Äitiyspakkaus vai raha ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Betty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä luin kelan sivuilta että kaksosista sais 3 pakkausta, tai tai vapaasti yhdistellä esim. 2 pakkausta ja 1x 140e. me taidetaan ottaa niin..

Mä niin haluaisin äitiyspakkauksen. :shy: Jostain olin lukevinani, että sen voisi ulkomaille myös tilata ja täytyy harkita sitä jos se ei ihan älyttömästi maksa. Jo ihan niiden tavaroiden takia olisi hyödyllinen, mutta myös sen fiiliksen takia haluaisin sen. Täytyykin jostain tutkia paljon maksaa ja miten sen voi tilata.

Kiitos! :) Arvokashan tuo on eli saattaa vaatia vähän ylipuhumista miehen osalta, mutta jonkun vastaavan todellakin haluaisin.

Voit saada sen halvemmalla jos esim täällä palstalla joku ei halua sitä ja postittaa sen sulle. Koska jos ei ota pakettia niin saa vain 140€... Niin jos jollekin maksat tuon summan + postikulut ja sitten ehkä jotain extraa vaivan palkaksi tai miten sovittekaan...
Mutta on nuo tuolla Babybox sivustolla kyllä tosi ihania!

Voit saada sen halvemmalla jos esim täällä palstalla joku ei halua sitä ja postittaa sen sulle. Koska jos ei ota pakettia niin saa vain 140€... Niin jos jollekin maksat tuon summan + postikulut ja sitten ehkä jotain extraa vaivan palkaksi tai miten sovittekaan...
Mutta on nuo tuolla Babybox sivustolla kyllä tosi ihania!

Ei olisi huono vaihtoehto tuokaan. Täytyypä alkaa kyselemään siinä vaiheessa kun tuo tulee ajankohtaiseksi. :)

Giljan meiltä saattaa lähtee pakkauskiertoon sitten. :)

Juhlavuosi!! Minäkään en ollut tajunnut :D oispa jotain ekstraa! Mutta vaikka meillä jo kaksi onkin niin otan taas. Jemmaan ne sitten lapsille muistoksi :)

Kyllä mä nyt varmaan vielä kurkkaan sen uuden pakkauksen sisällön, mutta luulen että me otetaan nyt toiselle rahana. Hoitovapaalla se 140€ on iso raha, ja oikeasti yhtään mitään ei tarvita uudelle tulokkaalle. Esikoiselle halusin ehdottomasta pakkauksen, jo ihan fiiliksen vuoksi, mutta siitäkin jälkeenpäin tajusin, että juuri mitään siitä ei olisi tarvittu... Ainoat, mitä käytettiin paljon, oli rukkaset ja töppöset sekä makuupussi. Mutta esim. haalarit oli väärän kokoiset ja vaatteet jäi käyttämättä, kun oli niin paljon mieluisampia vaatteita saatu kierrätettynä. Kestovaippaa ja harsoja jonkin verran käytettiin kyllä myös.

Jos olis ylimääräistä rahaa niin olis voinu tilata itselleen ton muumi Edition :)

Rahana! Ostanut itse mieleiset vaatteet ym tytölle. Pakkauksessa poikapainotteisia vaatteita ja mielestäni ei niin kivoja.

Meille ehdottomasti pakkaus, kun esikoinen kyseessä! Odotan niin, että pääsen sitä fiilistelemään sitten kesällä:dance008

Jos se on joku suomi 100 juhlapakkaus niin otetaan! Riippuu pakkauksen sisällöstä ja kuoseista otetaanko se vai rahana.

Minä valitsen ehdottomasti äitiyspakkauksen! Ensimmäistä kun odottaa niin en näe oikein muuta vaihtoehtoa ☺

Otetaan pakkaus jos sen kuosit hienoja ja saadaan se 2017 pakkaus. Muutoin rahana jos se on 2016. Mies haluaa nyt pakkauksen ottaa aijemmista otettu raha.

Luulisi, että saa 2017 äitiyspakkauksen jos elokuussa laskettu aika :) Vissiin jakavat aina tuon edellisen vuoden pakkauksen loppuun ennen uuden julkistusta. Eikös sitä pitänyt hakea viimeistään 2kk ennen laskettua aikaa eli meidän pitää hakea touko-kesäkuussa? Varmaan silloin on tän vuoden kuosit jo tiedossa :rolleyes:

Takaisin