BeNe
Vauhtiin päässyt keskustelija
Maicy ite parina viime kertana etukäteen testanneena, neuvoisin odottamaan siihen että menkat ovat oikeasti myöhässä. Ite ainakin löysin niitä raskausoireita kyllä kun hakemalla haki, vaikka oikeasti olivatkin vain menkkaoireita :) Mulla nämä edelliset kierrot ovat menneet lähinnä oman kropan toiminnan opetteluun ja jokainen kierto on ollut vähän erilainen joko pituudeltaan tai tuntemuksiltaan, tai molemmilta.
elmiina teilläkin on siellä nähtävästi "haasteellinen" exä. Meillä myös miehen exä syyttää minua erosta ja luoja yksin tietää mitä valheita hän syöttää tuolle tytölle, toivottavasti ei kuitenkaan mitään, ainakaan mitään ei ole vielä tullut meidän korviin asti. Se on kumma kun on pakko tehdä lapsen kustannuksella kiusaa, eikö sitä ymmärrä että se on nimenomaan siltä lapselta pois jos ei etävanhempaansa saa tavata, saatika sisaruksiaan. Minä ainakin toivon myös, että meidän tulevalla lapsella olisi läheinen suhde isosiskoonsa.
On: kp6/26. Ei mitään ihmeellistä, greippimehua lipittäessä menee tämä, mietin vain että kuinka pitkään tuota greippimehua pitää lipittää? Ovikseen astiko vai ihan koko ajan?
elmiina teilläkin on siellä nähtävästi "haasteellinen" exä. Meillä myös miehen exä syyttää minua erosta ja luoja yksin tietää mitä valheita hän syöttää tuolle tytölle, toivottavasti ei kuitenkaan mitään, ainakaan mitään ei ole vielä tullut meidän korviin asti. Se on kumma kun on pakko tehdä lapsen kustannuksella kiusaa, eikö sitä ymmärrä että se on nimenomaan siltä lapselta pois jos ei etävanhempaansa saa tavata, saatika sisaruksiaan. Minä ainakin toivon myös, että meidän tulevalla lapsella olisi läheinen suhde isosiskoonsa.
On: kp6/26. Ei mitään ihmeellistä, greippimehua lipittäessä menee tämä, mietin vain että kuinka pitkään tuota greippimehua pitää lipittää? Ovikseen astiko vai ihan koko ajan?

Katsotaan putoanko korkealta ja kovaa.
. Ootte huippuja, kun jaksatte tukea ja "kuunnella", kiitos!
. Jeps, ain't gonna happen...ainakaan ihan heti.
vaikka iloinen uutinen se olisi niin silti voin vain kuvitella kuinka katkera olisin. No, jää nähtäväksi.