Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikon jälkee mul meni kolme kuukautta et mahtu vihkisormus sormee, nyt meni kolme viikkoa. Et ei sun Marbles kannata niitä viel suurennuttaa.

Mullakaa ei mee vielä sormukset sormee,mut kyl ne sitte menee ku pääsen näistä kiloista.
Tänään mies lupautu lähtee tytönkaa autoajelulle et saan Kerrankin nukkua päiväunet,jes:happy093
meillä kun tenava on päättäny nyt herätä joka yö puol kolmalta ja sen jälkee nukkuu tosi huonosti ni tahtoo nyt sit itellää olla sitä univelkaa,huono uninen kun muutenkii oon ni tahtoo olla hankalaa se unen saaminen sit uudestaa:sleep002

Meillä heräiltiin aiemmin 2-3h välein syömään ja nyt 1,5h välein... Ja aloitin osittaisen korvikkeenkin antamisen jo 2vko sitten kun ei jaksanut koko ajan imettää, mutta tää poika on kyltymätön.. Koskahan sitä uskaltais velliä kokeilla, jos auttaisi öihin. Alkaa tää väsymys olla vähän pepusta.. :/

Jonnukka, hyvä tuuri kävi kyllä, että ottivat vahingossa väärän verikokeen, mutta toivottavasti sieltä ei tosiaankaan löydy mitään ikävää.

Minä saan pojan nukkumaan enää vaan ensimmäisen pätkän omassa sängyssä. Ekan yösyötön jälkeen siirrän pojan edelleen omaan sänkyyn, mut se herääkin jo tunnin päästä. Sillä ei ole vielä nälkä ja se nukahtaa vasta sitten kun otan sen viereen nukkumaan.

Onko täällä muita jotka toivois talven jo tulevan?

Tää äiti ei jaksais enää yhtään tätä syksyn harmautta ja jatkuvaa vesisadetta. :sad001
En oo yhtään syksy ihminen, siis tykkään kyllä ruskasta, mut muuten juu ei.
Huomaa heti miten paljon enempi on energiaa, kun aurinko paistaa.
Ootan vaan et lumi sataa maahan ja tulee pakkaset, en toki -30pakkasia odota innolla,
mut mieluummin pakkasta ja aurinkoa, kun tätä harmautta, vesisadetta tai loskamoskaa.

Onneks on tuo ihana pieni mies hymyillään ja naurullaan päiviä piristämässä :love017

Huomasin että enhän oo ottanu d-vitamiinia ollenkaan purkista ja nyt oon ruvennu syömään taas vitamiinia niin johan on pirteämpi olo! :)
Ja juu täälläkin odotetaan lunta innolla! :)

Mä ostin viime viikolla muutaman mandariinin(vai mitä lie),ne kyllä piristi mut sit aukes molemmat suupielet...että se niistä piristyspöperöistä sitte.yks hyvä vitamiini on se sana-sol,en kyl tiiä et saako sitä enää mistää? :confused004

Pitäs käydä ostamassa,viimeks ku oisin ostanu ni se oli loppu koko apteekista.no mut kuhan tässä jaksaa..:sleep011

Mä oon oottanu jo monta viikkoa niit pakkasii ja lunta. Täällä kans on viime vuosina alkanu syksysin masentaa ja tekee muutenkin niin väsyneeks et ei huvita tehä mitää. Silti pitäs yrittää pitää itsestää ees sen verta huolta et pystyy huolehtimaan perheestä ja huushollista. Ei muhun teininä mitkää vuodenajat vaikuttanu tällee. Ja toisekseen ostin itelleni talvitakin, ja se on just niin lämmin ettei pysty käyttämää jos on yhtää plussakelit, ja niitähä piissaa:angry1 Ja mä HALUUN päästä käyttää sitä takkia nyt heti!:smiley-angry016

Minä syön vieläkin niitä raskaus ja imetys vitamiineja ja niissä kai on myös d-vitamiinia. Itsekin tykkäisin lumesta mut lunta tai ei niin näyttäytyis ees tuo aurinkokin välillä. Mä tykkään kaikista vuodenajoista, jos vaan aurinko paistaa. Taidan mennä illan iloksi lämmittämään itselleni kupposen glögiä.

Mä muuten kans tunnen itteni heti vahvemmaks ja virkeemmäks ku aurinko vähän näyttäytyy. Mut näyttäytyy niin harvoin, et ei se sen antama voima kauaa kestä o_O

Mä en syö oikee muuta vitamiinii ku d-vitamiinii. Tai syön myös c:tä mut vaa silloin ku otan rautalisää, ja sitäki silloin ku muistan eli harvoin. Nyt oon yrittäny syyä myös jotain omega-valmistetta mut seki tuppaa helposti unohtumaan. Tää pää ku on niin laho ja lahommaks vaa tulee. Älkää sit ihmetelkö jos mä tännekii kirjottelen samat jutut useempaa kertaa, johtuu ihan siitä ku muisti pettää :smiley-angry026

Mä syön ehkäsypillerin lisäksi aamuisin raskaus-ja imetys monivitamiinin ja erikseen kalkkitabletin. Kun edellinen kalkkipurkki loppu, niin en heti ostanut uutta ja viikon päästä kauniit pitkät ja hyvät kynteni lohkeilivat ja katkesivat eli nyt on viikko syöty taas kalkkia ja kynnet lähteneet hyvään kasvuun :) Sormukset ovat menneet sormeen koko ajan ja nyt pitäisi viedäkin vihkisormus vuosihuoltoon missä voisin lisätä siihen samalla isommat timantit. Ja tällä menolla sitä saisi kylläkin myös pienentää..
Ja meidän poika herää joka ikinen yö kans 2 tunnin välein :dance018:sleep002

Ja kura, sade, pimeys ovat täälläkin vaivana. Onneksi tänään taas aurinko näyttäytyi :smiley-bounce015

Mulla on hyyyvin epäsäännöllisessä käytössä raskausajalta jäänyt monivitamiini-tabletti. Vois ottaa taas ihan säännölliseksi tavaksi .. Onneksi joulu on kohta tulossa, se tuo kyllä semmosta valoa ja hyvää fiilistä tähän pimeyteen.

En jaksanut haravoida kuin puolet meidän pihasta. Onneksi täällä on jo lunta niin naapurit ei tuu möllöttämään meidän huonosti hoidettua pihaa :p

Kiitos kaikille lykyistä, toivottavasti kyseessä on väärä hälytys :)

mä syön moni b-vitamiiniä ja magnesiumia ja äsken laitoin miehen apteekkii hakee sitä sanasolia mulle ja devisolia tytölle.huomenna pitäs käydä sittarista ostaa omega3-6-7-9 kapseleita,on vaa aika kalliitao_O mutta pakko saaha.

Takaisin