Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kelaneuvola 23.9, jollon viikkoja on 22+2.

Kyllä henz:rolleyes: onkohan se sun täti vähä sekoillu?

Vissii se on tai onkin. No sit voisin siirtää sen neuvolan samalla päivälle esikoisenkaa ettei tartteis kahtee kertaa rampata. Ku esikoisel ois 21.9 ja mul 22.9..

Miten sul on ennen mua :eek: ku se terkkari vielä katto ihan ensimmäisen päivän jollon saan mennä :eek: eiks sul ollu la mun jälkee? Mul on siis 22.9 se kelaneuvola.
Ööö...mulla tuollon 20.9. rv 22+2 ja oliko se niin, että aikasintaan sen raskaustodistuksen saa 22+0? Sen mukaan sun eka päivä olis nopeesti laskettuna 15.9.?:eek:

Niiiiii ja tuo meijen terkka olis vähä....hmm..loman tarpeessa. Tällee nätisti sanottuna! :grin

Muokattu viimeksi:
Ööö...mulla tuollon 20.9. rv 22+2 ja oliko se niin, että aikasintaan sen raskaustodistuksen saa 22+0? Sen mukaan sun eka päivä olis nopeesti laskettuna 15.9.?:eek:

Niiiiii ja on tuo meijen terkka on vähä....hmm..loman tarpeessa. Tällee nätisti sanottuna! :grin

Jep nii onn!

Meille ei pakkausta oteta vaik vähä kirpaseeki. Sen LAATIKON olisin halunnu :-D ...mut en viiti siitä "maksaa" 140€, kun sisällössä on paljon jota en usko että tulis käytettyä ja joitain vaatteita, pikku tarvehilut sekä makuupussi on entisistä tallella.

Mulla oli "kelaneuvola" rv 21+6 eli päivää aikasemmin kun sen todistuksen olisi saanu....... Sanoi, että laittaa postissa tulemaan.
Mä en myös pakkausta ota, koska siinä ei juuri muu jää harmittamaan kun itse laatikko ja ne mittarit sun muut saa kyllä ostettuakin. :) Eilen sanoin siskolle etten aio ottaa ja hyvä ettei suuttunut! Hitto hommaisi oman muksun ja ottaa sille sitte, ei tartte mulle avautua jos en sitä halua :D

Vaikka alun alkaen olin sitä mieltä että pakkaus otetaan niin sen verran tullut vaatteita jo hommattua että aloin jo miettiä onko pakkaukselle sittenkään tarvetta vai otetaanko sittenkin rahana. Eilen kävin läpi koottain kaikki vaatteet ja eihän niitä nyt sit liikaa vielä ollutkaan joten pakkaus lähti "tilaukseen" tänään välittömästi kun neuvolasta kotiuduin :)

Vaikka alun alkaen olin sitä mieltä että pakkaus otetaan niin sen verran tullut vaatteita jo hommattua että aloin jo miettiä onko pakkaukselle sittenkään tarvetta vai otetaanko sittenkin rahana. Eilen kävin läpi koottain kaikki vaatteet ja eihän niitä nyt sit liikaa vielä ollutkaan joten pakkaus lähti "tilaukseen" tänään välittömästi kun neuvolasta kotiuduin :)
Asutko jkl? Mä voin antaa sulle noita vaatteita ihan ilmasiks. Mä kävin meiän vaatteet läpi ja ihan kaikkee me ei tarvita. Käyttökelposta, ehjää mitä ollaan esikoisella käytetty. Ollaan siis 2 perheestä saatu tavaraa. Meillä molemmat on näillänäkymin poika mut ei meillä kaikki vaatteet oo sinistä, mä en muista Otitteko sukupuolesta selvää ja kumpi on tulossa. Ei oo pakko tietty ottaa vastaan :). Mekin otetaan pakkaus niin vaatetta tulee vielä lisää. Nää on ollu siis useammalla lapsella jo käytössä.

Me ei otettu rahana koska se on pieni summa se 140€ ja saadaan kuitenkin uutena jotain tälle kakkoselle ja onhan siellä siteitä, kestovaippa ( niitäkin voin jotain antaa jos oot kiinnostunu kestoilusta), lakanat, sängynsuoja, liivinsuojat, kuumemittari, kirja, uniriepu mille tulee käyttöö kuitenkin.

^Asun joo :) mulla just aiemmin tänään työkaveri kans lupaili heiltä vaatteita ja varmaan oisin muiltakin kavereilta saamassa :) kiitos kuitenkin, pidän asian mielessä jos tarvetta ilmenee :)

Poika ois tosiaan tällä tietoa tulossa.

Ensimmäinen lapsi, eikä mitään käytännössä vielä hankittuna, joten äippäpakkaus lähtee tilaukseen ensi viikolla. Kelan sivulla on jo tullut fiilisteltyä, pakkauksessa on paljon tarpeellista tavaraa mitä pitäisi joka tapauksessa hankkia. Musta on jotenkin ihanaa että joku on miettinyt valmiiksi mitä pikkuinen tarvitsee eikä itse tarvitse kaikkea hoksata ja ehtiä ostaa :)

Äippäpakkaus tilauksessa! En hirveesti oo panostanu 68 koon vaatteisiin vielä, ku oottelen eka sitä pakkausta ja katotaa sit tarviiko kuinka paljon panostaa niihin. :) Samalla hain kaikki mahdolliset tuet ja lapsilisää myös. Kelatouhut siis hoidettu tällä erää! :)

Kelaneuvola oli viime viikolla ja viikonloppuna laitoin pakkauksen tilaukseen. Samalla hoidin muutkin Kela-asiat. Vaatehankintoja ei ole vielä tullut tehtyä, ajattelin odottaa ensin tuon pakkauksen ja siskolta tuli jo viestiä, että heinäkuussa syntyneeltä serkulta on kassillinen pieneksi jääneitä vaatteita tulossa :) Ehkä tulee keskitettyä enemmän muihin hankintoihin ja neulottua jotain uutta.

Takaisin