Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ööö...mulla tuollon 20.9. rv 22+2 ja oliko se niin, että aikasintaan sen raskaustodistuksen saa 22+0? Sen mukaan sun eka päivä olis nopeesti laskettuna 15.9.?Miten sul on ennen mua ku se terkkari vielä katto ihan ensimmäisen päivän jollon saan mennä eiks sul ollu la mun jälkee? Mul on siis 22.9 se kelaneuvola.
Ööö...mulla tuollon 20.9. rv 22+2 ja oliko se niin, että aikasintaan sen raskaustodistuksen saa 22+0? Sen mukaan sun eka päivä olis nopeesti laskettuna 15.9.?
Niiiiii ja on tuo meijen terkka on vähä....hmm..loman tarpeessa. Tällee nätisti sanottuna!
Mulla oli viimeks 25+4 jollain on ollu vieläkin myöhemmin...Kyllä henz onkohan se sun täti vähä sekoillu?
Asutko jkl? Mä voin antaa sulle noita vaatteita ihan ilmasiks. Mä kävin meiän vaatteet läpi ja ihan kaikkee me ei tarvita. Käyttökelposta, ehjää mitä ollaan esikoisella käytetty. Ollaan siis 2 perheestä saatu tavaraa. Meillä molemmat on näillänäkymin poika mut ei meillä kaikki vaatteet oo sinistä, mä en muista Otitteko sukupuolesta selvää ja kumpi on tulossa. Ei oo pakko tietty ottaa vastaan :). Mekin otetaan pakkaus niin vaatetta tulee vielä lisää. Nää on ollu siis useammalla lapsella jo käytössä.Vaikka alun alkaen olin sitä mieltä että pakkaus otetaan niin sen verran tullut vaatteita jo hommattua että aloin jo miettiä onko pakkaukselle sittenkään tarvetta vai otetaanko sittenkin rahana. Eilen kävin läpi koottain kaikki vaatteet ja eihän niitä nyt sit liikaa vielä ollutkaan joten pakkaus lähti "tilaukseen" tänään välittömästi kun neuvolasta kotiuduin :)