Äitiysvaatteet

Ostinpas äippä-uikkarit niin nyt voi käydä uimahallissa tai kesällä järvessä uimassa. ;) Täytyy mun ostaa jotain äippävaatteita myös kesäksi. Ajattelin ostaa vasta sitten, kun pakottava tarve tulee.

Minulla oli myös suunnitelmana sinnitellä vanhoilla vaatteilla mahd pitkään. Tuntuu tyhmältä satsata vaatteisiin, jota ei myöhemmin enää käytä. Varmaan kuitenkin ainakin yhdet farkut tulee mama mallia hankittua, että joskus saa siistimminkin pukeuduttua. :D

Onneksi tulee kesä, mekot ja legginssit<3 Pärjää hyvin vanhoilla löysillä kesämekoilla. Masutuubin/pitkiä toppeja tulee varmaan hankittua ja viimeiselle kolmannekselle tarvitsee melkein jo syystakin, ettei tarvii massu paljaana matkustaa. :D

edit: Ja kyllä se mukavuus täälläkin sanelee millä mennään.

Emmy, mistä löysit äippäuikkarin? Oon koettanu kattella, mut ei oo mun silmiin osunu missään... :) Tai sit oon vaan sokea ollu.. :grin

Mä totesin tänään kauppareissulla, että ei noita nykyisiä farkkuja pysty käyttämään enää varmaan ens viikolla, kun painaa jo nyt kipeästi mahaan. Varsinkin istuiltaan. Onneksi löysin Tallinnasta yhdet mieluisat äitiysfarkut, niin saa käyttöön. Kun ei Jyväskylän Hennesiltä löytyny mieluisia, kun kävin joku aika sitten kattelemassa.. o_O Oon vähän ronkeli housujen suhteen ollu aina, että minkälaiset ostan..

Täällä tuli mammahousut käyttön siin viikolla 10, h&m.ltä kävinn ostaa. Ja kuulin tossa että myös Lindeksiltä on tullut mamma mallisto ja äsken tässä netissä selailin niin ihan ok, perus näköistä oli ja ei kovin paha hinta.

Täällä tuli mammahousut käyttön siin viikolla 10, h&m.ltä kävinn ostaa. Ja kuulin tossa että myös Lindeksiltä on tullut mamma mallisto ja äsken tässä netissä selailin niin ihan ok, perus näköistä oli ja ei kovin paha hinta.

Frida: Tilasin Zalandolta Mamalicious-merkkisen uikkarin. Kokokin osui ihan oikeaan, kun otin vähän isompaa kun oma koko yleensä. Uskoisin, että tuo uimapuku on vielä loppukesästäkin ihan hyvä. En sitten tiedä mille rv:lle saa uida. Muistaako joku? Mun kaverilta oli vissiin viimeiseltä kuulta(?!) kielletty uiminen raskaana.. No syyskuussa harvemmin enää tuleekaan uitua järvessä. :D

^Ilmeisesti uida saa vaikka loppuun saakka, jos limatulppa ei ole irronnut. En kyllä vaan tiedä, että huomaako sen irtoamisen itse ihan varmasti, että uskaltaako luottaa siihen.

Mulla on onneksi ainakin yhdet niin suureksi jääneet farkkulegginsit, että ne menevät varmaan aika pitkään mahan kasvaessa. Vielä ovat ainakin ihan löysät vyötäröstä, vaikka pystyy kyllä käyttämään. Että on tästä jojoilusta (ja vanhojen vaatteiden säilömisestä) jotain hyötyäkin... :grin Nyt menee kyllä vielä tavalliset farkkunikin, nekin on sen verran korkeita ja väljiä vyötäröstä. Mutta kyllä tässä kohta joutuu varmaan jonkinlaisille vaateostoksille, koska farkkuvalikoima alkaa olla aika yksitoikkoinen ja kulahtanut...

Täällä todettiin tällä viikolla, etten voi enää käyttää mitään omia housuja, edes ponnarivirityksellä. Puristaa ihan liikaa töissä istuessa. Minulla on nyt kahdet mammafarkut ja niillä tosiaan ajattelin pärjätä kesään saakka. Esikoisen kohdalla en ostanut yhtään mammapaitaa ja ajattelin nytkin pärjätä ilman, yllättävän hyvin löysemmät ja pidemmät normaalit paidat käy.

Isoimmat omat housut menee.

Yhdet hm:n matalakuminauhavyötäröidet housut mulla jo on. Tuntuu vaan ettei ne tahdo pysyä ylhäällä tai pitää olla nostamassa ylöspäin, vaikka ne on sen malliset et niitä voi periaatteessa käyttää jo. Eikä ne nyt hirveen löysätkään ole.

Joo se huonopuoli noissa mammahousuissa on, että saa jatkuvasti olla nykimässä ylöspäin. Vaikka ovat ihan sopivat, niin ei silti pysy kunnolla päällä, mutta se ongelma katoaa sitten kun maha vielä vähän kasvaa, sitten trikoo pitää pöksyt jalassa :)

Ostin sellaisia vaatteita jotka käy myöhemminkin ja ne ei ollut mistään mammakaupasta kuin vain yhdet mammafarkut Primarkista. Ne toisaalta on vielä vähän liian löysät ja tippuu alaspäin koko ajan. Mutta mukavampi on nyt istua.

Tänään piti ottaa ensimmäisen kerran ne mammahousut jalkaan, oli taloyhtiön kokous, niin ei normifarkuissa olis pystyny istumaan sitä kokousta. :grin Sen verran jo pömpöttää maha ja vyötärö puristaa istuessa.. Tarttee tosin noihin ottaa vyö käyttöön, kun muuten tosiaan tippuu..

Emmy, kiitos tiedosta. Pitääpäs selailla sieltä, josko löytyis jotain kivaa vaatetta. :)

Kiitos tiedosta Omena! :) Tuota minäkin kaverilleni juuri sanoin että: "Miksei saisi uida jos limatulppa paikallaan?" :D Ja kyllä minä sen limatulpan lähtemisen ainakin ensimmäisellä kerralla huomasin helposti. ;)

Jeps: kirpparit on kyllä bueno idea ja nuo isommat vaatteet muutenkin. Myös tuon Lindexin uuden äitiysmalliston aion käydä tarkastamassa. :)

Mä koetin kattella tässä Jyväskylän Lindexistä tuota äitiymallistoa, mutta ainakaan ei ollut tullut.. Olis ihan kiva saada toinenkin ostospaikka hennesin lisäksi. :) Kirppareita tarttee kyllä alkaa kierteleen tässä kunhan tuo maha vielä kasvaa. :)

Kuulemma (lindexin nettisivuilla lukee) että mamma mallisto on myynnissä vain tuolla verkkokaupassa. Olisin määkin halunnut sen paikanpäällä katsastaa...

Muutoin oon yrittänyt käytettynä metsästää muutamia housuja ja kesävaatteita jo nyt, kun ulkomaanmatka tiedossa muutaman viikon päästä.., :)

Takaisin