Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joko ekat on saanu äippiksen, ehkei ihan vielä, Ens viikolla? Tää on niin jännää odottaa!!! Kertokaa heti tänne kun tulee. Mä niin ootan et pääsee hiplaan ja penkoon vaikka yks kokemus on jo!!! Tässä kuussa ehkä jo tulee!!!

Minä oon päättäny jo aikoja sitte, ettei tartte uutta pakettia ku vanhasta tykkäsin ja kaikki on tallesa, mutta nyt tekis nii mieli tilata ja päästä hypistelemään uusia vaatteita. Kelan sivuilla monesti käyny kattomasa ja yrittäny itelle vakuuttaa ettei tartte, ei oo nii kivat ku aikasempi. Saa nähä muuttuuko mieli kuinka monta kertaa ennen kelaneuvolaa.

Minä oon päättäny jo aikoja sitte, ettei tartte uutta pakettia ku vanhasta tykkäsin ja kaikki on tallesa, mutta nyt tekis nii mieli tilata ja päästä hypistelemään uusia vaatteita. Kelan sivuilla monesti käyny kattomasa ja yrittäny itelle vakuuttaa ettei tartte, ei oo nii kivat ku aikasempi. Saa nähä muuttuuko mieli kuinka monta kertaa ennen kelaneuvolaa.
Eikö meillä oo la 6/15 muruset molemmilla, saatteko te -14 vai 15 paketin? Me saatiin -14 ja mä tykkäsin siitä kovasti.

Mira83: Tänne tuli -15 paketti ja tykkäsin.
Se oli tosiaan ihan siinä rajoilla osa kesäkuisista sai sen -15 paketin ja osa -14 paketin. Muistan kun sitä jännättiin!!

Nyt ku on rakenneultra jännitetty ja ohi, niin tää äp onki näköjään heti seuraavana odotuslistalla! Ei malttais millään, mut kela-neuvola vasta 20.9. niin vielä saa odotella tovin ja toisenki...

Nyt ku on rakenneultra jännitetty ja ohi, niin tää äp onki näköjään heti seuraavana odotuslistalla! Ei malttais millään, mut kela-neuvola vasta 20.9. niin vielä saa odotella tovin ja toisenki...

Miten sul on ennen mua :o ku se terkkari vielä katto ihan ensimmäisen päivän jollon saan mennä :o eiks sul ollu la mun jälkee? Mul on siis 22.9 se kelaneuvola.

Mil viikoil sinne kelaneuvolaan "pääsee" ?

Meillä kelaneuvola 21.9 sillon 22+2

Nyt kun saatiin tietää, että poika tulee, niin täytyy miettiä vielä otetaanko pakkaus, mut luultavasti ei siltikään oteta. Tolla rahalla saa ostettua sit mieluisampia vaatteita pienelle :)

Raskaustodistus annetaan kun raskaus on kestäny 154 päivää eli 22+0 viikkoa :)

Mul on kelaneuvola viikoil 23+0. Eli pääsisin oikeesti viikkoo aiemmin :o ?

Tosin katoin just viime raskauden äitiyskorttii ni sillo mul oli kelaneuvola vast 26+3.. et on tää silti aiemmin kun viimeks :)

Takaisin