Äitiysvaatteet

Forumin henkkamaukasta en löytänyt mammavaatteita, mutta kampin yläkerran Bebes oli kiva. Myy mm. Mamalicious-merkkiä joka oli aika edukas.

Ja eihän me sukkia käytetä kesällä kun on niin lämmin, eikö :wink
 
Täälläpäin ainakin joissain H&M:issä mammavaatteet on aika oudoissa paikoissa, mm. lasten vaatteiden kanssa yläkerrassa vaikka muut naisten vaatteet on alhaalla ja niitäkin yleensä aika pieni ja huomaamaton nurkkaus. Onkohan Lindexissä vielä äitiysvaatteita? Ainakin sukkahousuja on edelleen, mutta ennen on ollu kyllä ihan vaatteitakin.
 
Jumbon hm:llä mammavaatteet on nurkassa lastenvaatteiden viressä. Siellä on todella pieni tila ja vähän vaatteita :sad001
 
Lindexillä taitaa olla nettimyynnissä äitiysvaatteita mutta ei liikkeissä Suomessa. H&Mn vaatteet on hyviä ja sopuhintaisia.
Tietääkö joku onko jossakin liikkeessä Turun seudulla myynnissä Mamalicious vaatteita?
 
Saman ongelman kanssa pähkineenä vinkkaan teille, että äitiysvaatteita myydään lastenvaateliikkeissä. Esim. Name Itissä on usein ihan hyvä valikoima. Ja nettiliikkeet on in, vaatteet on paljon halvempia esim. Zalandossa ja Jollyroomissa.
 
Helsingin keskustassa mielestäni ainakin Aleksin H&M ja Lindex myy mammavaatteita.
 
Tosiaan monista nettikaupoista, jotka myy lapsille vaatteita, saa myös mammavaatteita! Turussa Ozbaby myy ainakin Mamalicious-vaatteita. En tiedä kyllä mikä on valikoima nyt muuton jälkeen, kun ainakin kaikessa muussa tuntuu valikoima reilusti huonontuneen muuton jälkeen... Mutta kannattaa käydä katsomassa! Myös netissä olevat vaatteet voi tilata liikkeeseen sovitukseen ja ostaa sitten sen sopivan kokoisen.
 
mäkin löysin ison omenan H&M äitiysosaston vasta kysymällä. Lasten vaatteiden vieressä taitaa usein olla. Mä olen alusta asti pitänyt äitiysleggareita turvotuksen ja pahoinvoinnin takia. Huono olo pahenee jos vatsaa puristaa mikään.
 
Mä en ole vielä äityishousuja kattellut, pitää odottaa että maha alkaa kasvaa. Mutta oltiin jokin aika sitten UFF:n tasarahapäivillä, ostin t-paitoja jotka menevät isonkin mahan kanssa, ja joita voi kyllä käyttää vaikka ei olisikaan raskaana. 5 paitaa yhteensä 10€, olin tyytyväinen. Mieluummin minäkin yritän ostaa sellaista, mitä voi muutenkin käyttää. Voisin myöhemmin tutkia mekkopuolta, vaikka varmaan ainakin yhdet tai kahdet äitiyshousut pitää ostaa.
Ai niin, samoilta kahden euron päiviltä löytyi myös (toivottavasti) mahan päälle menevät jumppahousut. Nykyiset eivät juuri jousta, niin ne oli pakko ostaa.
 
Help! Osaisiko joku kertoa, että mistä löytyisi äitiys treenihousuja? Maha on jo kovin alkanut kasvamaan ja vanhat treenihousut alkaa tuntumaan inhottavalta päällä. Kovin huonosti itse löysin treenihousuja ainakaan netin kautta :bored:
 
Urheiluäitiysvaatteita ei kyllä kovin paljoa löydy, tai ainakaan kovin edullisesti. Äsken selailin uimapukuja ja ozbaby.fi-kaupassa oli yhdet, mutta melkein 50€. Toisaalta jos paljon treenaa niin kunnon housut on kivat. Ja saa varmasti myytyä myöhemmin ihan ok hintaan. Itse käytin viime raskaudessa sellaisia joogahousutyyppisiä treenihousuja jossa yläosa pehmeä käännettävä. Muistaakseni ostin stadiumista.
 
Juuri jossain katsoin äitiysurheiluhousuja! Ne oli sellaiset "juoksuhousutyyppiset". Oliskohan ollut juuri Ozbabyssä Mamalicious-merkkiset, mutta toki sitä merkkiä saa muualtakin. :)
 
Nyt ahistaa toppahousut! Onneks niitä ei kohta enää tarvi. Mut välikauden ulkoiluhousut alkaa puristaa myös. Mistä mie löydän tai kehitän lenkkivaatteet?
 
Napu, sama ongelma! Ulkoilen tosi paljon, ja mulla on lähes kaikkien housujen vyötärö käynyt ahdistavan tiukaksi. Oon yrittänyt saada hetken peliaikaa tekemällä hiusponnareista jatkeita vyötärölle, jolloin ei tartte laittaa vetskaria ja nappia kiinni. Ongelma vaan on, että pitää olla tosi pitkänmallinen paita tai takki, ettei jää kiinni siitä, että kulkee viilut auki.

En kyllä edes tiedä, myydäänkö ulkoilukäyttöön mammahousuja vai pitääkö vaan ostaa isommat tai lainata miehen housuja. Mahaa kyllä
jo nyt niin, että näkyy ja tuntuu. Piilottelu alkaa myös olla työlästä, mutta jos nyt edes sinne nt-ultraan.

Nessu 10+2
 
Viime raskaudessa tuli ainakin vastaan äitiystoppahousut/kevyttoppahousut, että kyllä niitä ulkoiluvaatteita mammamallisinakin myydään! Merkkiä ja liikettä en kyllä muista kun on jo pari vuotta aikaa, mutta täysin toivotonta niiden etsiminen ei pitäisi olla. :wink

Turun seudulla asuvien kannattaa käydä kurkkaamassa Popin outlet-myymälä. Siellä on muistaakseni kaikki -50%. Kävin sieltä juuri hakemassa lapselle kevättakin ja huomasin, että sielläkin on mammavaatteita myynnissä. En kyllä ehtinyt sen enempää katsoa kun lapsi ja mies odotti autossa, mutta näytti olevan ainakin jonkinnäköinen tarjonta. :)
 
Leaf Areenalla tai siinä samaisessa rakennuksessa, mutta "takapihalla". Siellä on jotain lastauslaitureita ja yhdessä ovessa lukee Pop ja oliskohan Pikku Kenguru tms. On auki vain lauantaisin muistaakseni klo 10-14 (ajasta en ole ihan satavarma).
 
Takaisin
Top