Voi Hatsiii... muistan perhettäsi iltarukouksessa.<3 Se on sellainen tapa, joka on mulle iskostunut ja tuo mulle lohtua.
Keni, hyvä että sait puhuttua asioista. Kyllä sinä vielä saat nukkua. Tämä pienen vauvan hoito voi olla raskasta välillä, mutta ei sitä ikuisuuksia kestä.. Kun en ite oo saanu nukuttua ja oon ihan tiltissä, niin tukeudun siihen ajatukseen, että kohta se lapsi nukkuu yöt ja itsekin saa nukkua. Eipähän se välttämättä lohduta siinä hetkessä kun tuntuu, että maailmaa kaatuu rysäyksellä päälle, mutta totta se on. Mä nukuin pari yötä tosi huonosti ja eilen olin aivan tööt... oikea polvikin alkoi vittuileen taas pitkästä aikaa, ja se on nyt ihan pallo, täynnä vettä, hankala kävellä. Ja sen kyllä tietää, että lääkäriin jos aikaa varaa, niin buranaa ne käteen lyö.. huolestuttavaa, ettei tk-lekurit uskalla punkteeraa ja laittaa kortisonia.. No nyt harhauduin omiin mitättömiin ongelmiini, kun monilla teistä on välillä niin paljon raskaampaa olla. Paljon jaksamista ja voimia itsekullekin. Onneksi ne omat pienet toukat tuovat iloa raskaankin arjen keskelle.