Heipä hei ja tervetuloa uudet
Felia ja
veronicat ja tervetuloa takaisin
Naapantuura!:) Kyllä minä sinut muistan :) Ymmärrän, että olet huojentunut endometrioosilöydöksestä, varsinkin kun se on nyt poistettu! Olette kuitenkin jo tovin yrittäneet, joten hyvinkin mahdollista, että endometrioosi on ollut raskauden esteenä. Nyt vaan peukut ja muut ulokkeet pystyyn ja peitot heilumaan!
Nordelle tsemppiä piinapäiville ja
Freyjalle taas toivon menkkojen pikaista alkamista (TAI parhaassa tapauksessa ettei ne alkais ollenkaan) :)
Täällä kp7/30-32, eli ovis ois
mun mielestä ens viikolla, mutta laskurin mielestä vasta parin viikon päästä...

itse oon ainakin paikantanut ovislimat aina siihen kp 12 tienoille parin päivän heitolla, mutta voihan se olla, että ensin tulee sitä limavuotoa ja vasta sitten irtoaa munasolu? En ole tuohon löytänyt kunnollista vastausta mistään. Pitää vaan yrittää nyt kellistää mies säännöllisesti, mikä onkin helpommin sanottu kuin tehty.
Mua ihmetyttää paineen tunne, joka mulla on ollut alavatsassa, suunnilleen oikean munasarjan kohdalla. Viime kierrossa sieltä välillä vihloi ja "repäisi", nyt on monena päivänä ollut jatkuva ja selvä paineen tunne. Tällä hetkellä hieman pistelee siihen kohtaan. Tosi ärsyttävää, itseasiassa. On tällaisia ollut aiemminkin, mutta yleensä ennen menkkoja ja vain päivän ajan, eikä niiden jälkeen, niin että on voinut kuvitella sen paineen olevan vaikka merkki raskaudesta...

Edelleen ihmetyttää myös nää 3-4 päivän menkt, mutta periaatteessa ihan kiva. :)