Äitiyspakkaus 2016! Mitä tykkäätte?

mävaan jos haluaa pakkauksesta jotain, se kannattaa ottaa. Koska se rahasumma jonka saat mikäli et valitse pakkausta on niin pieni, ettet sillä rahalla saa noita joita haluisit!

Facen kirppiksillä saa noita kaikkia ihan pikkurahalla kyllä jos ei niitä heti halua kun pakkaus julkaistaan. Aina löytyy niitä, jotka ottaa pakkauksen ja sitten kaupittelee sieltä suurimman osan pois.

Minäkin aion ottaa rahan ja käyttää siitä osan, että saan makuupussin ja ehkä lakanan ja varmaan pari bodya (jos luvataan poikaa) ja loput sitten muihin hankintoihin. Ja mulle niiden hankkimisella ei ole niin kiire, niin voin vähän odottaakin niiden hintojen laskemista. :)

Tykkään uudesta paketista enkä koe sitä poikamaiseksi. Pari vaatteista on blaah-luokkaa, mutta olisi aika hyvä tuuri, jos yli 50 tuotetta olisivat kaikki ihania. Erityisesti pidän haalarin mekanismista ja uudesta unipupusta. Ei enää yhtään harmita, että viime vuoden paketit jaetaan todennäköisesti loppuun viikkoa tai paria ennen kela-neuvolaa.

Koko paketti näyttää mainiolta! Ei aikaisempaa kokemusta vauvojen vaatteista tai tarvikkeista, ja arvostan kovasti, että saadaan yhteiskunnalta pohdittu paketti melkein kaikkea mitä aluksi tarvitsee. Huikeaa!

Mielestäni pakkaus on todella ihana! :love7 Olen niin iloisesti yllättynyt! Tuo unipupu on niin suloinen ja peitemakuupussi! Ehdottomasti omat lempparit. Sinisävy ei haittaa itseäni, päin vastoin, sillä vaikka olisikin tyttö niin sininen miellyttää minua myös tyttölapsen yllä. Sininen on henkilökohtaisesti yksi suosikkiväreistäni.

Siis mihin asti se viime vuoden paketti on jaossa? Jotenkin käsitin, että uusi julkaistaan vasta, kun vanha erä on jaettu. Eli jos nyt pistää hakemuksen, vuoden 2016 loora tulee takuuvarmasti. Vai oonko väärässä?

Vuoden 2015 jaetaan niin kauan kuin pakettia löytyy vielä varastosta. Vaikea sanoa, että koska alkavat tuota uutta lähettämään. Uusi julkaistaan aina maaliskuun alussa vaikka vanhoja olisikin vielä varastossa. Vaikea sanoa, että kumman paketin saa, jos heti sen on tilaamassa, kun raskaustodistuksen saa rv 22+0 eteenpäin.

Toisessa keskusteluryhmässä joku sanoi, että jossain olisi lukenut (luotettavaa tietoa siis selvästi? ;) ) että nyt näyttäisi, että vanhat jaetaan maaliskuun aikana loppuun joten todennäköisesti me kaikki saatais uusi... Mutta tämä on siis vasta huhupuhetta, en ole tarkistanut mistään varsinkaan kun ei pakkausta olla ottamassa. :D

Muistelisin viime pe uutisoinneissa olleen Kelan oman arvion, että 2015 paketteja riittäisi vielä muutamaksi viikoksi. Eli joskus lähempänä loppukuuta todennäköisesti lähtevät ekat uudet paketit.

Kivoja vaatteita mun mielestä vaikka vaikuttikin sinisävyiseltä alkuun. Mutta kuosit oli kivoja ja onneksi väriä kuitenkin riittää eikä ihan valkosävyistä vaan :D

Onkohan arvioitu että tulee poikavoittoinen vauvavuosi? Se nukkupussi oli kyllä mieleen. 2014 pakkauksesta jäi aika paljon vaatteita käyttämättä. Mutta joitain käytettiin päivittäin. Ihan paras oli se ohut villapuku ja nukkupussi.

ihanan näköisiä vaatteita.. pikkasen hienompia mitä oli 10 vuotta sitten :D on mulla vielä siskon äitiyspakkauksesta saatu haalari tallella, 23v.vanha :D se pastellin vaaleenpunainen,sininen ja vihreä

Tykkään kovasti tästä vuoden 2016 pakkauksesta, erityisesti makuupussi on mieleen. Ja elokuun vauvoilla talvivaatteet ovat luultavasti sopivan kokoisia sitten, kun niitä tarvii

Mun mielestä kiva paketti ja tykkäilen kuoseista. Myönnän että munkin eka ajatus oli, että hieman poikamainen kokonaisuus värien puolesta, mutta toisaalta en oo niitä joiden mielestä tytön voi pukea vain pinkkiin vaan esim. tuo sininen käy ihan hyvin myös tytölle. Noh, kattoo kumpi sieltä edes tulee :)

Kävin vakoilemassa heinämammojen puolella ja siellä vähän huhuttiin, että uusi pakkaus olisi jo jaossa. Saispa jo kohta itelleki... :)

Kelan sivuilla lukee tosiaan et nyt jaossa vuoden 2016 pakkaus. Pari iltaa sitten oli vielä et vuoden 2015 pakkausta jäljellä ja jakavat sen ensin

• Tykkään
Reaktiot: Fii
Tykkään kovasti tästä vuoden 2016 pakkauksesta, erityisesti makuupussi on mieleen. Ja elokuun vauvoilla talvivaatteet ovat luultavasti sopivan kokoisia sitten, kun niitä tarvii

Mulla oli viimeksi maaliskuinen ja hänelle talvivaatteet olivat oikeaan aikaan sopivia, tosin kasvoi kyllä hieman liian aikaisin niistä ulos jo. Jotenkin luulen, että nyt tällä kertaa niitä talvivaatteita ei tulisi käytettyä juurikaan. Tosin tuo nykyinen haalari sentään muuntuu pussiksi joten on vähän aiemminkin jo käyttökelpoinen. En siis itse ota pakkausta, joten tarkoitus on ostaa jokin erillinen talvivaate :)

Äitini opasti hankkimaan vähän pienemmän haalarin ekaksi talveksi. Kaksossisarukseni syntyivät aikanaan elokuussa ja äitiyspakkauksen haalari oli aivan liian iso. Lapset tietty kasvavat omilla käyrillään ja jännäänkin jääkö käytettynä löytynyt minihaalari kokonaan käyttämättä. Olen myös pohtinut mahdollisesti muokkaavani juuri pakkauksen pussiksi muuntuvan haalarin turvakaukaloon paremmin sopivaksi tekemällä selkään aukot turvavyölle. Kirppikset on täynnä viimevuosien pakkaushaalareita halvalla niin saa vaunu käyttöön käytettynä ehjäselkäisen toppiksen. Vielä toivon löytäväni viime vuoden haalarin raadeltavaksi, että ei tarvitsisi upouutta muokkailla.

Minä laitoin viikko sitten keskiviikkona ja liitteiden muistutus vaan näkyy.. Mukavat alueelliset erot, esikoisenkin pakkausta odottelin aikanaan 32 vrk :D.

Takaisin