Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoinen kyseessä, joten olen ajatellut ottaa. Ihana ajatus hypistellä puolison kanssa ja odottaa tulevaa :) Hyvin ymmärrän ettei toisen kanssa ole enää "uutuusarvoa", varsinkin jos edellisen pakkauksen vaatteita vielä tallessa.

Ehdottomasti pakkaus vaikkei silmää kaikki pakkauksessa oleva miellytäkkään. Stressaa jo valmiiksi kaiken tavaran hankinta ja siihen uppoava rahamäärä joten tuntuisi hullulta omassa tapauksessa ottaa rahana ja lisä stressinä.

Mieskin sanoi että otetaan pakkaus, on niin kiva :-) mietityttää tammivauvan varustelu kun esikko kesäkuussa syntynyt, ei paksua vaatetta paljon tarvinnut :-D pakkauksesta saa ainakin haalarin ja villapuku :-D

Kyllä varmaan pakkaus otetaan. Meillä meni syyskuussa syntyneelle esikoiselle pakkauksen toppahaalari vasta seuraavana talvena eli vähän reilu 1-vuotiaana. Oli kyllä hyvä, vaikka vähän nafti jo kevättalvella, mutta oli muitakin haalareita varalla. Äp:n osa bodeista oli kyllä meidän suht hoikalle hirmu leveitä, mutta tykkäsin kuoseista.

Joo saa kyllä olla aika jättimäinen tammivauva, ettei eka talvena huku siihen äp toppikseen :hilarious: Muutenkin esim. autoillessa olis hyvä, ettei oo liian isoja/paksuja vaatteita, että saa napakasti turvavyöt kiinni..

Joo saa kyllä olla aika jättimäinen tammivauva, ettei eka talvena huku siihen äp toppikseen :hilarious: Muutenkin esim. autoillessa olis hyvä, ettei oo liian isoja/paksuja vaatteita, että saa napakasti turvavyöt kiinni..
tää kommentti ei nyt liity äp:n mut tuli täst sun kommast mieleen et me ei käytetty haalaria ollenkaan vaan kaukalopussia koska silloin saa tiukasti kiinni kaukaloon eikä jää tyhjää tilaa lapsen ja vöiden väliin :)

Kaukalopussi saatiin just serkulta vaikkei raskaudesta tiedäkään, esikolle piti ostaa mutta jäi. Olis kyllä ollu superhelppo☺tosiaan, meillä äphaalari oli reilu talvella esikolle joka silloin 6-7 kk.

Ehdottomasti otetaan, edellisillekkin on otettu, saadaan sit säilöö jokaiselle vauvajuttuja noihin:happy:

Toinen tulossa ja ei aiota ottaa. Ainakin tällä hetkellä olisi sellainen ajatus. Esikoiselle otettiin, koska onhan se todella kätevä. Kaikki tarvittava yhdessa paketissa :) Ainakaan itse en olisi edes älynnyt hommata kaikkea sitä!

Meille tuli siskolta ja kaverilta niin paljon sitä vauvarompetta, että ei kyllä tarvita enää pakkausta. Tällä hetkellä kaksi täyttä äp-laatikkoa vaatetta varastossa :rolleyes: Koen saavani enemmän hyötyä siitä rahana. Käytetäänpä se summa vaikka vaippoihin :grin

Meille tulee tämäkin äitiyspakkaus, oon ottanut aiemmatkin ja tää pakkaus miellytti kovasti miun silmää.

Mä en ole katsonut juurikaan, mutta luulen, että otetaan. Miehen sisko juuri otti sen (tai sai kaveriltaan, kun asuu ulkomailla) ja tykkäs kovasti.

Musta ois ihanaa jos ois serkuksilla samoja kamppeita.

Plus, kynsisakset ja lämpömittari on nytkin koko ajan hukassa, niin haluan toiset :D

Mun mielestä ne äp:n kynsisakset on jotenkin hankalat käyttää, joten oon leikannut viime aikoina sellaisisilla pienillä napsu-leikkureilla.

Varmaa eri vuosien pakkauksissa ollu eri sakset. Meillä on aika hyvät vauvan kynsien leikkuuseen ollu. Mä en tosin oo montaa kynttä leikannu kun mies haluu omia sen puuhan.

Ainakin -09, -11, -13, ja -15 pakkauksissa on ollu samanlaiset metalliset tylpät.

Kyllä ois tarkotus ottaa, kun ensimmäinen tulossa. Lisäksi minua miellyttää kovasti, vaikka luulenpa että minua miellyttäis melkein kaikki värit ja sävyt. :)

-14 pakkauksessa oli myös tylpät metalliset. Mäkään en yhtään tykännyt niistä. Me ollaan leikattu alusta asti ihan perinteisillä Fiskarsin oransseilla kynsisaksilla (jotka on muuten joskus muinoin on tullut mun äitiyspakkauksesta silloin, kun pakkauksen tuotteet oli vielä Suomessa valmistettuja).

Otetaan kans pakkaus. Kattelin tota jo sillon ku se julkastiin. Paljon hienompi kun se viime pakkaus (2015) mikä otettiin sillon. Etenki toi toppahaalari/pussi on ihana (:

Takaisin