Äitiyspakkaus 2016! Mitä tykkäätte?

Nopeeta toimintaa Kelalla kyllä. Pakkausta haettiin maanantaina ja keskiviikkona oli jo postitettu :happy: Nyt vaan odotellaan :Heartred
 
Mulla olis tiistaina kelaneuvola. Ihanan nopeasti kuulostaa monilla tapahtuvan tuo äitiyspakkauksen tulo. Missä päin asutte jos saa kysyä? Me asustellaan pk-seudulla
 
Asutaan itäsuomessa mutta päätös ja lähetys on ilmeisesti tehty Helsingissä :-o tiiä sit kuinka kauan tuo postitus kestää :)
 
Heip!
Ainakin nimimerkit
Aloittelija ja
Infinity
sekä mahdolliset muut pakkauksen vaihdosta kiinnostuneet.
Minä sain viime vuoden äitiyspakkauksen ja poikaa odottavana voisin hyvinkin vaihtaa jomman kumman kanssa tämän vuoden pakkaukseen. Toisellakin foorumilla keskustelimme siitä, että uusi on poikamaisempi ja viime vuoden tyttömäisempi Ei ole tarkoitus olla turhamainen, mutta kiva on, jos kaikki saavat siten vielä mieluisamman!
Olen hakenut omani ja katsonut sisällön, mutta kaikki on vielä koskemattomana pakkauksessa. Pääkaupunkiseudun suunnilla vaihto onnistuisi hyvinkin. Laittakaa viestiä, jos olette kiinnostuneita!
 
Oman alueen kela käsittelee nuo äitoyshakemukset ja sen vuoksi saattaa noissa käsittelyajoissa kestää eri aika eri alueilla. Kaikki äitiyspakkaukset lähetetään Raumalta ympäri Suomea.
 
Vähän täytyy masentaa päätöksen saaneita; jos tarkoitatte postitetulla sitä tietoa, joka näkyy Kelan sähköisessä palvelussa, se taitaa tarkoittaa että päätös on postitettu. Kelan kirjekuori nökötti postilaatikossa eilen. Looran postittamisessa menee varmaan vähän kauemmin... :sad001
 
Mua ainakin kiinnostaisi pakkauksen vaihto viimevuotiseen, jos joku haluaa vaihtaa niin laittakaa yv! :)
 
mävaan jos haluaa pakkauksesta jotain, se kannattaa ottaa. Koska se rahasumma jonka saat mikäli et valitse pakkausta on niin pieni, ettet sillä rahalla saa noita joita haluisit!

Joo eihän se 140€ oo paljoa, mutta tosta pakkauksesta jäis vaan hirveesti käyttämättä noita vaatteita. Toppapukukin on elokuiselle vauvalle ihan liian iso. Esikoinen on syntyny elokuun lopulla ja meillä oli muistaakseni 62cm toppahaalari käytössä.
En oo vielä päässy itteni kans yksmielisyyteen että otanko paketin vai en. Kirppareilta löytyy tosi edullisesti hyvää käyttövaatetta.

Ja jos en oo väärin ymmärtäny niin toi uusi täkkikään ei oo enää samankokoinen kun mitä edellisvuosien äippäpakkauksessa on tullut o_O
 
Itse ihmettelin, kun kaikki meidän hankkimat pussilakanat on leveyssuunnassa aivan liian isoja äitiyspakkauksen peittoon... Onkohan järkevämpi hankkia sopiva peitto, kuin alkaa kaventamaan noita..
 
Sain tänään todistuksen raskaudesta ja laitoin äitiyspakkauksen hakuun. Toivottavasti tulee pian :)
 
Te jotka olette saaneet jo äitiyspakkauksen tässä lähiaikoina, niin onko se ollut jo tämän 2016 pakkaus? :) Itse tykästyin siihen paljon ja haluaisin ehdottomasti sen, olisin jo voinut jonkin aikaa pistää hakemusta menemään mutta olen pitkitellyt sitä ihan vain sen takia jotta mahdollisuudet uuden saamiseen olisi paremmat ;D mutta toukokuussa pitäis viimeistään hakemusta laittaa.
 
Te jotka olette saaneet jo äitiyspakkauksen tässä lähiaikoina, niin onko se ollut jo tämän 2016 pakkaus? :) Itse tykästyin siihen paljon ja haluaisin ehdottomasti sen, olisin jo voinut jonkin aikaa pistää hakemusta menemään mutta olen pitkitellyt sitä ihan vain sen takia jotta mahdollisuudet uuden saamiseen olisi paremmat ;D mutta toukokuussa pitäis viimeistään hakemusta laittaa.

Itselle pakkaus vasta tulossa, mutta uusi pakkaus on ollut jaossa varmaankin kuukauden verran.. :)
 
Jossain näin keskustelua että siihen äp:n peittoon ei oikein sovi mitkään pussilakanat. Finlaysonin taisi olla ainoat. Ehkä siitä koosta on valitettu ja nyt muokattu, jotta löytyisi paremmin sopivampia pussilakanoita. Itse en tiedä peiton koosta vielä mitään, kun vasta ensiviikolla pääsen tekemään hakemustakin koko pakkaukseen ^^
 
Hakemus laitettu tänään kelalle, nyt vaan odottelemaan laatikkoa
 
Minä tein kanssa hakemuksen viikko sitten ja toissa päivänä oli Kelan sivuilla merkattu, että on jo postitettu.., oisko huomenna tai viimeistään alku viikosta perillä..
 
Takaisin
Top