Äidin jaksaminen

No eipä oo Niranda ihme, että sulla on selkä ollu kipeä! Voi että ne noi selkäkivut kyl yks pahimpia, ku rajoittaa nii paljo tekemistä.
 
Mulla tos noidan nuoli on tehny aina välillä enemmän ja vähemmän kipeetä viimeset 5 vuotta...
Viimeks ku selkä taas kipuili niin sain kaks piikkiä ahteriin ja sanottii et selkälihaksia pitäs tehdä enemmän... En tie kuinka paljon selkälihaksia pitäs tehä kun mun työ on fyysisesti niin raskasta että siinä lihakset kehittyy... Ja tässä kotona oon tehny jumppaa... mutta en usko että se selkälihastreeni auta mitää.... Se menee sillo ku nostaa jotai ja on tyhmäs asennos... Pitäs varmaan ruveta vaan järkeileen missä asennos nostetaan painavia asioita :D
 
Voi itku,tänäänkii pitäs siivota,taas.miten ihmeessä mä saisin tän kämpän pysymää siistinä ees kaks päivää?
 
Ja meillä ei ole edes tiskikonetta... No jos tänään tiskaisi ja imuroisi ennen ku menee sinne potilashotelliin katsomaan uutta tulokasta. On hei aika nostalginen fiilis kävellä sinne. Onkohan sama huone, ku mulla ja vauvalla oli :excited001
 
Nappo kai sä oot sit tasapuolisesti treenannu myös vatsalihaksia, ne selkälihakset ku tarvii vatsat kaveriks et pystyy antaa täyden tuen selälle. Kyl lääkärinki pitäs se älytä sanoa eikä vaan et selkäreeniä.
 
Joo kyl mä pyrin reenaa kaikkia lihaksia kun lihastreeniä teen... onneks ei oo ollu hetkeen tota kipuilua... nii ja jos tulee niin on lääkkeet kaapis odottamas...
 
Huh,olipa homma saada toi meijän tilpitappi päikkäreille,joku taas sitä tuntu kiukuttavan.mut olinpas taas sinnikäs ja sain sen hyytymää.jos se nyt ees vartin nukkuis ni mä oisin ilonen.
 
Mä hölmönä kuvittelin, et nää niskakivut loppuis, ku ei töissä tartte istua. No, tuntuu pahenevan...tiiä sit nostelenko tota jätkää jotenki sillee, et se rasittaa enemmän.
 
Mie ainakin jännitän hartioita todella herkästi suunnilleen joka asiassa. Tänäänkin huomasin ompelukoneella ommellessa, että hartiat nous ylös. No, sentään olen oppinut tarkastamaan välillä, missä ne hartiat on, niin ne muistaa edes joskus rentouttaakin. Ei varmaan haittaisi, jos Kultashiini välillä siekin tarkastaisit, ettet jännitä hartioita turhaan.

Mut paras apu on kyllä treeni. Mie oon kärsiny niska- ja hartiaseudun jumien aiheuttamista päänsäryistä kohtalaisen paljon, mutta silloin kun kävin säännöllisesti salilla, ni eipä tarvinnut niiden takia särkylääkettä nappailla! Miksihän se tieto ei siltikään riitä motivoimaan täällä kotona. :P Laiska, mikä laiska.
 
Mul on kans jännitys niskat ja hartiat, ja nyt niist vast joutuuki kärsii ku kanniskelee vauvaa imetyksestä puhumattakaan. Mä jossai vaihees aina purin hampaita yhteen mut en narskutellu. Ja välil vieläki, se on kiva aamul herätä ja huomata et etuhampaisii sattuu ku on nähny jotai "kivaa" unta ja purru leukoja yhteen.
 
Mä en osaa ees kävellä ilman, että jännitän hartioita. Ja sen kyl huomaa aina päänsärystä tai jomotuksesta. Ja rutina vaan käy kun pyörittää hartioita ympärii. Ei oo ny tullu keppijumpattu pariin päivään.
 
Mulla on kans ollu sillon tällön tuota issias vaivaa. Viimeksi raskauden keskivaiheilla ja tuntu ettei pääse käveleen. Oltiin lähössä ulkomaille ja ikävä ois ollu jos ois joutunu kökkiin paikallaan koko viikon. Turvauduin sitten akupunktioon ja se autto. Sain nauttia lomasta ilman selkäkipuja. Sen jälkeen ei oo ollukkaan noita vaivoja :)

Tuosta raskaudesta toipumisesta sen verran että yllättävän nopeaa sitä siitäkin palautu kun ajattelee että synnytyksen jälkeen toosa on kuin räjämiitin räjäytyksen jäljiltä :grin Silloin se kyllä tuntu että eikö tästä ikinä parane.
 
Mä pääsen onneks huomen sinne hermoratahierontaan, en oo ikin ollu. Ja ku se on tosi kallistakin ni on varmaa ainoo kerta ku pääsen, ja nyt viel opiskelijahinnalla. Täytyy vaa aamul muistaa ettei ahda itteää täytee puuroo ettei tuu huono olo.
 
Voi luoja mikä yö!! Olin jo unohtanut millaista on herätä tunnin välein, viime yö oli muistutus siitä ja 7 sängystä ylös!
Joko jätkältä on tulossa 3. hammas tai ekan kerran kipeeksi, yöllä kun tuntui tuhisevan koko nenä. Saas nähdä. Nyt herra jo nukkuu tuol aamu-unia. Yöllä tosiaa herättii tunnin välien, ja 2 kertaa annoin maitoa, muut kerrat mentiin tutilla ja kitinällä. En oikein edes tiedä, että oliko jätkä kertaakaa kunnolla hereillä vai sellaista puoliunista kitinää ja huuto ja itkua, helposti kyllä aina rauhoittui. Onneksi. Mutta tän päivän suunnitelmat tais mennä uusiks tän zombi olon takia :/
 
Mä en osaa täl sovelluksella antaa sympatiaa... en tiä pystyykökään. Mut sympatiasydän tiutsille.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top