Painotan että pakkaus on mieletön juttu ja kiitollinen olen että sellainen meillä Suomessa jaetaan, mutta jos yhtään tuntuu että kuosit ei nappaa ja haalaritkin on väärään aikaan sopivia, niin ehdottomasti suosittelen rahan ottamista. Oisin ollut iloinen jos joku ois sanonu mulle tän esikoisen aikaan. Sillä 140€ saa kumminkin kaikki tarvikkeet ja vaatteitakin vaikka äityispakkaus kirppiksellä sosiaalisessa mediassa. Ja jää varmaan ylikin rahaa kun ei ihmiset pyydä niistä pakkauksen vaatteista kun euron-kaks. Syytä en ymmärrä vaikka ihmiset sanoo että ei ilmaisesen pakkauksen vaatteista voi pyytää enempää, mutta sittenhän sen arvo on pienempi kun jos ostaa sillä 140€ jotain muuta vaatetta joilla jämy arvo säilyy niin saa itse jotain takaskin. Ymmärrän täysin jos joku kaikesta huolimatta haluaa pakkauksen, niin ehdottomasti kannattaa ottaa se, kunhan vaan avaan asiaa mikä itteni harmittaa, kun tosiaan jäi lähes kaikki käyttämättä ja varmasti oisin ostanut järkevämpää tavaraa sillä rahalla. Kauhee avautuminen, kiva jos jaksoitte lukea :D toivottavasti kukaan ei loukkaannu vaan sai mun pointista kiinni :)