Äitiyspakkaus 2017

Lueskelin tuossa Hesarin kirjoituksia äitiyspakkauksen historiasta ja ajasta ennen äitiyspakkausta. Kyllä on ihanaa, että Suomessa on syntyny näin hieno innovaatio, jonka tänäpäivänä saa halutessaan ihan jokainen perhe sosioekonomisesta asemastaan huolimatta. Otan siis kiitollisena pakkauksen vastaan väreineen kaikkineen :) ja värit muistuttavat ainakin mua myös hienosta lakiuudistuksestamme <3

samaa lakiuudistusta ajattelin, kun mietin, että kuosit sopii sittenkin suomi100 teemaan :) !

^ joo sitähän jollain videolla, oisko ollu hesarin video, kysyttiin siitä sateenkaari paidasta! Mutta kuulemma noi mietitään jo niin aikaseen ettei ole lait ollu tiedossa ja kuoseja ei niin tärkeinä pidetä....

Ihana. Tykkäsin todella kovasti :) ihanan raikas. ps olenko ainut joka ajattelee sateenkaaren värit vaan sateenkaaren väreinä eikä lakiuudistuksena?

Hieno pakkaus ja niin paljon vaatteita ja muutakin.Värit on värejä ja täytyy pidellä peukkuja et tän vuoden pakkaus tulisi. Tykkäsin, ja sopii sama kumpi tuloo :cat:

Olkoot mitä tahansa kaaria, oli kyllä kivannäköinen pakkaus :grin Enemmän tämä uusi silmää miellyttää kun viime vuoden, vaikka kummankin vastaanottaisin ihan yhtä ilolla! :smiley-angelic003

Minäkin olin vähän jo päättänyt että rahana otetaan kun vaatteita tullut vauvalle jo jonkin verran ostettua... mutta sitten näin tämän ja vaikka ihan kaikki ei toki omaa silmää miellytä (mm. ruokalappu, punaiset housut) niin tosi paljon oli kivoja ja erityisesti suosikkeina makuupussi ja ulkovaatteet Hyvin ollut tässä yöllä aikaa katsella tarkemmin pakkausta kun heräsin migreeniin ja odottelen tässä että alkaa Panacod vaikuttaa ja pääsisin takaisin nukkumaan...

Oi että, tykkäsin todella paljon tämän vuoden pakkauksesta!:Heartblue Milloinkohan sitä kannattaisi hakea, ettei vaan tulisi viimevuotista pakkausta..:confused5

Eihän sitä ole pakko hakea ennen kuin 2 kk aiemmin ja hakemuksen voi tehdä verkkopankissa. Vai onko siihen joku syy, miksi tekisi mieli hakea yhtään aiemmin? Kuinka kauan aikaa kuluu esim. myöntämiseen (lähetys noin kahdessa viikossa pakkauksen myöntämisestä)?

Eihän sitä ole pakko hakea ennen kuin 2 kk aiemmin ja hakemuksen voi tehdä verkkopankissa. Vai onko siihen joku syy, miksi tekisi mieli hakea yhtään aiemmin? Kuinka kauan aikaa kuluu esim. myöntämiseen (lähetys noin kahdessa viikossa pakkauksen myöntämisestä)?

Kato kun pitäis heti kun mahdollista päästä hypistelemään niitä vaatteita :D nimim. Kaikki mulle heti

Saa nähdä nyt kuinka moni viivyttää hakemustaan.. Toukokuiset joutuu jo tilaamaan 2016 pakkauksen ja samoin kesäkuiset, mutta jos heinäkuiset paljon viivyttelevät niin voi olla että huhtikuun loppu muuttuu vielä toukokuuksi. Mielestäni kaiken kaikkiaan vähän varhain julkaistu kun melkein pari kuukautta jaetaan vielä vanhaa... Mulla tilanne että voin hakea kumpaa tahansa, tai pitäisi voida hakea... Hmm, paljon mietityttää....

En mäkään aatellu lakiuudistusta vaan pelkästään että VAU pinkkiä varmaan ekaa kertaa äp-historiassa! Mutta sitte siinä jossain (oliko hesarin) videossa sanoivat:joyful:

Mulla syy hakea nopeemmin paketti vois olla että entäs jos kumminki unohtaa sitte hakea, joutuu sairaalaan jne jne... niin ei sais ollenkaan pakettia:wideyed: mutta toukokuun lopulle kyllä jätän, mutten ehkä IHAN vika päivään...

Aivan ihana tuo uusi äitiyspakkaus ja sopii kyllä hyvin sekä tytölle että pojalle! Meille tulee ehdottomasti tuo, en malttaisi odottaa!

Just palauttelin mieleen tubettaja iinakatariinan videolla että minkälainen vuoden 2016 pakkaus oli ja tajusin että kun oon rajoilla kumman saan ni ei kyl oo väliä ku sekin oli tosi ihana, varsinkin kun poika tulossa!:)

Ugh, nyt oon jo niin ihastunut tuohon uuteen pakkaukseen ettei haluaisi enää tilata 2016 pakkausta... Menee oman saaminen sit aikas viimetippaan :oops:

Mites sitten isyyspakkaus? Meinaako kukaan sellaista laittaa miehelle? Ja mitä siihen vois laittaa?

Ihastuin tähän ideaan, kun ensimmäisen kerran näin keskusteluja aiheesta. Siitä asti olen miettinyt, mitä itse siihen laittaisin. Kohta sitä pitää alkaa miettimään konkreettisemmin.

Mieleen on tullut i <3 dad -vaate, suosikki urheiluseuran vauvatavaraa.. Korvatulpat on hauska. Nämä olleet mielessä..

Takaisin