Äitiysvaatteet

siis mulla myös juurikin tommonen "läski olo " ! ja ooon monesti siitä miehelleni valittanut, mutta hän jaksaa aina olla ihana ja tukea ja kannustaa. Saa fiiliksen nousemaan. Mutta välillä saa myös raivostumaan kun on koko ajan sanomassa, että "ootpa sä kaunis" esim. ensimmäisenä kun aamulla herää ! :smiley-angry019
 
Sulla on aika ihana mies, kun kehuu kauniiksi.

Mun mies on lähinnä sanonut ettei oikein tiedä tykkääkö vauvamahasta ja että jääkö rinnat todellakin noin isoiksi? Olen hoikka ja sirovartaloinen, joten kehonmuutokset näkyy selvästi ja maha on ollut koko raskauden ajan suhteellisen iso. Joillakin löysillä paidoilla saa mahan vielä piiloon (ei saa kuitenkaan olla liian pehmeää materiaalia), mutta jos laittaa tiukan trikoopaidan päälle, niin kyllä kaikki näkee vauvamahan, oli sitten turvotusta tai oikea vauvamaha tässä vaiheessa. Tuumaa tavallista isommat normaalit farkut menee kyllä vielä hyvin päälle. RV15.
 
Käväisin hm:llä tarkoituksena ostaa kesälle siistejä työvaatteita Mama-puolelta, mutta mukaan lähti vaan collegehousut. En vaan löytänyt kivoja :sad001 katsoin nettikaupoista ja pitänee tilata vaikka harmi kun ei pääse sovittamaan.

Eilen tein vaatekaapin siivouksen ja siirsin syrjään kaikki vaatteet, jotka ei enää sovi. Yllättävän moni paita tulee jo mahan yli ikävästi niin ei voi käyttää enää. Otin sen sijaan muutaman tiukan ja riittävän pitkän paidan käyttöön, kun mahakin alkaa näyttää jo siltä että siellä on vauva eikä 10 pullaa:D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Saman olen huomannut, paidat alkavat käydä lyhyiksi,
varsinkin t-paidoissa.

Ostin pari intianpuuvillaista mekkoa kesäksi.
Eivät ole varsinaisia mammamekkoja, mutta tilaa riittää mekossa varmaan syksyyn asti.
Ja muutamat mammafarkut käytettyinä.
 
Minä en ostanut esikoisen kohdalla yhtään äitiysmekkoa vaan kaikki mekot olivat normaalista valikoimasta, hyvin meni kun valitsi vain joustavia kankaita tai sitten niin paljon leveneviä helmoja että kasvuvaraa riitti :)

Täällä käytetään jo pelkästään mammafarkkuja, ei tulisi enää mieleenkään laittaa normihousuja jalkaan.
 
Mä bongasin tänään kirpparilta mammafarkut 15 eurolla, käyttämättömät. Ei paha :wink
Huomasin sovittaessa et ihanalta kyl tuntuu, 2 omat vielä menee jotenkuten..

Viime raskaudessa en ostanu juuri mitään äitiyspaitoja, mut nyt kyl ajattelin ostella vähä enempi, ja mekkoja tietty. :)
 
Oon selaillut netistä ja FB-sivuilta äitiysvaatteita, mutta en oo uskaltanut tilata. Pitää varmaan mennä ihan kauppoihin katsomaan. En oo ikinä pitänyt äitiysvaatteita, joten tuntuu jotenkin eri asialta kun tavalliset vaatteet. :rolleyes:
 
Minunkin mies kehuu jatkuvasti ja nostelee paitaani kun haluaa katella mahaa :confused::oops:
Maha on parin päivän aikana jotenkin tullut esille.
Miltähän näyttää viikon päästä :p
Huomen voisi mennä kirpparille etsii mammavaatteita.
 
Mulla on kanssa ollu jo kuukauden päivät äippäfarkut käytössä, normaaleja ei voi puhuakaan käyttävänsä. Löysin kirppikseltä kesäksi farkkushortsit ja sain naapurilta kahdet kangashousut ja toiset shortsit. :) Tädiltä saan sen farkut lainaan, kun sai maaliskuussa tytön, ja sit syksyllä kuulemma joutaa imetystopit kanssa lainaan. :) Yhden mekon ostin Vero modasta, kun oli rinnan alla semmonen leikkaus ja liehuva helma, niin menee kesällä sitten isomman mahan kanssa :) Ellokselta tilasin yhden imetyspaidan, jota kyllä ajattelin käyttää jo nytten, kun oli kiva. :)
Onneks oon jo pitempään ostanu leveä helmaisia/pitkiä paitoja, niin menee vielä jonkun aikaa.

Nyt olis tulossa pikkuserkun lakkiaiset, joihin lupasin mennä auttamaan, niin saapa nähä mitä sitä laittaa sinne päällensä. :D
 
Sandra -83 ehkä miehesi on vain häämentynyt tästä kaikesta uudesta ? :Heartpink

Meillä mies myös silittelee mun massuani aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä. oisaalta ihanaa, hän on mukana tässä jutussa 110 % ja tiedän että "hän hyväksyy mahani ja kaikki muutokset" mutta välillä se on myös ärsyttävää, kun toinen on koko ajan hiplaamassa. Mutta ymmrtäähän sen, kun ei hän voi itse tätä tuntea ja kokoa samalla tavalla kun itse.
 
Mulla ollut jo varmaan 12 viikolta äippäfarkut käytössä, kun aluksi oli niin kova turvotus ja maha alkoikin näkymään tooosi aikasin. Leginsejä oon yrittäny kans pitää mut normaalivyötäröiset puristaa alavatsaa, ja oon hukannu mun mamma-leggarit :D Alkaa olla jo melkonen ongelma tää pukeutuminen.. Onneksi kesä tulossa nii oonki miehelle uhannu olla bikinit päällä koko kesän ku ei oo muuta sopivaa :wink .. Täytyis varmaan tosipuheissa lähteä taas ostoksille kattelemaan jotain uutta.

Mun mieskin on ollut kyllä tosi ihana, silittelee ja sanoo että kyllä hän nyt ymmärtää miksi naisille sanotaan et ne on kauneimmillaan raskaana :3 .. muutenki ollut tosi unelma tän raskauden ajan, ymmärtäny mun vaivat ja olotilat. Välillä tuntuu vaan et on liianki huolehtivainen :D
 
Mä en sitten millään saa mentyä kaupoille... Alkaa housut käymään vähiin. Paidoissakin töihin laitettavien valikoima on aika kaventunut, kun vieläkin käytän vaan löysämahaisia yläosia. Hohhoh, jospa sitä palkkapäivän jälkeen vääntäytyisi kaupunkiin ostoksille...
 
Uusia tissiliivejä tarttisi ostaa, olen käyttänyt sellaisia, mitkä olin alunperin alkaenkin ostanut itelleni liian isoina jotenkin, tai ovat siis olleet silloin sopivampia, kun on ollut menkkaturvonneet tissit, mutta nyt nekin jo puristaa.
En kyllä tiiä yhtään, millaisia ostaisi nyt, kun kokokin tulee varmasti kasvamaan lisääkin.
 
Aloin käyttämään ensimmäisiä äitiyshousuja jo rv 11 ja pitkään aikaan ei ole tullut mieleenkään käyttää kuin niitä ja löysiä collareita/tuulihousuja. Nyt nuo ensimmäiset mammahousut alkavat jo kiristää alavatsaa ja niistä on ehkä pian luovuttava. Ovat muutenkin enemmän alkuvaiheeseen/pienen masun kanssa sopivat.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Omena: mulla on ihan sama juttu!
Koko ajan aattelen että pitäis mennä kattelee äitiyshousuja jne. Mut en vaan saa aikaiseksi lähteä :/
Täytyy melkein ensviikonlopun projektiksi ottaa.
 
Eipä taida H&M:n äitiyshousut olla kovin laadukkaita. Heitän yhdet housut tänään roskiin. Täytyy tilata uudet.
 
Kauan housut ehti olla käytössä? Ite en hirveesti viitti rahaa laittaa mammavaatteisiin, ajattelin et H&M ois ainaki edullinen, mut saas nähdä..
 
Takaisin
Top