Tuohon ilman miestä olemiseen tottuu välillä. Sitten taas joskus tuntuu että vaikka se on aivan vieressä niin sitä on aivan yksin.
Meillä tämän toisen tultua elämä ja jaksaminen on ollut parempaa. Molemmat tietää jo mitä voi tehdä ja missä toinen ns parempi.
Olin kesällä lähes kuusi viikkoa yksin. Mies siis kyllä kävi viikonloppuisin vaihtamassa matkalaukkuun uudet puhtaat kauluspaidat mutta... Sitä oppi olemaan ja pyörittämään arkea. Pidempään sellaista en jaksaisi.
Nyt mies hakee töitä maailmalta ja voi olla että saatan jäädä keväällä kahden lapsen kanssa hetkeksi "yh":n rooliin. Itse palaan myös työelämään joten kauhulla odotan jo pakkasta ja pukemista. Toinen huutaa vieressä kun toista pukee ja toiselle tulee kuuma ja toinen repii samaan aikaan pipaa pois päästä. Oih. Talvi ♡
Tällä hetkellä siis makaan kotona sohvalla kun olen jälleen nukkumut 2h päiväunet kun olisi pitänyt pestä pyykkiä tai tehdä ruokaa :/ syysväsymystä kauniina aurinkoisena päivänä!
Meillä tämän toisen tultua elämä ja jaksaminen on ollut parempaa. Molemmat tietää jo mitä voi tehdä ja missä toinen ns parempi.
Olin kesällä lähes kuusi viikkoa yksin. Mies siis kyllä kävi viikonloppuisin vaihtamassa matkalaukkuun uudet puhtaat kauluspaidat mutta... Sitä oppi olemaan ja pyörittämään arkea. Pidempään sellaista en jaksaisi.
Nyt mies hakee töitä maailmalta ja voi olla että saatan jäädä keväällä kahden lapsen kanssa hetkeksi "yh":n rooliin. Itse palaan myös työelämään joten kauhulla odotan jo pakkasta ja pukemista. Toinen huutaa vieressä kun toista pukee ja toiselle tulee kuuma ja toinen repii samaan aikaan pipaa pois päästä. Oih. Talvi ♡
Tällä hetkellä siis makaan kotona sohvalla kun olen jälleen nukkumut 2h päiväunet kun olisi pitänyt pestä pyykkiä tai tehdä ruokaa :/ syysväsymystä kauniina aurinkoisena päivänä!
Edelleen nukuttaminen käy selän päälle kun pienenä oppi siihen, että paikoillaan ollessa ei rauhoituta nukkumaan.. Ja kun kurkottaa sänkyyn ja koittaa hytkyttää ja hyssyttää tyttöä turhaan uneen kauan kun ei vain voi nukkua niin pinna kiristyy vähän liiankin usein ja koittaa vain niellä kiukkunsa ja ajatella ettei se oma olotila tytön vika ole.. Onneksi harvenemassa määrin tulee enää tiuskaistua tytölle mitään, mutta kun niin tapahtuu niin pitää vain koittaa unohtaa tapahtunut ettei se paina mieltä sitten taas tytön herättyä.. Vaippaa meillä vaihdankin sitten vain ja ainoastaan minä. Sama tytön pesuissa..
Rupesin jo hetki sitten puhumaan miehelle, että pitäsikö siirtää poika nukkumaan omaan huoneeseensa, jos se rauhottais öitä ja saisin itsekin nukuttua vähän enemmän. En kuitenkaan vielä raaski, ajatuskin siitä, että toinen on eri huoneessa ja siellä itkee yksin, on jotenkin mulle liikaa.
Tein just päätöksen, että tammikuussa saa loppua herkuttelut ja otan ryhtiliikkeen liikunnan kanssa. Tähän asti on imetys pitäny painon hyvin kurissa, vaikka oonkin aikamoinen herkkuhamsteri. Nyt oli hups vaa tullu pari kiloa lisää, joten täytyy ruveta tarkkailemaan, ettei pääse ihan leviämään. Mutta vasta joulun jälkeen, tänä vuonna aion nauttia jouluherkuista, kun viime vuonna tuli herkkukielto loppuraskaudesta, kun ennustettiin jättiläisvauvaa. Jäi tortut ja piparit ja suklaat syömättä. Ja lapsi syntyessään 3100g, että varsinainen jätti olikin.