Äitiyspakkaus vai raha ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Betty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä haluan ehdottomasti pakkauksen, kun on eka lapsi ja ideana minusta äitiyspakkaus myös on tosi ihana. Mulla ei myöskään ole mitään väliä vaatteiden värillä, siis suhteessa sukupuoleen. Kaikki värit käy kaikille, vauvoistahan tässä on kyse :)

Mun äiti oli ihan varma että olen poika ja niin mulla oli paaaaaljon sinisiä potkupukuja ensimmäiset kuukaudet elämästäni. Eikä se mitään haitannut! Mullekin käy äitiyspakkaus kuoseista ja väreistä riippumatta. Se on vaan niin hienoa, varsinkin kun ensimmäistä oottaa :)

Jooh ei niillä väreillä ole niin väliä! Toki joistain vaatteista tykkää enempi kuin toisista aina. Ja oon huomannu ihastuneeni yllättäviinkin vaatteisiin tytöllä :) Just äp-vaatteistakin jotku pirtsakan väriset onki ollu kivoja pukea vaikka tykkään vaaleammista yleensä. Ja tämä 2016 pakkaus mikä nyt on niin on tosi sininen kyllä... Mutta sinistäkin voi yhdistää esim vaaleanpunaiseen :) ja se makuupussi on ihana! Tosin jos tosi kirjavia vaatteita niin niitä hankalaa yhdistellä... niinku siinäki joku raidallinen body yms.
Mutta juu taidetaan me pakkaus ottaa vaikka ois esikoiseltakin jäljellä... Saa siinä lakanoita ym ja toinen villapuku on kiva :) Ja tuleepa tokallekin ihan omia vaatteita!

Äitiyspakkaus ehdottomasti koska ensimmäinen lapsi tulossa. Odotan todella kovasti 2017 pakkauksen julkistamista, milloin lie. o_O

Minäkin odotan sitä malttamattomana.. Eilen viimeksi kävin kelan sivuilla
Viimeksi julkaistiin maaliskuussa, et kai tänäkin vuonna pitää ootella niin pitkälle. Jossain luki että menekki ollut huonompi kun porukka ottaa rahana ja siksi niitä jäänyt viime vuosina "yli tarpeiden" eli ui vuoden vaihteen yli. Jännää kyllä nähä mitä tulee :)

Äitiyspakkaus on ollut meillä aivan selkeä valinta, kun esikoinen kyseessä.

Eikös tuo 2017 äitiyspakkaus julkaista kun vanhat on jaettu loppuun, tai ainakin melkein loppuun. Jos menekki on ollut huonompi niin saattaahan tuo julkaisu tuosta venähtää. Odottelen myös malttamattomana tuon julkaisua.

Meille tulee ehdottomasti raha, koska esikoinen syntyi vuosi sitten ja hänelle otin pakkauksen. Kaikki on siis olemassa! Tykkäsin hirveästi pakkauksesta, mutta monet vaatteet jäivät käyttämättä :/ tyttö oli tosi siisti, ei pulautellut eikä kakka tullut koskaan ohi vaipasta, niin (harmikseni) ihan pikkuvauva-aika käytettiin paljon samoja vaatteita. Sitten tylsistyin äp-vaatteisiin ja innostuin muista lastenvaatteista :D aloin shoppailemaan kaikkia merkkivaatteita ja hurahdin täysin.

Lisään vielä että äitiyspakkaus oli ihan ehdoton niiden tavaroiden ja toppapussin vuoksi, sekä liinavaatteet, pyyhe ja peitto meillä edelleen käytössä :)

Mä sinänsä haluaisin ottaa pakkauksen, se oli niin ihanaa tutkia sitä, ihan ku ois joulu ollut! Mutta toisaalta esikoiselta on tallessa vielä esim haalarit ja kivoimmat vaatteet, niin ois varmaan järkevämpi ottaa rahana ja sijoittaa sisarusrattaisiin... Taitaa lopullinen päätös tulla sit ku pakkaus julkistetaan :D

Ehdottomasti pakkaus kun on ensimmäinen täälläkin kyseessä :)

Ei millään malttaisi odotella sisältöä. Kävin kaverilla pönkimässä viime vuotista ja siellähän on ihan valtavasti kaikkea! Huippu juttu :joyful:

Meillä ensimmäinen tulossa ja siksi ehdottomasti halutaan äitiyspakkaus! =) Kovasti odotetaan myös sitä millainen se on tänä vuonna...

Niitä 2016 pakkauksia oli ilmeisesti jäänyt aika paljon, kun vasta luin jostakin että olivat 1000kpl lähettäneet jonnekin kehitysmaahan niitä. Varmaan mene vielä muutama kuukausi ennen 2017 pakkauksen julkaisua :dummy1::dummy:

Me juuri tänään neuvolassa puhuttiin että tuo 154 päivää tulee täyteen maaliskuun n. 26.3 ja pääsiäinen alkaa 13.4.. Että vähän kikkailuksi menee, aika rajoille, mutta voihan ne hakemukset laittaa vasta pääsiäisen jälkeenkin, kai?

Kiva että Kela julkaissut ajankohta-arvion, kiva saada konkreettisempaa tietoa :)

Me juuri tänään neuvolassa puhuttiin että tuo 154 päivää tulee täyteen maaliskuun n. 26.3 ja pääsiäinen alkaa 13.4.. Että vähän kikkailuksi menee, aika rajoille, mutta voihan ne hakemukset laittaa vasta pääsiäisen jälkeenkin, kai?

Kiva että Kela julkaissut ajankohta-arvion, kiva saada konkreettisempaa tietoa :)

Niin eikös tuo ole se eka ajankohta hakea kun saa todistuksen ja viimeistään vasta 2kk ennen laskettua aikaa

Takaisin