Äitiyspakkaus 2016! Mitä tykkäätte?

Onpas kiva, että pakkaus on julkaistu! Ensivaikutelmani oli, että onpas sinisävyinen, mutta tarkemmin katsottuani kuosit ovat oikein kivoja. Lisäksi aloin pohtimaan, että mehän ollaan täällä Suomessa etuoikeutettuja tämän(kin) asian takia; jokainen uusi äiti saa aloituspakkauksen äitiyteen. Kaikista muista äitiystuista puhumattakaan. :gen014
 
Tykkään enemmän kuin viimevuotisesta ja ehdottomasti enemmän kuin 2014 vuoden pakkauksesta, joka esikoiselle saatiin :).
 
Mä tykkäsin enemmän viime vuoden pakkauksesta, mutta varmaan väkisin tulee tuo uusi. Suostuisikohan joku vaihtamaan :)
 
Hankalampi, viime vuoden pakkauksen vaatteita alkaa varmaan löytyä jo hyvin kirppareilta :)
 
Mun mielestä aivan ihana, vaikka pikkusen poikavärisempi. Pääasia, että vähensivät vaaleiden/valkosten vaatteitten määrää. Kelpaa mulle. :)
 
Mä tykkään jopa enemmän kuin viime vuoden, josta tykkäsin myös. Tässä on mun mielestä kivoja kuoseja, varsinkin raidat ja kolmiot. Tykkään kun on noita kirkkaita perusvärejä. Ja kuviolliset bodyt on myös mun makuun, ei liian räikeästi retroja.
 
Itse tykkäsin kokonaisuutena enemmän viimevuoden pakkauksesta, mutta kyllä tuokin ehdottomasti kelpaa. Rumimpia ovat omaan makuun ruskea haalari ja raidallinen body. Muut nyt menettelee, vaikka aika poikamainen tuo minun mielestä on. Nukkupussi on myös minusta kiva ja tuo toppahaalari myös. Mun makuun menis just enemmän nuo vaaleat / neutraalit värit.
 
Me saatiin vuoden 2014, se oli "tyttömäisempi", vuosi 2015 oli ihana!! Tänä vuonna hyvin "poikamainen"
 
Ite tykkään enempi viimevuojen... näistä vaatteista ei varmaa tuu paljo piettyy ku housuja, muuten kaikki näyttää jotenki liian pojan vaatteilta... :/ ja tyttö siis tulossa.
 
Itsekin ehkä tykkäsin 2015-mallista enemmän, tässä liian paljon sinistä omaan makuun. Mutta joka tapauksessa vaatteet tulee käyttöön, saadaan sitte kumpi paketti tahansa näistä. Väreillä ei loppupeleissä ole niin merkitystä, onhan se jo paljon että saadaan näin paljon vaatteita ilmaiseksi.
 
Ei oikein iskenyt muhun. Koen jotenkin tosi poikamaiseksi tuon sinisävyisyytensä kanssa. Mut täkkipussin haluan silti. Se oli ihanaa!
 
Oli kyllä tosi poikavoittonen väreiltään, jos meille rakenneultras lupaillaanki tyttöä niin jää pakkaus ottamatta meidän osalta. Mutta muuten siis ihanat värit, kuosit yms. Sukat on kylläkin ihan kamalat :D Makuupussi on ihanan värinen. Pussilakana ja makuupussi onki ehkä ainoat mitkä saattaisin ostaa erikseen jos en pakkausta ottais.
 
mävaan jos haluaa pakkauksesta jotain, se kannattaa ottaa. Koska se rahasumma jonka saat mikäli et valitse pakkausta on niin pieni, ettet sillä rahalla saa noita joita haluisit!
 
Täällä päin lastetarvikekaupassa on yleensä myyty sen vuoden makuupusseja loppu vuodesta johonkin 10€ hintaan :)
 
Yhtä lailla kuin se viime vuotinenkin... Ihan ok, paljon hyödyllistä tarviketta ja vaatetta, mutta en ole kauhean innoissani monista kuoseista tai väreistä. Mutta aivan ihanaa, että jokainen halukas äiti tällaisen saa! On pakkauksesta paljon hyötyä. Tykkäsin eniten makuupussista sekä kaks bodya oli ihanat. Toisessa oli jotain pupuja tai koiria sikin sokin ja väri oli sinertävä. Toisessa bodyssa oli jotain apinoita ja dinosauruksia kai... Näistä pidin! Tuskin kyllä tällä kertaa otetaan pakkausta.
 
Takaisin
Top