Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan finnikeskustelu :D Ei oo onneks aikoihin ollu. Nyt varmaan tulee, ku noin sanoin. Tosiaan se pitää aina olla semmonen megafinni ja tosi näkyvässä paikassa.

Toi sadesuoja on kyl hyvä tuulieste, mut kyl se tuppaa olee sit näköesteki :/

Mäkin puristin just eilen illalla kyyneleet silmässä nenän varresta finnin. Tonen kipee paikka on huulen raja. Huh tuli mieleen kun raskausaikana naama kukki. Se ei kylläkään ollut mukavaa. Nyt on onneks ollut siinä suhteessa hyvässä kunnossa iho.

No eipä! Meidän poika hymyilee aina niin leveästi ja iloisesti, kun häntä menee hakemaan unilta. Tänä aamuna heräsin yöunilta ennen poikaa ja hetken siinä köllöttelin. Sitten yhtäkkiä poika nauraa hekotti unissaan oikein ääneen.. on se sitä ennenkin tehny, mut ny oikein kikatti kuin oisin kutittanu sitä. Tyytyväisenä jatkoi uniaan hymy naamallaan.. että on söpöä! <3

Jotenki ihanaa huomata juuri tuo hymy "kehitys" kun tietää että se on aitoa hymyä eikä mitää tekohymyä :)

Tärkeintä on, että pääsee välillä tuulettumaankin kun muuten on niin kiinni toisessa :) Millonkohan uskaltais itse lähteä johonkin pidemmäksi aikaa? :o

tytön serkun äiti kävi kavereineen laivalla,muksu oli isänsä kanssa kotona.mulle riittäs päivän shopailukierros kaupungilla,mut enhän mää tota tyttöö voi jättää.

Mulleki riittäis muutama tunti, mut sama ku jädellä. Ei vaan voi jättää. Enkä mä tiiä haluisinko sit kuitenkaan :D

Minä oon muutamaan otteeseen käyny keikalla ja mies on ollu pojan kanssa kotona ja yhdesti käytiin tyttöporukalla keilaamassa ja syömässä ja kotona oli menny kaikki hyvin. Minä kyllä voin jättää pojan huoletta hoitoon. On sen verta kova luotto niihin jotka ovat poikaa joskus hoitaneet :) Pieni kaipuu aina kalvaa sisintä mutta täytyy sitä pitää itsestäkin huoli että voi huolehtia pikkusestakin.

Hienosti meni. Mä sain katella kiekkoo ja palella stadikalla ihan hyvillä mielin. Mies ja poitsu oli pärjänny oikein hienosti. Mut tissiä pojalla oli ollu ikävä.. kävi kyl ahnaasti kiinni, ku tarjosin. :D

Mä en tällä hetkellä pystyis lähtee varmaan mihinkään, kun alkaa hirvee huuto jo sillä välin kun käyn vessassa. Mies on vähän turhautunut kun poika ei hänen kanssaan muuta kun itke. Minä taas en saa käydä rauhassa edes vessassa.

hillevi meidän esikoinen oli samanlainen. Jos yhtään lohduttaa niin se menee kyllä ohi :)

Meil on se hyvä, et me ollaa kummatki vanhemmat kotona ni se iskäki kelpaa melkein yhtä hyvin ku äiti. Ja tol esikol tuntuu välil olevan niitä päiviä että isi on se parempi vaihtoehto kaikessa :)

Meillä on parin viikon päästä miehen kanssa illan viettoa ystävien kanssa, kun menemmä juhlistamaan tuplasynttäreitä :) Poitsu jää kotiin minun veljen ja veljen avokin kanssa. Vähän jo jännittää, mutta olen autolla illan niin hurautan sitten äkkiä tänne jos tulee joku hätä. Tulemme kotiin sitten kun muut lähtevät baariin ja päästämme lasten vahdit kotiin :)
Pyysin veljeä tänne tänään illaksi katsomaan meidän iltakuvioita ja koitin kertoa, miksi olisi tärkeää saada tehtyä asiat niin ja mihin aikoihin olisi hyvä aloittaa iltatouhut. Vähän katsoi pahalla kun sanoin, että telkkari pitää laittaa kiinni kun putous oli just menossa :wink
Olen alkanut hyväksymään, että imetys taitaa loppu päivänä minä hyvänsä. Tänäänkään ei tissiä ole juuri syöty tai kyllähän siinä oltiin ja "syötiin" mut ei sieltä kauheesti maitoa lähtenyt.
Kyllä se vaan on hurjaa miten nopeesti aika menee.

Ja pakko kompata tuohon vauvan hymyyn. Siitä tulee vaan niin hyvä mieli kun menee päiväunilta poikaa hakemaan sängystä ja hän siellä loistaa kuin naantalin aurinko. Sydän sulaa :love7

Onneks meilläki kelpaa isäkin hoitajaksi... tai kyllähän noi isovanhemmatki mielellänsä kattoo jos meil on jotain menoo ukon kans... mut hyvä näin että tottuu kaikkiin ettei mun tarvi olla 24/7 kii poijas :)

Meilläkin kelpaa isi hoitajaksi kyllä aina koiralenkkien ajaksi, mutta kuulemma on aina tosi kiukkunen koko mun poissaoloni ajan. Sitten kun tuun kotio niin kun otan pojan syliin, niin se alkaa nuoleskella mun naamaa ja tätä on tapahtunut sairaalasta asti kun päästä otettiin ennen kotiin lähtöä verikoe niin kun hoitaja toi pojan takasin mun syliin niin jo sillon 2 päivän ikäsenä alko nuoleen mun naamaa ja se hoitaja vaan sano et olipas kova ikävä äitiä kun noin pussailuttaa :o

Takaisin