Äitiysvaatteet

Jos joku löytää jostain kohtuuhintaisia ulkoiluhousuja, niin vinkatkaa tänne :) ulkoilu on kivaa millä säällä tahansa jos on kunnon vaatteet, ja koiran kanssa kun käy päivittäin ulkona ja lenkillä, niin olisi kiva kun olisi kunnon housut. Jostain marketista voi tietty käydä ostamassa pari kokoa isommat halpishousut.

Omat takit mahtui päälle edellisestä raskaudessa loppuun asti, vaikka olin ihan varma että pitää ottaa miehen takki käyttöön vikoiksi kuukausiksi.

Onneksi ei tarvitse hankkia talvitakkia tai housuja. Tää on niin kiva aika olla raskaana! Kuumimmat kesähelteet ei osu ihan loppuraskauteen ja kuitenkin melkein koko ajan on "kesä" kun maha on iso :)
 
Tsekkailin joutessani nettikauppojen äitiysulkoiluhousuvalikoimaa. Google tarjoaa kivasti vaihtoehtoja, mut puhelimella katsellessa kaikkea ei pysty näkemään. Yhdet potentiaaliset kuorihousut löysin, ja kallis maku kun mulla tuntuu olevan, niin hintaa näyttää olevan 109€... Turhan suolaista. Markettihousut ei mua innosta. Edellisissä raskauksissa pukeuduin miehen vaatteisiin ja häpeän edelleen silloista lookkiani. :D Yks paljon ulkoileva naapurin rouva synnytti just, täytyypi kysäistä hänen housuistaan... :) 10+1
 
Vai että on H&M:llä oikein valtakunnallinen tapa piilottaa liikkeidensä olemattomat äitiysvaatevalikoimat.
Etsittiin eilen kissojen ja koirien kanssa niitä mutsin kanssa, ja mä satuin vahingossa bongaamaan oikean osaston juuri kun äiti jo turhautuneena haki myyjää avuksi. Oli pieni nurkkaus joka oli piilotettu kulman taakse ilman opastetta. Sitä ei näe kuin tosiaan jos vahingossa eksyy tilaan, joka vaikuttaa asiakkaan näkökulmasta takahuoneen sisäänkäynniltä...

Söin sanani ja tuhlasin ihan uusiin mammavaatteisiin, kun en millään netistä kirppishintaisia löytynyt. Tosin paitoja vielä tarttisin jostain, oli aivan onnettomia siellä puljussa, ja melkein kaikki oli yhtä ja samaa (liian pientä) kokoa. Mukaan lähti vain yksi toppi, mutta parit housut onnistuin sentään löytämään ja kyllä onkin helpompi olla nyt :)
 
Plaah, en ole kauhean innokas shoppailija, mutta pakko kai se on lähiaikoina itsekin käydä tutustumassa mammaosaston valikoimiin. Mulla on jo nyt käytössä löysimmät farkkuni, joihin yleensä tarttee vyön, mutta nyt nekin jo kiristää.

Ainoa, mikä mietityttää on, että mihinkähän tohtisin mennä ostoksille, ettei tulis tuttuja vastaan. En haluais millekään hyvänpäiväntutuille raskautta vielä paljastaa.

Nessu 10+5
 
Oi Henkkamaukan nettikauppa! Sieltä tilasin parit housut jo muutama viikko sitten. Kauppaan menen hiplailemaan vasta sitten kun olen valmis tulemaan kaapista tämän uskomattoman uutisen kanssa. 10+3
 
Esikoista odottaessa en hommannut ainuttakaan mammavaatetta. Nyt ajattelin parit housut hankkia jo perjantaina, jos vaan toukalla on kaikki hyvin.
 
Mä ostin yhden mekon esikoista odottaessa, parit farkut sain kavereilta ja muuten mentiin normivaatteilla. Loppuraskaus oli kesällä mikä helpotti asiaa kummasti. Ja silloin vatsa alkoi näkymään tän verran ku nyt ehkä viikolla 20. Hirvittää millanen valas musta tulee ja kuinka paljo joutuu syksylle vaatteita hankkiin...
 
Miun tekis mieli ostaa vaikka jos mitä. Ihan vaan juhlistaakseni sitä että oon raskaana. Mut oikeesti tosissani aion ostaa housut tai kahdet. Käytän normaalistikin pääasiassa pillifarkkuja, niin haluun sellaset mihin mahtuu maha mukaan, ilman et on pakko olla koko ajan jotkut lökärit päällä. Kävin just läpi kesävaatteita, niin niissä on ihan kivasti paitoja mitkä mahtuu päälle varsin pitkälle ja aika paljon on sit erilaisia hihoja ja neuletakkeja, et eiköhän niillä pärjää.
 
Huh minunki täytyy kyllä kohta lähteä ostaan mammafarkkuja nimittäin omat housut alkaa painaan todella ikävästi mahaan kun työpäivän aikana tulee istuttuakin kovin paljon :/ Kuulostaa siltä että h&m on hyvä paikka hinta-laatu suhteeltaan! ☺
 
Ite ainakin näin h&m:ssä Ihanat mustat housut, ennestään löytyy jo kolmet farkut, niin en tiiä raaskiiko lisää ostaa. Maksoivat 30€.... Ehkä myyn vanhoista yhdet tai kahdet pois ja ostan noi tilalle.
 
Mä kävin babystylessä vaasassa(käyn täällä koulussa)Ja mulla on kanta-asiakas kortti sinne suosittelen jos on tuohon liikkeeseen käyntiä.Oli nyt kyllä hyviä aleja.Ostin sellaisen juhlavamman mammapaidan oli -50% alessa jäi vielä mietityttämään yksi imetyspaita ehkä pitää sekin hakea varastoon.Sukkahousuja katsoin mut en tiedä onko niille paljon käyttöä.
 
Tänään ekaa kertaa mammahousut päällä. Vähän tyhjäksihän se pussi vielä jää, mut eipähän purista eikä tipu päältä niin kuin pari viikkoa käyttämäni joustovyötärötregginssit. Kävin myös vaatekaupassa ja ostin pari liehuvahelmaista pidempää paitaa sekä TAAS isommat liivit. Nyt jo 2 kuppikokoa isommat, pääsin jo c-kuppiin. :) 10+6
 
Napu, mä siirryin viime raskaudessa B/C-kupista E:hen! :D Imetyksen jälkeen jäi D-kuppi. Nyt on pysynyt siinä.
Mulla on ongelma housujen kanssa... Mulla on kahdet farkut käytössä, slimfitit ja suoralahkeiset, molemmat kuminauhavyötäröllä. Slimfitit tuntuu aamulla hyviltä päällä mut päivän aikana alkaa kiristää inhottavasti vatsalta. Suoralahkeiset sen sijaan on alkaneet roikkua takapuolesta! Tuntuu kuin housut roikkuis puolessavälin polviin... Pitäiskö jo antaa periks ja kaivaa ne äitiyshousut yläkaapista esiin? En haluis vaan käyttää äitiysvaatteita ennen kuin tiedän et tää raskaus jatkuu loppuun asti. :sad001
 
Janna, eihän sitä kukaan tiedä mitkä housut sulla on jalassa. Pääasia, että tuntuu hyvältä.
Ja mulla kyllä kaksi lasta imettäneenä palautui tästä runsaudesta vahvasti A-sarjaan takaisin... Jäispä vähän just tisseihin, mahaan tai ahteriin ei tarvis jäädä. :D
 
Mammapökät jalkaan vaan, jos sulla niitä jo löytyy! Mä en oo käyttänyt, koska en halunnut ostaa niitä vielä. Huomenna painun kyllä Henkan ja Maukan mammaosastolle, enkä lähde ilman housuja!!!
 
Lähinnä siis aattelin sitä et jos menee huonosti en haluis taas pakata pois äitiysvaatteita... Mut ehkä pitäis vaan nauttia niistä housuista niin kauan kuin voi! :) Mulla on yhdet aivan ihanat H&Mn housut viime raskaudesta, muut oli karseita... :D
Mies oli lähes ekstaasissa viime raskaudessa kun tulin kaupasta kotiin E-kupin rintsikoiden kanssa, ite olin kuin puulla päähän lyöty. Hän olis halunnut kertoa siitä kaikille! :D En ihmettele vaikka olis "lipsauttanut" työkavereille...
 
Annin eka, toimisko noi hm:n mammatrengginssit tyyliin mustien pillihousujen korvaajina? Onko miten paksua kangasta? Näyttivät nimittäin mukavilta.

Mä oon edelleen lykänny äippävaatteiden ostamista, kun kaikkein väljimmät onat housut menee vielä just just jalkaan. Mutta kohta on pakko varmaan mennä kaupoille.

Nessu 11+2
 
Mulla on kaikki vanhat äitiysvaatteet pesty kaappiin takas, mutta vain H&M:n mustia farkkuleggareita on tullut pidettyä kun on pitänyt pukea vähän parempaa päälle. Muuten olen hiihdellyt erilaisissa leggareissa päivät pitkät kun niissä vyötärö joustaa, niin voi omia vielä pitää! :p Mulla tosin taitaa olla eri housut kuin Annin_ekalla, koska nää ei ole kauhean joustavaa, eikä mitään super mukavaakaan materiaalia. Mutta nyt näitä on pidettävä kun viimeeksi ainakin jäi ihan loppuraskaudesta pieniksi. Mutta vois kyllä käydä liikkeessä katsastamassa noi toiset H&M:n housut, jos ne olis mukavammat päällä. :)
 
Nyt mulla on kahdet housut, jipii! Tosi löysä kyllä se resoriosio vielä, mut eipä ainakaan kiristä tai purista. Toivottavasti tois helpotusta vatsakipuihinkin.
 
Takaisin
Top