Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikö meillä oo la 6/15 muruset molemmilla, saatteko te -14 vai 15 paketin? Me saatiin -14 ja mä tykkäsin siitä kovasti.Minä oon päättäny jo aikoja sitte, ettei tartte uutta pakettia ku vanhasta tykkäsin ja kaikki on tallesa, mutta nyt tekis nii mieli tilata ja päästä hypistelemään uusia vaatteita. Kelan sivuilla monesti käyny kattomasa ja yrittäny itelle vakuuttaa ettei tartte, ei oo nii kivat ku aikasempi. Saa nähä muuttuuko mieli kuinka monta kertaa ennen kelaneuvolaa.
Se oli tosiaan ihan siinä rajoilla osa kesäkuisista sai sen -15 paketin ja osa -14 paketin. Muistan kun sitä jännättiin!!Mira83: Tänne tuli -15 paketti ja tykkäsin.
Nyt ku on rakenneultra jännitetty ja ohi, niin tää äp onki näköjään heti seuraavana odotuslistalla! Ei malttais millään, mut kela-neuvola vasta 20.9. niin vielä saa odotella tovin ja toisenki...
Kun raskaus on kestäny vähintään 154 päivää / n.5kk. :)Mil viikoil sinne kelaneuvolaan "pääsee" ?