Äitiysvaatteet

Tuntuu välillä hennesillä laatu vaihtelevan aika paljon ja varsinkin netistä tilatessa on tullut mun mielestä heikompi laatuisia. Itsellä on kahdet hennesin mammahousut nyt käytössä, molemmat olen saanut käytettyinä kaverilta ja hyvässä kunnossa ovat vielä. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mullakin yhdet henkkamaukan mammafarkut,sekä yhdet olohousut ja hyvin on käyttöä kestäneet.. :) Lisäksi ostin alkuviikosta kivat caprit kun nyt alkaa nuo lämpimät ilmatkin tulla :).. Olen ajatellut etten nyt huimia summia noihin äitiysvaatteisiin käytä, kun käyttöikä on niin "lyhyt", niin saa vähän halvempikin merkki riittää :D
 
Tosiaan nuo H&M:n housut ei ehtinyt olla kuukauttakaan käytössä. Musta väri kulahtanu, malli menny muodottomaksi ja jopa reikä ja ei pysy ylhäällä. Enkä oo yötäpäivää niitä pitänyt kuitenkaan, mut roskii meni.

Mulla on toiset H&M:n housut tai oikeastaan siniset farkut, joissa se leveä mahan peittävä vyötärö, ne on ihan hyvät ja pidän välillä niin et yläosa on kahden kerroin, ettei housut ole ihan kaunaloon asti.
 
H&m on ollut suosiossa,muissa tuntuu olevan niin kova hintataso,ettei millään raaski ostaa. Laatu on kyl vähän mitä on,mut eipähän voi muuta odottaakkaan.:)
 
Sain vihdoin käytyä shoppailemassa - henkkamaukalla minäkin. Olen niin kranttu housujen suhteen, etten halua muita kuin ihan kapealahkeisia, mutta onneksi löytyi yhdet sopivat farkkulegginsit. Löysin myös aivan ihanan farkkumekon, jota uskon voivani käyttää myös raskauden jälkeenkin, kun tykkään muutenkin malleista, jossa yläosa on timmi ja vatsa väljä. Eikä siinä mitenkään lörpötä liiaksi vatsakohta nyt kun maha on vielä suht pieni. Tosin saa nähdä miten sitten loppuraskaudesta isompi maha venyttää kangasta. Mutta ah, kun on ihanaa olla farkuissa, jotka ei istuessakaan ala painaa... :)
 
Takaisin
Top