Äitiyspakkaus 2017

Ei malttais yhtään odottaa!! Kivaa että tulee suora lähetys kela-kertun facessa!

Nyt vielä suomi 100v ja äitiyspakkaus täyttää 80v, oliskohan jotain spesiaalia mukana? :)
 
Mä hieman epäilen voiko olla mitään ekstraa mukana, kyseessä kuitenkin on lakisääteinen etuus niin pitäisi kait olla kaikille "samanveroinen" riippumatta minkä pakkauksen saa... Vähän pelottaa etteivät ole överiksi vetäneet Suomi 100v -teemaa, esim. kaikki vaatteet sinivalkoista.
 
Olin jo niin innoissani, että luulin sen tulevan tänään. :D mutta joudunkin odottamaan vielä huomiseen! :D
 
Joo ei täyssinivalkoista eikä suomenlippu-makuupussia... Mutta itse asiassa yksi tai pari sinivalkoista vaatetta vois olla ihan kiva, niiden Suomi 80 - villasukkien kaveriksi :)
 
Mä en voi olla klo 9 ruudun ääressä, näkeekö sen lähetyksen sit myöhemminkii?
 
Heinäkuisista kurkin. Vuonna 2018 tulee juhlapakkaus ilmeisesti. Tänä vuonna on perus pakkaus vain. :)
 
Juu en ajatellutkaan että ekstraa olisi, mutta ehkä jotain erilaista.

Ai juhlapakkaus tulee vasta ensi vuonna, outoa! Noh, oli miten oli jännää on silti tämä! :)
 
Oli juhlapakkaus tai ei, yhtä jännittävää on uuden pakkauksen julkaisu :happy093
 
Juu en ajatellutkaan että ekstraa olisi, mutta ehkä jotain erilaista.

Ai juhlapakkaus tulee vasta ensi vuonna, outoa! Noh, oli miten oli jännää on silti tämä! :)

se juhlapakkaus on käsittääkseni nimenomaan PAKKAUS 2018 eli siis se pahvilaatikko jotain juhlavuodeksi suunniteltua kuviointia.... Sisällöstä ei ole mainittu mitään.
 
Jännittävää! Esitteleekö Kela-Kerttu pakkauksen sisällön jo ysiltä? Tuleekohan se heti kuvina myös sivuille? En malta odottaa, eka asia mitä mietin tänään herätessä :D
 
se juhlapakkaus on käsittääkseni nimenomaan PAKKAUS 2018 eli siis se pahvilaatikko jotain juhlavuodeksi suunniteltua kuviointia.... Sisällöstä ei ole mainittu mitään.

Juu selvä. Ihmettelin vaan että kun nyt on se juhlavuosi (äitiyspakkaus täyttää 80v) niin miksi ensi vuonna vasta tulee.

Mutta niinkun sanoin ei sillä väliä, pakkaus kun pakkaus, jännää!! [emoji4]
 
LillaE se oli jotenki niin että äitiyspakkaus oli kehitetty eka ja vasta seuraavana vuonna alkoi jako.

Ja aluksi se oli tarkoitettu vain vähävaraisille. Myöhemmin tuli jaettavaksi kaikille odottajille.
 
Mä kyllä tykkäsin tosi paljon 2016 pakkauksesta :shy: Jännittää tykkäänkö uudesta yhtä paljon. Mulla vielä mahis saada 2016 pakkaus... hmm, ajelen tänään Poriin niin ei paljon voi kattella live feediä, ellen lähde ihan vähän myöhemmin. Ja muutenkin veikkaan live lähetyksen rönsyilevän. Sellanen pikakatsaus olisi kiva saada :)
 
Eiköhän ens vuonna ole sama sisältö kuin tänä vuonna, laatikko vain muuttuu ens vuodeksi? Kovasti täälläki naama ruudussa kiinni :woot:
 
Juu selvä. Ihmettelin vaan että kun nyt on se juhlavuosi (äitiyspakkaus täyttää 80v) niin miksi ensi vuonna vasta tulee.

Mutta niinkun sanoin ei sillä väliä, pakkaus kun pakkaus, jännää!! [emoji4]

Mäkin ihmettelin, mutta siis elättelen toivoa että tässä ois silti jotain jännää nyt tänä vuonna! :D Ja siis se pakkaus ankkaperheineen on tosi söpö niin en kaipaa mitään design laatikkoa minäkään :'D

Ja Eloinen mäkin tykkään 2016, etenki makuupussista, mutta silti jännään!!!


Näkyykö se lähetys muualla kuin facessa???
 
Takaisin
Top