyllyn taakse piiloon vetelin housuja ylös! :D Pitääköhän tässä siirtyä käyttämään legginsejä ja pitkiä tunikoita tai mekkoja kunnes äitiyshousut pysyy ylhäällä?
 
Todellakin :) itseasiassa luulin, että ne on stretch farkkua, ennen kuin huomasin noi tregginsit tuolla hm sivuilla. Mulla on yhtä paksua kangasta olevat hm normaalit farkut.
Mulla on ne samat! Ihanat päällä ja siistit mihin tahansa. Vatsapussi on vaan vielä aika tyhjä... 11+0
 
Vatsa pömpöttää jo sen verran että kävin eilen hakemassa yhdet mustat legginssit, toiset kuvioidut ja sitten h&m mammaosastolta skinny farkut. Oli ihana tunne hiihdellä loppupäivä niissä farkuissa kun ei puristanut vatsan kohdalta lainkaan :)

11+6
 
Odotan eniten, että tulisi mammashortseja ja kesämekkoja myyntiin. Viimeeksi synnytin tammikuun lopussa, joten talvivaatetta löytyy aina toppatakista asti, mutta kesävaatetta ei ollenkaan kun vaihdoin vasta syksyllä äitiysvaatteisiin. Viime raskaudessa tykkäsin juurikin housuista, joissa oli se korkea vyötäröresori, joka samalla myös tuki vatsaa, mutta mitenkähän niiden käyttö kesällä? Mahtaakohan ahdistaa ja hiostaa? Niitä kun näkyy osassa shortsejakin olevan. :rolleyes:
 
Milloinkohan itekin uskaltautuisin hommaamaan mammahousut... Tarvetta alkais olla, koska olo omissa on melkoisen tukala. Noi mammapöksyt kuulostaa niiiiin mukavilta!
 
Nää mun iki-ihanat mammapökät on jeesannut myös vähän pahoinvointiin ja vatsakivut on kadonneet kokonaan. Suosittelen!
 
Mun yksi kaveri on käyttänyt äitiyshousuja muuten vaankin vaikka ei ole raskaana. On kuulemma NIIN mukavat! :D
 
Mun mielestä ei oo mukavat tässä alkuraskaudessa, kun vatsapussi on vielä melko tyhjä ja housut meinaa valua koko ajan alaspäin. Mukavat ne on toki mahan kohdalta:) 11+4
 
Napu, mä oon kääntänyt sen vatsapussin kolminkerroin, niin pysyy housut paremmin jalassa, eikä roiku "tyhjä pussi" paidan alla :)
 
Napu, mä oon kääntänyt sen vatsapussin kolminkerroin, niin pysyy housut paremmin jalassa, eikä roiku "tyhjä pussi" paidan alla :)
Mä keksin ton myös ihan ite edellisen vessakäynnin yhteydessä! Mulla tosin on vaan kaksinkerroin. Hirveen kätevää ja mukavaa. :)
 
mä kans olen aina kääntänyt sen reunan :)
Yleensä myös sittenkin, kun vatsa on jo isompi. jotenkin tuntuu mukavammalta.
 
Ja se käännetty reuna näyttää ihan tavalliselta paidanhelmalta! Sama kikka käytössä ainoissa nyt päälle menevissä housuissa, onneksi tuli ostettua
 
Mä vielä kärvistelen töissä farkunappeja avaamalla... 10+5. Vaikka ostin niitä housuja jo ajat sitten nettikirppikseltä... Samassa paketissa tuli jopa niitä kuminauhoja, jolla saa suurennettua sitä napin väliä. Niissä on sellainen kangaspalakin, ettei alkkarit vilku jos sattuu vetoketju aukeamaan. :) Mutta mulle on tullut joku "hartialukko" niitä äityisvaatteita vastaan. Kotona kuljen sitten pyjamahousuissa kun ne ei kiristä, mutta jotenkin en halua vielä niitä äitiysvaatteita pukea. Jotenkin mä odotan sitä ekaa ultraa, ennenkuin uskallan "myöntää" että olen raskaana. Vaikka mä siis sain jo 9+6 sydänäänetkin kuulumaan kotidopplerilla, että kyllä siellä oikeasti joku on. :smug: Mahaa mulla on jo vaikka kuinka paljon, mutta se on ihan selkeää turvotusta, tunnen kyllä jo sellaisen pienen kummun navan alapuolella mahamakkaroiden alla, mutta se ei näkyisi varmaan vaikka olisin ihan laihakin. Onkohan se mun "hartialukko" vaan sitä, etten halua tän turvotuksen takia vielä äitiyshousuja käyttää kun ei ole sitä oikeaa vauvamahaa. Tai sitten mun pitää mennä oikein kauppaan ja ostaa uudet, kun mullahan tuli sellainen yökötys niistä vaatteista, vaikka olivat ihan puhtaita ja siistejä, mutta kun ne ei ollut "oman hajuisia":wtf:. Nyt ne on pesty ja oman pesuaineen (tuoksuton pesuaine, että ei se edes tuoksu:shy:) hajuisia, mutta silti viikkasin ne kaappiin piiloon. Kaikenmaailman päähänpistoja sitä ihmiselle tuleekin. :grin
 
Mullakin on omat äitiysvaatteet pestynä ja viikattuna kaapin pohjalle. Ainoastaan yhdet housut on päässeet käyttöön kun on ollut pakko pukeutua vähän siistimmin. Muuten viiletän leggareissa tai sukkiksilla. Välillä puistoilen lapsen kanssa ulkohousut auki, kuten tänään kun vettä on satanut koko päivän ja leggarit olisi heti märät. Odottelen siis itsekin ensimmäistä ultraa ja sitä, että maha vähän kasvaisi. Tuntuisi sitten "oikeammalta" laittaa ne päälle. :grin
 
Mulla on edellisestä raskaudesta kahdet H&M mamma farkut joita käytin silloin ehkä 10viikolta alkaen. Nyt olin vetämässä niitä jalkaan 12+5, mutta totesin että ne on ihan liian isot joka puolelta.:shifty:
Kiloja on kyllä pari vähemmän kuin esikoista odottaessa, mutta en nyt ajatellut noin paljon vaikuttavan.o_O
 
Ehkä se vatsatuki venyy raskauden myötä niin, ettei se enää palaa lähtötasolle?
 
Takaisin
Top