Äitiysvaatteet

Mun E-kuppi alkaa olla levähtänyt jo F-osastolle, ja ympärysmitta leviää kanssa. Mulla on säkillinen ei-sopivia liivejä jo kaapissa odottamassa tulevaisuutta. Onneksi nuo toppimalliset äitiysliivit kasvaa mukana, vaikkei niiden kanssa voi pitää mitään kovin avonaisia paitoja :sad001 Aion kyllä ennen laskettua aikaa mennä johonkin rintaliivisalonkiin missä täti mittaa ja saan just oikean kokoiset :)
 
nii no onhan ne varmaa rinnakkaiskokoja mut just se et ne kupit oli sopivia siin isommassakii koossa(d80) mut sit just se ympärysmitta jäi näissä isommissa liiveissä lyhyemmäks kun niis kokoo pienemmissä.ni miten se ympärysmitta voi olla lyhyempi ku eikös sen pitäs vastaavasti olla edes vähän pidempi?pitäis käydä ostamassa se semmonen jatkokiinnityspala/pätkä,kun vaan viittis.
 
Mä olen tähän mennessä ostanut kahdet imetysliivit ja ajattelin tilata lisää vasta synnytyksen jälkeen kun tietää tarkalleen oikean koon. Rinnanympäryksen kasvaminen tuli yllätyksenä, mutta sitten kuitenkin mietin, että palautuukohan se normaaliksi sen jälkeen kun tämä vatsa häviää tieltä? Eli onkohan pienempi ympärysmitta kuitenkin parempi imetysaikana vaikka nyt se ei meinaakaan mahtua? Kaapissa on varuilta myös rintsikoiden jatkopala, jonka avulla liian kireät liivitkin saa päälle.
 
IceCream: Kun se 80 tarkoittaa juuri sitä ympärysmittaa. Eli niissä 85C-liiveissä ympärysmitta on suurempi, mutta kuppi vähän pienempi kuin koossa 80D. Yhteisvaikutuksena kuitenkin se, että ovat melko samankokoiset. Kuppikokohan oikeastaan tarkoittaa rinnan alta mitatun ympärysmitan ja rinnan päältä mitatun ympärysmitan suhdetta. Eli mitä enemmän noissa mitoissa on eroa, sitä suurempi kuppikoko.

judit: Minäkin olen pähkäillyt, että pitäisikö sitten kuitenkin ostaa ympärysmitaltaan 65 olevat liivit vai 70. Jotenkin kuitenkin epäilyttää, että jos eivät menekään kiinni. Vaikka kai se sillä jatkopalalla olisi helposti ratkaistu. Mutta sitten joutuu taas miettimään kuppikoonkin uusiksi. :D Osaa olla vaikeaa. Mutta voihan olla, että ostan nyt yhdet liivit noiden toisten kaveriksi, ja vasta vähän myöhemmin sitten vielä toiset uudet. Jos tarvitsee koon kanssa pelata. Pitääkin olla hankalaa. :wink
 
Ok kellitys,hyvä et vähän valaisit mua :) eiköhän ne sit viimeistää raskauden jälkee päälle mahdu.onneks on varalla isompiakii liivejä että ei noi ainoat ollu,muuten ois tullu uus kauppareissu..paremmilla aivoilla varustettuna laughing7
 
Ostin tiistaina PoP imetyspaidan, sovittamatta, hintaan 12.90€! Toivottavasti on hyvä kokokin :D
 
Takaisin
Top