Äitiyspakkaus vai raha ?

Me otetaan kyllä ehdottomasti pakkaus. Jännittää kyllä jo kovasti millainen se tän vuoden pakkaus on. Itsekään en kauheesti tykänny vuoden 2016 pakkauksesta jostain syystä, vaikka esim makuupussi olikin tosi sievä.
 
Minä en vielä osaa päättää, otetaanko pakkaus vai raha. Esikoisen kaikki vauvatavarat on tallessa, joten sen puoleen olisi varmaan järkevämpää ottaa rahana. Toisaalta aion säästää esikoiselle jotain hänen äitiyspakkauksestaan, ja olisi kiva toisellekin saada jotain omaa, ettei hänen tarvisi olla isompana katkera ettei ole saanut ikinä mitään uutta vaan kaikki on siskon vanhaa :grin Luulen että joko otetaan kuitenkin pakkaus, tai sitten jos otetaan rahana niin yritän etsiä kirppareilta joitain juttuja ensi vuoden pakkauksesta, makuupussin ainakin, että on sitten kakkosellekin jotain tavaraa hänen vuoden äitiyspakkauksesta :) Mut katsellaan nyt ensin millainen pakkaus sieltä tulee - jos on oikein ihana, niin pakkohan se kai on sitten ottaa :p Voihan siitä sitten yrittää myydä käyttämättömänä sellaisia tavaroita, mitkä ei ole mieluisia/tarpeellisia.
 
Pakkaus ihan ehdottomasti. Viimeinen vauva ja sen verran ikäeroa, että olen jo ehtinyt hävittää kaikki vauvanvaatteet ja -tavarat. Innolla odottelen millainen pakkaus se uusi on, ilmestyisipä jo :D
 
Eikös tuossa jutussa puhuta vain laatikosta, ei sisällöstä? Oisko kuitenkin joku juhlavuosi nyt kun on Suomi 100v :rolleyes:

Mä ymmärsin tuon myöskin niin että pakkauksen kuviot.... ihme hehkutusta kyllä niistä :D mun mielestä ne nykyiset ankat on söpöjä!
 
Me otetaan pakkaus, kun on esikoinen kyseessä. Nyt jännätäänkin, että kumpi pakkaus saadaan, kun kelatodistus tullee juuri siihen aikaan, kun uusi pakkaus on jo julkistettu. Tuo 2016 pakkaus on tosi söpö, joten se käy meille mainiosti, jos se ehditään vielä saada.
 
Ite ottaisin myös pakkauksen, paljon hyödyllistä tavaraa verrattuna pienen summan ja eka lapsi tulossa.
Utelias tietää mitä uudessa äitiyspakkauksessa löytyy
:angel13:dance008:cool05
 
Todellakin rahana koska pakkaus ei miellytä ulkonäön sekä laadun suhteen kuten ostaessa itse vauvan jutut oman mielen mukaisesti. Poikavoittoinen ollut ainki vuodesta 96 lähtien,välillä hyvinkin poikavoittoinen ja rumakin. Neljän tytön äitinä peruste tuokin olla ottamatta.:)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top