Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me otetaan, koska kyseessä ensimmäinen!! :) toivottavasti päästään tällä kertaa sinne asti, että voi vaatteita alkaa miettimään!! <3

Mä en tykkää yhtään shoppailusta, ja pakkauksen vaatteet on mun mielestä suurin osa ihan kivoja, eli otetaan. Esikoiselta on toki kaikki tallessa, mutta ei niitä vaatteita liikaa ole, kun likaantumistahti on vauvoilla melkoinen. :P

Taidetaan ottaa rahana kirpputorin suurkuluttaja, saadaan sillä rahalla mieluisia vaatteita kyllä yllin kyllin ja muutakin päälle :)

Ekan kohdalla otin, toisen kohdalla valitsin rahasumman ja nyt meinasin, että taidan ottaa pakkauksen koska musta se on arvoltaan enemmän, kun 140 euroa.

Meillä viime pakkauksessa oli yhet potkikset risat niin lähetettiin äp mukana tulleeseen osotteeseen niin saatiin paluupostissa ehjät samanlaiset!! Ja meillä oli kyllä kovassa käytössä koko pakkaus poislukien muutama body jotka oli nafteja jo käyttööottohetkellä kun en tienny et housua saa valita koon pienemmän kun puseroo mut tälle muruselle otetaan käyttöön sit aiemmin...

Me ei taideta ottaa. Esikoiselle saatiin niin hirveä määrä vaatteita, että jäi silloinkin osa käyttämättä...

Me aiotaan ottaa pakkaus, edellisethän meillä on parinkymmenen vuoden takaa! On hiukan vauvan kamppeet muuttunu siinä ajassa :happy119
Tosin kyl meillä vauvan vaatteita ja tavaroita on, kun on tuolla jälkipolvellakin jo jälkipolvea, mutta siltikin, kiva saada ihan uusia :)

Aiotaan ottaa koska musta jokaselle lapselle on kiva oma :)

Ekasta otettiin, toisesta otettiin rahana, mutta kyllä se rahasumma on aika nimellinen verrattuna tuon pakkauksen arvoon, näin siis mun mielestä. Taidettiin laittaa se raha sillon johonki isompaan hankintaan. Nyt tekis mieli ottaa pakkaus kun viime kerrasta on aikaa, mutta aika poikamainen värimaailma mun mielestä :)

Ai, vitsi mä tykkään tuosta pakkauksesta! Noi eläinkuosit on ihania, vaikka on munki mielestä hieman poikamainen. :) Katselin sillon tuota, ku meillä oli yritys alussa, et joskus tuollaisen saa. :) Nyt se onki lähempänä, ku uskookaan. :) Mites tuo muuten meni, et saako tuon pakkauksen, joka nyt on vai tuleeko uusi jo ennen?

Taitaa se uusi vaihtua myöhemmin keväällä, oisko just näitä aikoja kun jakavat ensin sen edellisen vuoden pakkauksen loppuun ennen kuin uusi tulee jakoon. Eli meille hyvinkin tulee vielä tuo 2016! :)

Ne jakaa aina ensin vanhan pakkauksen loppuun, eli tämän vuoden pakkaus olis tulossa. Keväämmälle on yleensä tainnut ajoittua se pakkauksen vaihtumis ajankohta.

Meiän esikoisen la oli huhtikuussa niin saatiin vielä se vanha pakkaus (2015 vuoden) :)

Pakko oli käydä ihastelemassa pakkausta kelan sivuilla. Ihana on, varsinki tuo makuupussi :HeartpinkOn tosin kyllä omaan makuun melko poikamaiset värit mutta voi noita tytöllekin hyvin pukea :) Vielä pitää malttaa... ai että sitten kun pääse hypistelemään noita vaatteita!

Kyllä otetaan vaikka kolmas tulossa. Saa jokainen omansa sitten kun säilytän esim makuupussit muistona kaikille. Ja on se kätevä sänkykin aluksi. On tosi kiva tuo uusin pakkaus...

Takaisin