Mä oon ihan samaa mieltä ja voihan niitä käyttää sit kotona kun meillä menee monesti päivässä monta vaatekertaa ja äp vaatteet on kivoja kun saa 60c pestä kun sitä tulee kuitenkin eniten! Ja toinen mistä valitetaan on se et saa sen paketin joka on ollu jo vuoden jaossa ( no ei tähän aikaan vuodesta). Kun onhan se työ ja homma kilpailuttaa ne kaikki vaatteet, testata jne. Alkaa jo toista vuotta ( vai enemmän) ennen paketin julkaisua. Hyvin voisivat jakaa halutessaan esim. 1,5 v samaa pakettia ( eikö se 12-13 paketti ollukin 1,5 v jaossa).
Ja mä oon nimenomaan eri värisiä vaatteita käyttäny ( sinistä, vihreetä, keltasta, oranssia, punasta, mustaa, valkosta, ruskeeta). Ihan yhteen väriin kyllästysin tosi nopeeta. Tässä uudessa paketissa on sitäpaitsi paljon enemmän punasta kun keskiverto äp:ssa ( yhet puolipotkarit, sukat, yhessä bodyssa mm. Punaisia tähtiä, ja pussilakanassa mm. Vaaleanpunaisia kuvia ). Eihän mikään paketti oo kaikille mieluisa ja esim. Vaaleanpunainen sopii hyvin sinisiin, valkosiin, ruskeaankin yhdisteltynä, tavan punaseen sopii mm. Sininen, keltanen ja vihreä mitä on liki joka vuoden paketissa. Ja musta oli tosi ihana et esikoinen sai uuttakin vaatetta kun niiiiin paljon on käytettynä saatu. No kakkoselle oon ostanu jo nyt enempi
.