Äitiyspakkaus 2017

Ihana pakkaus kaikkiaan ja nätit värit! Sateenkaariväriset bodyt ei kuitenkaan mun makuun. Mut en valita :)
 
Hyvin näkyi Fb-videokin :) Kommentit FB:ssä kummastuttivat. Moni sanoi, että paketti on "tyttömäisempi" kuin edellisinä vuosina, ja että ei tuollaisia värejä voi pojalle laittaa :grumpy: Höh, sanon minä, ja toistan, että eihän niitä mitään tyttö- ja poikavärejä ole, vaan värejä. Omaan makuun paketin sisältö on liian värikäs, mutta onneksi värit tulevat lähinnä raidoista, eikä kuoseista. Lisäksi värejä saa hieman tainnutettua yksivärisillä osilla :) Ilman muuta otamme tämän uuden pakkauksen, jos vain sen saamme (LA 26.7.).

Koirarakkaana myös tuo koiraunilelu oli iloinen yllätys!
 
Tykkään kyllä tästä uudesta pakkauksesta tosi kovasti ja toivon että sen saan, enkä kerkeä enää 2016 junaan. Värit ovat mielestäni raikkaammat kuin edellisessä pakkauksessa, tai ainakin itselle mieleisemmät. Ja mielestäni vaatteet sopivat tänä vuonna tosi hyvin sekä pojille että tytöille. Eikun odottamaan tilaukselle sopivaa aikaa!
 
Kyllä mä tän uuden ehdottomasti haluaisin, mutta jaksaako odottaa huhtikuun loppuun??

Minä saan raskaustodistuksen vasta huhtikuun viimeisellä viikolla. Menisi todella tiukille jos haluaisin vuoden 2016 pakkauksen.
 
Itsekin ihmettelen kommentteja! Nyt tykkäsin kyllä kovasti väreistä, mitä aiempien pakkausten kohdalla ei ole ollut. En kyllä todellakaan ajatellut että suoraan poika tai tyttövärejä. Minusta nuo on todella neutraaleja värejä! :wideyed:
 
Joo, outoja kommentteja. Musta värikkäät vaatteet on kivat joka vauvalla... En kyllä haluais vauvaa pukea mustaan ja tummansiniseen, jos ne on ainoot "poikavärit". Enkä kyllä pelkkään pinkkiinkään...
 
Minä saan raskaustodistuksen vasta huhtikuun viimeisellä viikolla. Menisi todella tiukille jos haluaisin vuoden 2016 pakkauksen.
Mä saisin käsittääkseni jo huhtikuun alussa, mutta eihän siitäkään nyt kovin pitkä odotus ole :D
 
Tykkäsin tosi tosi paljon! Raitoja, söpöjä kuoseja ja kirkkaita raikkaita värejä. En malta odottaa. Melkein liikuttaa :dummy::dummy1::Heartblue:Heartpink
 
Kiva pakkaus kaikenkaikkiaan, itsekin tykkään enemmän näistä raikkaista väreistä kuin viime vuoden pakkauksesta. Kaikki vaatteet ei toki ole hirveästi omaan makuun, mut eihän tuollaisessa määrässä kaikki voi kaikkia miellyttää. Olin miettnyt että otetaanko pakkaus, vai otetaanko raha ja yrittäisin joitain juttuja metsästää kirpparilta tästä uudesta pakkauksesta, mut on tässä niin paljon kaikkea kivaa, että pakko ehkä ylipuhua mies suostumaan siihen että otetaan pakkaus :grin Pitää yrittää sitten laittaa vaikka käyttämättömänä heti myyntiin sellaisia, jotka ei omaa silmää miellytä tai joille ei ole tarvetta...

Omia suosikkeja ensi vilkaisulla on ainakin makuupussi, jumpsuit ja kuviolliset bodyt. Myös pussilakana, tassuhousut ja nuo ihanan raikkaat kelta- ja vihreäraidalliset bodyt tulee varmasti omaan käyttöön. Ja unilelu oli tosiaan kiva yllätys, kun myös koiraperhe ollaan :happy:

Myyntiin lähtee meiltä varmaan ulkovaatteet (no ehkä vanupuvun ja neulemyssyn voisi pitää), moniväriraidalliset bodyt ja yksiväriset housut, sekä sukat, sukkahousut ym. ja osa hoitotarvikkeista. Esikoisen pakkauksesta on kuitenkin kaikki vielä toistaiseksi tallessa, niin voi niitäkin tulevalla vauvalla käyttää.
 
Mä tykkään uudesta kyllä.. ainoastaan makuupussi on sellainen minkä haluaisin mielummin 2016 pakkauksesta.. Joten jos joku saattuu saamaan tuon 2016 pakkauksen mä vaihdan mielelläni uudemman pakkauksen makuupussin vanhempaan =D
Uskon että meillä tulee uus pakkaus kun laskettu aika on vasta 31.8.
 
Mä en tykkää... Rahana otetaan kun tiiän että jäis suurin osa noista vaatteista käyttämättä meillä
 
Mäkin tykkään, ainakin reilusti enemmän kuin 2013 syntyneen esikoisen pakkauksesta, aika paljon on muutamassa vuodessa kehittynyt pakkaus. Omaankin silmään raikkaat värit on kivempia kuin liian pliisut, esikon pakkauksessa oli hurjasti turkooseja ja vaaleansinisiä, jotka jäi aika lailla tyttövauvalla käyttämättä. Munkin mielestä tämän uuden pakkauksen värit sopii oikein mainiosti kummalle vain! Ja erityisesti palmikkomyssy miellyttää silmää, samoin kiva lisäys tuo jumpsuit. Mua vähän harmittaa makuupussin ja yleensä ulkovaatteiden harmaasävy, vaikka pöllökuosi onkin ihana. Mä tykkäsin kauheasti siitä parin vuoden takaisesta tummanvihreästä folk-henkisestä makuupussista ja viime vuotinenkin makuupussi on mielestäni vähän kivempi kuin tämä. Mutta kokonaisuudessaan kyllä ihania pieniä juttuja pienelle! Todellakin menee tilaukseen, vaikka esikoltakin noita vauva-ajan vaatteita on tallella vielä. :)
 
Nyt ollaan jo miehen kanssa selattu läpi koko pakkaus tuote tuotteelta, ja ei ole enää epäilystäkään, että otetaan tämä uusi. Raikkaita ja monipuolisia värejä, ihania eläinkuoseja ja laadukkaita materiaaleja. Ja aivan liikuttavan ihana tuo unipussi! Niin käteviä ja monikäyttöisiä tuotteita paljon; jatkopalabodyjä, collegehaalarit yms. :Heartred Nyt en malttaisi odottaa, mutta ei auta hötkyillä. Odotan takuulla niin kauan, että saan tämän uuden. :)
 
Takaisin
Top