Äitiysvaatteet

Facebookissa on paljon kirppareita, itse bongasin nuo vaatteet oman kaupunkini kirppariryhmästä :)
Aiemmat farkut ostin tori.fi:n kautta.

Jaajaa - vai on se vaan netissä Lindexin mammamallisto: kiitän infosta jassukka ja marsu. Sitten täytyy katsella sitä jollain kunnon koneella. Puhelimella en nimittäin pääse Lindexin nettisivuille. :(

Löysin kirpparilta yhdet mammahousut ja oon niitä välillä käyttänyt. Farkut menee päälle jos napin jättää auki. Paidat onkin ongelma, kun tuntuu että varsinkin iltaa kohti turvottaa. Toisaalta muut ei varmaan huomaa sitä mahan kasvua vielä, vaikka itestä tuntuu että se on turvonnut valtavaksi.

No enpä sitten minäkään enää etsi, vaan suuntaan nenäni Lindexin verkkoon, kiitos tiedosta. :) Enpä olis edes varmaan tajunnu kattoa niiden nettisivuja ollenkaan..

Tänään selailin muutamaa nettikauppaa ja Lindexillä oli ihan ok mallisto. Myös Zalandolla oli yhtä sun toista ja juuri myös sitä Vero Modan mamma-mallistoa, jota en juurikaan ole aiemmin löytänyt.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Myös minä olen alkanut pitämään äitiyshousuja. Toki juuri ja juuri farkkuihin mahdun, mutta mukavammat äitiyshousut kyllä on jo. Ostin tänään myös yhdet normihousut, jotka vaan ovat vyötäröltä erittäin tilavat (mutta joustoa niissä ei ole). Niitä on mahdollista pitää varmaan pari kuukautta ainakin. Materiaali oli farkkukangasta vähän ohuempi ja kivat ovat pitää päällä.

Mun pitää kyllä myös siirtyä mammahousuihin. Tähän asti olen käyttänyt kuminauhavyötäröisiä liian suuria Bubbleroomin farkkuleggareita, jotka tilasin vuosi sitten, ne oli niin löysät vyötäröltä, että en ole käyttänyt niitä koskaan ollenkaan. Jostain syystä en kuitenkaan palauttanut niitä silloin. Hyvä niin :) Tilasin parin mammahousut nyt Bella Bambina nettikaupasta yhdet farkut ja yhdet mustat suorat housut, pitäisi olla tänään postissa, jee :)
Paitoja ei ainakaan vielä ole hankintalistalla, isot tavalliset paidat saa kelvata toistaiseksi. Rintaliiviostoksille tarvis kyllä mennä.. Kaikki kinnaa!

Onnekseni sain ystäviltä muytamat housut lainaan, ei tarvii ostaa omia välttämättä jos ei taho. Kesäksi ostin jo muutaman maksimekon, aion huidella niillä mahdollisimman paljon. :) paidat täälläkin menee vielä, jossain vaiheessa varmaan niitäkin muutamia täytyy hankkia, ettei venyttäisi kaikkia omia vanhoja... :)

Ostelin tänään kirpparilta malliltaan leveitä ja löysiä vaatteita,mut kauniita silti. Yhden joustavan hameenkin löysin ja masutuubiksi menevä nätti venyvä ohut neuletuubi. Olis siel ollut parit mammafarkut, mut ootan ultran ohi ennen ku ostan varsinaisia mammanimityksen vaatteita :>

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Sandra; Zalandolla ja Elloksella on kivoja mekkoja äitiysmallistossa, kurkkaas noiden putiikkien nettikaupat läpi... :)

Kävin juuri ostamassa kahdet mammahousut H&M:ta. :) Olipa hyvät löydöt. Pärjää taas vähän aikaa nuilla.

Ostin ensimmäiset mammahousut ja voi mikä mukavuus. Koko päivän kaupoilla ravannut lantio farkuissa ja nyt kotona päätin näitä testata. (10€ H&M ale-mamma-caprit) Ja voi ihanuus! Mikä mukavuus, kaikki paineentunne häpyluun ja alavatsan alueelta katosi, samoin kuin vihlova kipu joka nyt oli vaivannut jo puoli shoppailu reissua.. <3 Vielä on masulle paljon tilaa kasvaa, mutta nää on kyl parhaimmin sijoitetut 10 e ikinä. Myöhemmin vielä ostamaan farkut, H&M oli hyvännäköisiä ja paljon eri malleja... :))

Justiin tänään kun puin vaatteita mitä töihin laittaa, niin mua lakoi ahdistamaan. Tuntuu ettei mitkään vaatteet tunnu hyvältä päällä ja kaikki ahdistaa, maha ahdistaa, inhottaa kun turpoo joka puolelta. Ku n nyt vielä tarvii lämmintä päälle, etenkin kun on yökkönä. Odotan kesää, vaikkakin vatsa suurempi silloin, mutta kun saa olla vaan mukavissa ahuissa leggareissa ja jossain tunikassa. Ei tarvii murehtia ja miettiä mitään muuta . :)
Vaikkakin rakastan tätä vatsaani yli kaiken, mutta silti välillä tulee tommosia ahdistuskohtauksia.

Täällä myös omat farkut jo puristaa. Verkkareilla oon paljo pyyhältäny, täytyy perjantaina muutamat mammafarkut käydä ostamassa! Ostin huuto.netistä puuvillaset äippähousut, toiset oli hyvät mut toinen kyllä ihan hukkaosto. Kyllä niit housuja vaan täytyy sovittaa. Huuto.netistä ostin myös äitiyshupparin, vielä on kyllä iso masun kohdalta mut myöhemmin varmasti hyvä! Jos vaan löytyy niin tarkotus ois käytettynä ostaa mahd. monet vaatteet..

Jenni-Julia, olen myös jo haaveillut siitä että tulee kesä/ lämmintä ja voi heittää päälleen jonkun ihanan maxi mekon, vaikka ilman alusvaatteita jos siltä tuntuu :D :D voihan se tietysti olla ettei 30 asteen helteellä silti olo ole täydellisen mahtava, vaan tuntuu kuin sinivalas olisi joutunut kuivalle maalle. Tiedä häntä kun ensimmäistä odottaa :P

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

nimenomaaan juurikin niiin :wink nooo sitte voi olla sisällä jähyllä ilmalämpöpumpun alla :p

Huomen täytyy varmaan käydä kaupoilla. Kaikki vaatteet ahdistaa, normaalisti tykkään käyttää hameita ja sukkiksia ja paita siihen hameen vyötärön alle.. tämä kombo ei ole enää kovin mukava.
Semmonen "läski olo" suurimman osan ajasta.
Mies sanoi mulle, että näyttää tuo sun mahasi vähän kasvaneen, kun mainitsin hänelle että kaupoille täytyy sittenkin huomenna mennä, kun ei ole mitään laitettavaa päälle kohta.

siis mulla myös juurikin tommonen "läski olo " ! ja ooon monesti siitä miehelleni valittanut, mutta hän jaksaa aina olla ihana ja tukea ja kannustaa. Saa fiiliksen nousemaan. Mutta välillä saa myös raivostumaan kun on koko ajan sanomassa, että "ootpa sä kaunis" esim. ensimmäisenä kun aamulla herää ! :smiley-angry019

Takaisin