Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä heitin pullot "narikkaa", en mä jaksa tapella. Tapelkoo Iskä jos tarve tulee :grin Mietin kyllä tuota tommee tippee-pulloa, mutta toisaalta tässä oo enää ku pari kuukautta kun voi alkaa nokkista harjoittelee ja antaa Pojan omaa käteen. Eikä nyt oo tiedossa semmoisia menoja etteikö niistä selviäisi niin et Poika on juuri syöny ennenkuin lähden..
Että tiiä nyt sit kannattaako tässä enää pulloa opettaa ja sit taas kohta nokkamukia..

Pelkään et joku aamu poika jää sänkyynsä kun selkä tekee totaalistopin. Täällä kans selkä juntturassa. Tosin se on vähän parempi kun joku aika sitten kun en meinannu sängystä päästä ylös. Selkälihaksia oon koittanu reenata, ehkä se on vahvistanu.
Mies muuten osti mulle jalkahoitoon lahjakortin <3 Huomenna pitää varata aika hemmotteluun :)

En ole ikinä käynyt jalkahoidossa, mutta on kuulemma ihanaa ja yksi ystävä sanoi, ettei olisi ikinä uskonut, että hänen jaloistansa voisi saada niin kauniit :)

Se kipukoukku on suoraan helvetistä (pahoittelen kielenkäyttöäni) Se vaan sattuu, eikä helpota yhtään :D Ergonomia ois hyvä joo, terveisiä sängystä (täällä könötän iPadin kanssa)

Akumatto! Mä kannatan sitä :) Eli se piikkimatto, mikä oli mmutama vuos takaperin kovassa huudossa. Nyt niitä löytää vaan netistä ja halvin löytyy täältä http://www.nettex.fi/verkkokauppa.php?linkki=&tuote=&ryhma=

Mutta toi tuolta löytyvä on sitten tosi terävä verrattuna muihin, mut kuhan iho tottuu ni rentouttaa tosi mukavasti jäykkiä lihaksia :) Mä etin sitä mattoa kissojen ja koirien kans yhes vaihees, ku ei enää paikalliset kaupat sitä myynykää...

Nyt mulla alkaa olee sit ongelmia olkien ja rintalihasten kanssa, joudun nimittäin monesti imettämää kyynärpään varassa, et se tissi ylipäätää kelpaa, ja ei oo ko. paikoille kovin edullinen.

mä ostin jokunen talvi sitte semmosen hierovan istuimen tai mikä nyt onkaa.se oli kyl tosi surkee,sillä sai ne kipeet lihakset vielä kipeemmäks,mokomakii tappotuoli.

Hurja yö takana, toivottavasti tää on vaan tiheän imun kausi, kun tuntu että tissiä piti antaa puolen tunnin vvälein...tai ehkä oli vaan vatsavaivaa. Mamma on kyllä hyvin hyvin väsynyt...Saispa joskus taas nukkua edes 3 tuntia putkeen. :-/

meillä oli taas ähellystä ja sähellystä viime yö.tyttö nukahti kerrasta yheksältä mut tuttia sai laittaa suuhun neljä kertaa ennen yhtätoista.kolmen aikaa ruokailu ja sit taas pyörittii sängyssä,kokoajan piti käydä laittamassa tuttia suuhun tai peittoa päälle.kuuden aikaa siirsin tytön sitterii nukkuu ja ite menin sohvalle,siinä sitte pyörittii seittemää.ei nukuttu kyllä kumpikaa.

Tääl oli kans ähistelyitä. Ekan kerran puol neljä alko hyöriminen. Annoin ruokaa ja sit takas unten maille. Seiskan maissa alko sit kunnon kitinä. Masu selkeesti vaivas toista. Lisää maitoa, mikä sit tuliki pukluna takasin. Huoh.

Ja meidän pieni heräsi sarastusvaloon, taisi tykätä niin iloinen jokellus vierestä kuului. Taidan alkaa käyttää sitä, jos pitää jonnekin herätä :) Yöllä meillä syötiin 04-05 välillä ja sitten ennen yhdeksää.

Meillä kans levoton yö.. paljon pieruilmaa ja mitä lie muuta ähelsi.. ja yösyötön jälkeenkään ei nukkunu ku puoltoista tuntia, eli puol kuusi ylös, kun normisti 7-8 aikaan.. ja nyt väsyttää. Ei auta, ei muuta ku poika vaunuihin ja asioille.. NIIIN ja tänään saakin leipoa sen pätkis-mustikkakakun.. naminami.. eiköhän se äipän väsyyn auta.. hihhih.

Meillä heräiltiin syömään 1, 4, 6, 8 ja 10, jonka jälkeen lopulta herättiin ja siis 10 oltiin käyty unille. Minä sen lisäks heräilin välillä aamuyöstä laittamaan tuttia suuhun tai käänsin vauvan selältä kyljelleen ja otin kainaloon. Oon kuitenkin jotenkin tottunut näihin pätkittäisiin uniin ja olen kuitenkin ihan pirteä. Ja 3 tunnin pätkiä kaks alkuun on jo kuitenkin tosi hyvä. Tsempit Eloveenalle, jolla vielä katkonaisemmat yöt. Toivottavasti on vaan joku kausi tai sit kannattaa varmaan kohta rueta kokeilee kiinteitä :)

Meilki oli aamuyö ähellystä. Luulin et ois nälkä, mut ei. Sitä vaa potkittii ja raavittii äitin kylkeä. Lopulta heräs pul seittemält ja mä aattelin et no nyt se syö. Ni sen verran otti tissist et alko julmettu suihkuaminen, päästi irti ja joka paikka maidossa. Neitipä tekikin kakkaa eikä ollu nälkä. Nyt onki aamusin useempana päivänä tehty kakka, ja se on itelle tavallaan outoo ku tähän asti menty sillä kerta viikkoon meiningillä. Kaiken lisäks sitä ite nukku muutenki huonosti, ku selässä ikäväs paikas facettilukko, ja on just siellä etten ite saa sitä auki. Täytyy toivoo et ajan kans aukee, ku muuten pitäs sit mennä omt-fysioterapeutille, ja se sit maksaa rahaa(jota ei pahemmin oo).

Takaisin