Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Esim. oon kuvitellut raskausoireita: rintakipuja, mahakipuja ja sit paha maku suussa, kun juon vettä tai maitoa. Toki onhan se häviävän pieni mahdollisuus, että olisin tullut raskaaksi, jos kortsu on vaikka ollu huonosti tms., mutta se ei ole todennäköistä. Sit toisekseen oon melko satavarma, että kaikki tutut katsoo mun mahaa merkitsevästi, ikään kuin odottaen, että näkisivät merkkejä mahdollisesta raskaudesta, vaikkei ne mitään meidän suunnitelmista tiedä. TAI sit ne kattoo, että huhhhei tuokin on taas lihonnu
Mun veli kommentoi yhtenä päivänä, että mitähän meidän koira tykkäis, jos meille tulis yhtäkkiä pikkunen... menin vähän sanattomaksi, ihan kuin sekin tietäis, mitä mulla pyörii päässä 24/7.
Ihan tässä pian varmaan pitäisi, hieman jo etukäteen pelottaa hänen suhtautumisensa, että jänistääkö sittenkin... toivottavasti ei! Huih, jännittää niin kovasti...
vaikka olenkin lähes 100% varma, että ovis oli pari viikkoa sitten, joten sehän tarkoittaisi sitä, että menkkojenkin PITÄISI alkaa pian. Huoh, eipä mulla muuta!
Sulla on kyllä nyt tosiaan piinailtavaa sen kierron pituuden kans... ootko aiemmin onnistunu bongaamaan ovista? Ehkä se auttais vähän ainakin päättelemään, milloin menkkojen pitäisi tulla tai mieluummin jättää tulematta