Äitiyspakkaus 2016! Mitä tykkäätte?

Huomenna tulee viikko täyteen hakemuksesta eikä ole vielä edes käsitelty. En ole yhtään kärsimätön..:dead:
 
Tänään tuli pakkaus ja oli kyllä ihana :Heartred Turkoosin ja sinisen ystävänä tykkäsin sisällöstä kovasti, vaikka emme tiedäkkään, tuleeko tytön vai pojan käyttöön:wink! Pari viikkoa sitten jätin hakemuksen ja nyt jo tuli :)
 
Tänään tuli pakkaus vihdoin, 2 viikkoa siihen meni. Aivan ihanahan se on, mut tietty mun tuurilla yhdessä bodyssa (tähtikuvioitu) oli reikä. Pitää vissiin se sitten lähettää postitse takaisin :sad001 ohjeissa oli vaan, mitä kuoreen kirjoittaa, et ei tuu postimaksuja, mut ei ollu mitään, et laita omat tietosi yms mukaan. Kai ne lähettää korvaavan tuotteen sitten taas jossain vaiheessa kotiin
 
Mulla luki kelan sivuilla että tänään olisi postitettu, mutta se tarkoittaa varmaan sitä päätöstä eikä pakettia? Hakemuksen tein maanantaina.
 
Itse laitoin hakemuksen perjantaina netissä ja keskiviikkona tuli jo tekstiviesti että paketti noudettavissa Siwasta. Vaihtelee siis näköjään tosi paljon..
 
Mä tein hakemuksen joskus pari viikkoa sitten eikä vielä kuulunut mitään...
 
Tein viime torstaina hakemuksen ja tänään tuli tekstari, että paketti on noudettavissa postista. :D Hauskaa! En taida tänään kyllä jaksaa vielä hakea, mutta huomenna pääsee näpräämään! :)
 
Mä tein hakemuksen alle kaksi viikkoa sitten ja tänään tuli viesti paketin saapumisesta.
 
Tänään oli vihdoin hyväksytty hakemus, 2.5vk hakemuksesta netissä. Aikamoisia eroja on ajoissa.
 
Tänään oli vihdoin hyväksytty hakemus, 2.5vk hakemuksesta netissä. Aikamoisia eroja on ajoissa.
Onpas eroja. Mä tein netissä hakemuksen 20. päivä, 21. päivä oli käsitelty ja 22. päivä päätös postitettu, jossa mainittiin että kahden viikon kuluessa paketti saapuu. Ja nyt tosiaan pari päivää vajaa kaksi viikkoa mennyt.
 
Mä tein hakemuksen 15.4 ja tänään tuli postissa päätös joka oli lähetetty 29.4. Eli kahden viikon sisällä tulis paketti.
 
Jossain näin keskustelua että siihen äp:n peittoon ei oikein sovi mitkään pussilakanat. Finlaysonin taisi olla ainoat. Ehkä siitä koosta on valitettu ja nyt muokattu, jotta löytyisi paremmin sopivampia pussilakanoita. Itse en tiedä peiton koosta vielä mitään, kun vasta ensiviikolla pääsen tekemään hakemustakin koko pakkaukseen ^^


Eihän niihin edellistenkään pakkausten peittoihin käy tietääkseni kun finlaysonit. Ikeassa ja jyskissa on ihan omat koot noille pussilakanoille, eli jos niistä meinaa ostaa pussilakanoita niin kannattaa ostaa myös se ite peitto :)
 
Käytiinkin jo eilen hakemassa paketti kauppamatkalla. Tosi kivan näköisiä vaatteita! Siinä taas mieheni kanssa ihmeteltiin, että onpas kyllä aika moinen etu tämä pakkaus! :)

Sitten kuitenkin tuli mieleen, että mitenköhän paksuissa vaatteissa vauva pitäisi tuoda kotiin synnäriltä. Eihän me tiedetä vauvojen pukemisesta ja lämmönsäädöstä yhtään mitään. No onneksi on vielä 3kk aikaa ottaa selvää.. Tuli vaan mieleen, että vaikka tässä on lukenut kaikenlaisia blogeja äitiyteen ja vauvoihin liittyen ja saanut niistä vinkkejä moniin asioihin, niin ihan oikeasti käytännön asiat on kyllä täysin pimennossa.

Ei me myöskään tiedetä, että miten paljon oikeasti ihan pikku beben vaatteita pitäisi olla. Kuinka nopeaa vauva kasvaa ja kuinka monta kertaa päivässä pitäisi olla vaihtovaatteita. Osa äitiyspakkauksen vaatteista näyttää kovin isoilta, joten ihan niiden varaan tuskin kannattaa ensimmäisiä viikkoja laskea.

Me ei olla vielä ostettu mitään vauva tavaraa kun ollaan ajateltu, että aikaa on.. ja onneksi siis onkin kun ollaan näin kuutamolla! :D
 
Miehen kiinnostus riitti äitiyspakkaukseen eilen yhden kysymyksen verran: "Onks siellä suklaata?" Ei ollut, mutta opastin mun käsilaukulleni, jonne olin pakkausonnessani unohtanut yllätyssuklaan. Harhautettuani miehen pois tieltä pääsin näpelöimään ihanat vaatteet läpi. Ei voi kuin olla onnellinen, että meille pakkaus tarjotaan, ja tykkäsin sisällöstäkin kovasti.
 
Meillekin tuli eilen paketti. 11.4. tein hakemuksen. Ihana oli päästä näpertelemään niitä vaatteita taas :) ja ihan hyvin sopii tulevalle tytölle ne vaatteet.
 
Tein hakemukset (äitiyspäiväraha ja äitiyspakkaus) niin molemmat oli jo käsitelty! Odotan niin tuota pakettia!
 
Takaisin
Top