Äitiyspakkaus 2016! Mitä tykkäätte?

Vihdoin täälläkin saatiin pakkaus ja tykkään kyllä hirveästi :) Paljon oli enemmän ''poikien'' värejä vaatteissa, että jos tyttö olisi tulossa niin en olisi välttämättä niin paljon tykännyt :p
 
Mua vähän ihmetytti miksi äitiyspakkaukseen oli otettu puku Virosta ja oli muitakin ulkolaisia juttuja. Edellinen puku taisi olla Reimalta. Minusta noin isoissa hankintamäärissä pitäisi antaa arvoa suomalaisten työllistymiselle, eikä mennä "halvimman" mukaan, ei kai se valtiolle lopulta halvemmaksi voi tulla. Eihän Reimakaan valmista Suomessa, mutta varmaan jonkun ihmisen työllistää täällä kuitenkin.

Oli aika sinivoittoinen setti. Onneksi meidän iso tyttökin tykkää sinisestä.
 
Mua vähän ihmetytti miksi äitiyspakkaukseen oli otettu puku Virosta ja oli muitakin ulkolaisia juttuja. Edellinen puku taisi olla Reimalta. Minusta noin isoissa hankintamäärissä pitäisi antaa arvoa suomalaisten työllistymiselle, eikä mennä "halvimman" mukaan, ei kai se valtiolle lopulta halvemmaksi voi tulla. Eihän Reimakaan valmista Suomessa, mutta varmaan jonkun ihmisen työllistää täällä kuitenkin.

Oli aika sinivoittoinen setti. Onneksi meidän iso tyttökin tykkää sinisestä.

Kommentoinpa tuolta syyskuisten puolelta, että noita julkisia hankintoja, joihin äitiyspakkauksenkin tuotteet kuuluu, ohjaa laki. Ja sen lain mukaan kotimaisuus ei saa olla valintaperuste, vaan pitää valita edullisin tarjous, joka täyttää ne hankinnassa määritellyt kriteerit.
 
Mä kyllä tykkäisin värikkyydestä mutta kun on jo neljäs muksu kyseessä ja kaikille muille olen ottanut pakkauksen niin ei ole mitään järkeä ottaa enää sitä pakkausta, vaikka se tavallaan ihana olisikin. Kaikkea on jo niin paljon ettei siitä tulisi mitään oikeasti tarpeeseen kun kaikki vanhat on säästössä vielä. Aion säästää isommille noi makuupussit ja ehkä jonkun vaatteen vauva-ajalta, mutta ehkä yritän jostain kirpulta löytää sitte tälle elokuiselle sen oman vuoden pakkauksen makuupussin, ei mitään ideaa ottaa sen takia koko pakkausta. Vaikka 140€ onkin ihan naurettava summa suhteessa niin käytetään se mieluummin vaikka yhden turvaistuimen hankintaan keskimmäiselle...
 
Mä otin äitiyspakkauksen kun ei siinä rahallisesti niin suurta voittoa saa jos jättää ottamatta. Tosin ymmärrettävää jos ennestään on jo 3 pakkausta et jättää ottamatta. Makuasioita nääs. Paljon ihanampi kuin viime vuoden äp. On neutraali ja pojalle paljon sopivia vaatteita kun nyt varasto pursuaa esikoisen tyttövauvan vaatteita. Sama sitten kumpi tulee niin on päälle pantavaa. Leluuutuus oli aivan ihana, samoin kaikki söpöt eläinkuosit :)
 
Takaisin
Top