Äitiyspakkaus 2017

Ihana pakkaus :smiley-bounce012
Mulla la 4.8 kumman pakkauksen saan jos otan?

Kannattaa odottaa, ettet tilaa pakkausta heti. Mulla on LA 14.8., eli hakemus pitää olla Kelassa viimeistään 14.6. Vuoden 2016 pakkaus jaetaan loppuun varmaan huhtikuun aikana. :)
 
Ihastuin tähän uuteen pakkaukseen heti, kun näin ensimmäisen kuvan. Emme vielä tiedä kumpi on tulossa, mutta mielestäni uusi sopii molemmille paremmin kuin edellinen. Tosin tykästyin tähän uuteen niin paljon, että joka tapauksessa haluaisin ennemmin sen.

Makuupussi on todella ihana. Tosin oli myös edellisessä. Ja näittekö sen villamyssyn?
:love7

Tykkään myös siitä, että potkuhousut ovat muuttuneet enemmän puolipotkuhousuiksi. Yläosat ovat kuitenkin poikkeuksetta bodeja.

HS:n jutussa mainittiin, että uusi tulisi jakoon huhtikuun lopulla. Eli jos haluaa uuden kannattaa tilaus jättää toukokuun puolelle ja seurailla tilannetta.
 
Hesarin sivuilta luin, että uutta pakkausta aletaan jakaa aikaisintaan huhtikuun lopussa. Sitähän on jo kaksi kertaa lykätty (ensin oli maaliskuun lopussa, sitten pääsiäisen aikaan ja nyt tosiaan aikaisintaan huhtikuun lopussa ). Taitaa tänäkin vuonna tullut ennätysvähän vauvoja kuten viime vuonnakin. Tiukoille taitaa elovauvoille mennä.

Molemmat on toki kivoja, sekä viime vuoden että tämä uusi eli en valita kumman tahansa saan. Kumpaakaan en toki tarvitsisi, mutta tavarahamsteri mikä tavarahamsteri .
 
On kyllä ihana tuo tämän vuoden pakkaus, toivottavasti saan uuden pakkauksen, haen sitä kuitenkin vasta touko-kesäkuulla niin luulis vanhojen loppuneen siinä vaiheessa.
 
Toivottavasti eivät enempää lykkää jakoon tuloa! Mun pitäis 1.6.viimeistään jo hakea...
Ensisilmäyksellä tosin en tykännyt... kun toisaalta näytto hailakalta ja toisaalta järkyttävän kirjavia bodyja paljon. Mutta sitten kyllä ihastuin siihen :Heartred Se neulepipo todellakin ihana!!! Ja collegehaalari kiva uutuus! Ja ihan loistavaa että potkuhousuja enää yhdet! Ja kivan yhdisteltäviä värejä ne pöksyt kaikki. Bodyistä nyt miellytti eniten silmää se harmaa mutta voi olla että mieli muuttuu ja vauva onkin kiva pukea pirteisiin väreihin :) Ihan hauska että pinkkejä raitoja kerrankin! Mutten nyt silti sanois etteikö tuota pakkausta poika voi yhtä hyvin käyttää! Viime vuoden makuupussi oli söpömpi mutta on tuokin kiva. Ja tärkeintä että villahaalari ym hyödylliset tuotteet säilytetty!
Huomaa kuin eri jutut kuosien suhteen miellyttää eri ihmisiä...
Kyllä mä kokonaisuutena haluaisin tämän enempi kuin viime vuoden :)
Hitsit jos tässä pitää koko huhtikuukin vielä jännätä että saavatko jaettua edellisen!!!!
 
Todellaki otetaan pakkaus! Ihania kuoseja! Ja tosiaan nyt paljon neutraalimpi kuin aikasempina vuosina. Mieheltä kysyin kans mielipidettä niin meinasi että pakkaus otetaan ehdottomasti! :)
 
Ylen sivuilla oli hauska liukupalkki, josta pystyi vertaamaan viime vuoden ja tämän vuoden pakkausta.
http://yle.fi/uutiset/3-9494313
Harmi, etteivät tavarat ole samassa järjestyksessä molemmissa. Aika sinisävyiseltä tuo viimevuotinen näytti, mutta toisaalta mun mielestä esim. vaaleansininen on tosi kaunis väri tytöllä. Noita kirkkaita värejä hieman vierastan, meidän pikkuiset kun ovat olleet niin vaaleita vauvoina. Toki kaikki vaatteet tulevat varmasti käyttöön ja ÄP:n vaatteet ovat kuitenkin niin isoja, että menevät vasta isommalle päälle.
 
Oli kiva! Tykkäsin värikkäistä raitavaatteista. Uutuutena taisi olla liukkarituubi ehkä viime vuoden yleisönosastokirjottelun myötä.. Paljon on kuitenkin sellasta, mitä on jo edellisen pakkauksen myötä varastossa niin en tiedä tuleeko tilattua.
 
Aivan ihana pakkaus oli! :) Varsinkin, kun meille lupailtiin tyttöä! :)

Mun mielestä kans toi oli enemmän tyttöpakkaus kuin poika, eli jos rakenneultrassa meille lupaillaan poikaa niin ottaisin mielummin viime vuoden paketin joka taas on mielestäni selkeesti poikamainen :grin Makuasioita nää on, mut ihanaa kun on myös sitten mahdollisuus ottaa rahana.
 
Ihana pakkaus mielestäni. Tykkäsin kyllä vuoden 2015 pakkauksestakin minkä tytölle otin, mutta se oli melko poikamainen väritykseltään, vaikka toki kaikkia tytölläkin käytin, kiva että tämä on neutraalimpi. Toisaalta tykkään väreistä, mutta voin sitten itse ostaa niitä värikkäitä. Tuo Collegehaalari on kiva uutuus. Ja kiva että kestovaippa on vielä, itse kun kestoilen niin olen tykännyt kyllä edellisvuosien vaipoista.
 
Ihana pakkaus.. Noi sateenkaaren väriset epäilyttää mutta eiköhän nekin käyttöön tule..

Ehdoton nou nou mulle on toi ruokalappu :wtf:
 
Lueskelin tuossa Hesarin kirjoituksia äitiyspakkauksen historiasta ja ajasta ennen äitiyspakkausta. Kyllä on ihanaa, että Suomessa on syntyny näin hieno innovaatio, jonka tänäpäivänä saa halutessaan ihan jokainen perhe sosioekonomisesta asemastaan huolimatta. Otan siis kiitollisena pakkauksen vastaan väreineen kaikkineen :) ja värit muistuttavat ainakin mua myös hienosta lakiuudistuksestamme :Heartred
 
Voi ei, tykkään aivan liikaa tästä uudesta pakkauksesta ja heinäkuussa jo la, ni en varmaan saa tätä uutta:sad001 harmittaa kyl ihan sikana jos en saa...
 
Aivan ihana pakkaus! Ihana tosiaan että tämmöinen on kehitetty ja jaetaan kaikille, mielellään otetaan vastaan ja haluan kyllä ehdottomasti tän vuoden pakkauksen. Jostain kun on pakko valittaa ni ainoa mikä ei ollut mun mieleen oli toi ruokalappu, mutta nepä ei paljoa maksa :) ja voihan se olla että kun sen näkee muualla kuin kuvassa ni mieli voi vielä muuttua ja saattaakin olla ihan kiva. Koiraunilelu on ihan mahtava! Eka ei malttanut odottaa julkistamista, nyt ei malta odottaa sitä että pääsee hypistelemään :rolleyes:
 
Itse tykkäsin makuupussista ja kuosibodyista :Heartred Taidan kuitenkin ajatella järkevästi kun esikoisella oli jo kolmen eri äitiyspakkauksen ulkohaalarit ja sukuun syntynyt senkin jälkeen lapsia, niin fiksumpi ottaa rahana.
 
Tykkäsin tosi paljon, taidan lykätä pakkauksen hakua toukokuun puoleen väliin, jos saisi uuden pakkauksen :)
 
Tosi kiva pakkaus! Odotin kovin julkaisua vaikka olin jo päättänyt ottaa rahana! [emoji4]
Tuosta käyttöön tulisi talvihaalari ja välihaalarit, mutta ne saan siskoilta edellisistä pakkauksista. Päällystän uudelleen 2014 makuupussin mieleisellä kankaalla. Muut vaatteet olen hankkinut kirpparilta melkein ilmaiseksi ja todella hyvä kuntoisina [emoji4]
Vaikka vähän kutkuttaisikin nuo ihanat värit niin laitan mieluummin rahat uuteen istuimeen.
 
Tykkäsin todella paljon tästä äp! Tykkäsin tosta raitakuosista kyllä paljon. Ja toi makuupussin kuosi oli kiva. :)

Itsekkin kyllä taidan hakea Touko-kesäkuussa, jotta ehkä sais tän uuden :)
 
Mulla tuli kamala vauvakuume, kun olen katsellut pakkausta. Onneks toinen on jo tuloillaan.. :hilarious: Ei mulla ennen ole näin kova kuume ollut, vaikka lapsen olenkin pitkään halunnut.
 
Takaisin
Top