Huhhei, sain juuri luettua teidän viestit ties kuinka pitkältä ajalta. En ole ehtinyt edes lukemaan kun anoppi on ollut kylässä. Nyt hän lähti maanantaina ja mieliala on asian suhteen tällainen.
Ehkä olen ilkeä, mutta sen verran monta kertaa meni hermot hänen kanssa, että nyt ei voi olla kuin tyytyväinen. Ihanaa myös kun oma koti on taas omassa vallassa, eikä esim keittiön kaapit niin kuin toinen tykkää. Anopin lisäksi lauantaina tuli toinenkin epämieluisa vieras kylään eli nyt on menossa kp4. Tädin poistumista ja ovista siis odottelen taas, jälleen kerran. Olin jo toivonut, että saataisi tänä vuonna juhlistaa miehenkin kohdalla isänpäivää, mutta eipä sitten. Ehkä sitten ensi vuonna.
Nyt olen pudonnut sen verran lahjakkaasti kärryiltä, että en osaa kommentoida oikein mitään kenellekään, vaikka viestit luinkin. Nonnalla ainakin on piinapäivät menossa. Tsemppiä sinne, toivottavasti tämä kierto on teidän. Tervetuloa uudet tulokkaat. :>
Ehkä olen ilkeä, mutta sen verran monta kertaa meni hermot hänen kanssa, että nyt ei voi olla kuin tyytyväinen. Ihanaa myös kun oma koti on taas omassa vallassa, eikä esim keittiön kaapit niin kuin toinen tykkää. Anopin lisäksi lauantaina tuli toinenkin epämieluisa vieras kylään eli nyt on menossa kp4. Tädin poistumista ja ovista siis odottelen taas, jälleen kerran. Olin jo toivonut, että saataisi tänä vuonna juhlistaa miehenkin kohdalla isänpäivää, mutta eipä sitten. Ehkä sitten ensi vuonna.Nyt olen pudonnut sen verran lahjakkaasti kärryiltä, että en osaa kommentoida oikein mitään kenellekään, vaikka viestit luinkin. Nonnalla ainakin on piinapäivät menossa. Tsemppiä sinne, toivottavasti tämä kierto on teidän. Tervetuloa uudet tulokkaat. :>
Nyt pidetään sormet ristissä ja peukut pystyssä ja munasolut ojossa jajaja... 
Niin ja Nuppu taitaa olla uus, joten
sori kaikki, oon hirvee hymiöiden runkkaaja, musta ne on vaan hauskoja
Jos raskaus sitten joku kaunis päivä osuu kohdallenne, hän ei voi ainakaan väittää, ettei olisi ollut tietoinen siitä, että niin voi käydä. Toivottavasti yksipuolisuus vaihtuu yhteisymmärrykseksi :)