Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nyt varmaan ne menkat sitten alkoi... :( Vai onko tämä nyt esim keskenmeno ja ens viikosta puskee uudet menkat. En tiedä. Nyt ainakin vuotanut torsta-perjantai päivä reippaasti, ja nyt la sama homma jatkuu. Kolmatta päivää nyt siis vuotoa, ja on sen verran reilua että ei kyse mistään kiinnittymisvuodosta voi olla.
Ihmettelen vain miten voi näin aikaisessa tulla kuukautiset kun ovulaationkin ajankohta oli selvillä?! Ei vaan mene jakeluun.. :( Ovis tapahtuu pääsääntöisesti 12-16 päivää ennen kuukautisia. Mulla nyt sit tapahtu se öö 8päivää.. :smiley-angry019

Tsempit muille!

Vargynja: Kirjoittelet sitten kun jaksat :) Ei huolta sen suhteen! Mukava tietää että vielä kuitenkin maisemissa olet!

Siis oikeesti! Millä mä jaksan odottaa 2 VIIKKOA, että tietää onko tärpänny??? Argh!!!!
Kp13/26

Olin tuolla jossain aiemmin maininnut, että kuulin kaveripariskunnan yrittävän lasta nyt samaan aikaan kun me... tänään he poikkesivat, ja olihan se nainen tietysti raskautunut :cwm ekasta kierrosta! Käy se helposti joillakin :P Ei silti tullut mitään suurempia katkeruuden tuntemuksia, hiukan tietysti harmitti kun itellä ei vielä ole onnistunut, mutta toivottavasti otan kohta kiinni :> Ovispäivä TÄNÄÄN :blob8

Heissan kaikille!

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen tänne :)

Ollaan poikaystävän kanssa aloitettu vasta nyt loppukesästä alettu yrittämään meille lasta...
Mulla on "hedelmälliset" päivät meneillään ja ovulaatio tossa viikonvaihteessa.. Saa nähä onnistaako, vai pitääkö jatkaa yrittämistä.

Kiitos BeNe! :)

Saa nähdä parin viikon kuluttua, tärppääkö jo näin "pian" vai vieläkö jatketaan yritystä.
Mutta on kyllä nyt todella kova jännityskin päällä, kun on lapsen saaminen tosi iso elämänmuutos meille.

Moi! Tuun uutena tänne kirjoittelemaan. :) Meillä yritystä n. 8 kk ja nyt jännäilen tämän kierron tulosta. Välillä jo vähän pientä pelkoa ilmassa, jos en tuukkaan raskaaksi koskaan, vaikka hyvin tiedän monien yrittäneen paljon pidempään ja onnistuneen. Plääh, mut eihän sitä auta toivoonsa menettää.

Tervetuloa kaikki uudet kuumeilemaan meidän kanssamme ja toivottavasti teillä tärppää nopeasti!!!! :)

Anteeksi kaikille nyt vain omaNapa.

Kp 30 menossa!!! JÄNNITTÄÄ IHAN SIKANA!!! Ovis maisia kipuja munasarjoissa..muita oireita ei oo mutta kun aamulla heräsin ja silmäni avasin niin en enään saanut unta,koska jännitys valtasi koko kehon. Muuten oon ollut koko kierron niin rento ku voi ihminen olla. En tiiä mistä se jännitys tuli...ehkä kroppa yrittää sanoa,että oon raskaana? ;) no en tiiä mutta nyt jännittää unohtaako täti mut tällä kertaa!!! :) niin ja en oo tosiaan yhtään varma, että onko mun kiertoni nyt kuinka pitkä ku ovis meni ehkä vähä salakavalasti multa ohi, mut tuli siihen aikoihinkin kyllä pupuiltua. Jännnnnnnniiitttttäääääää........ niin ja jos menkkoja ei näy vielä torstainakaan niin meen apteekkiin ja ostan testin ja testaan pe aamuna :)

Tervetuloa uusille tulokkaille ja vanhoillekin jaksamisia! :)

Täällä sama tilanne jatkuu, ei muutosta suuntaan tai toiseen.. Tai siis toki vuoto loppunut ja lasken ne menkoiksi. Mut nyt kp6/24?, yk2, ovulaatio laskujen mukaan tuleva sunnuntai, joten pupuilut alkakoon nyt sitten jo huomenna ;) Tänään ei ehdi ko pitkä päivä töissä. haha. :D
Mies ehdotti oman talon rakentamista tai sen suunnittelemisen aloitusta jo ens vuodelle <3 Ihanaaa!!!

Tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailuun. Nonna, tee jo se testi!!!! :smiley-bounce013 Sormet ja varpaat ristissä, että plussaat!

Se siitä raskautumisinnosta tällä kiertoa :sad001 kp 21 ja tänään alkaa viikon antibiootti- ja buranakuuri. Kaksi viisaudenhammasta poistettiin juuri ja kirjoittelen tässä yhdellä sormella ja toinen käsi pitää kylmäkalikkaa poskella. Huoh, ainahan sitä toivoa on mutta sellaisessa uskossa olen, ettei tuollainen kuuri tee ainakaan mitään hyvää alkion kehitykselle.. No, josko ees täti tulisi ajoissa ettei tarvitsisi vielä kuukautta odottaa, että pääsisi uuteen kiertoon :sad001

:happy112 Moikka taas!

Uusille lämpimästi tervetuloa! :) Toivottavasti ei käyntinne tällä puolella kestä kauaa!

Ihan ensiksi pahoitteluni Nonna! :( Anna nyt kaikki pettymysten tunteet tulla, varmasti jaksat taas tsempata uuteen yritykseen kunhan tädin vierailu on lusittu. Voimia! :)

BeNellä ja Miu88:lla onkin vielä vähän odottelua, sormet ristissä nyt teille että tärppäisi! :)

Allison, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, voihan siellä joku sitkeä sintti siltikin tarttua kiinni! Hemmetti, jos kaiken maailman narkkaritkin ja alkoholistitkin raskautuu, niin mikset sinäkin vaikka joku ab-kuuri menossa ja buranaa syöt. Nehän ovat aina SUOSITUKSIA. Tsempit nyt siis sinullekin! :)

Vargynja onkin jäänyt tauolle, mutta jos joskus jaksat näitä täältä lueskella, olet ajatuksissani, stemppiä! :)

On: aika kuluu ihan liian hitaasti, pelottaa niin perhanasti. Kyllä se km vaan kummittelee taustalla, ei oikein uskalla iloita :( Oireita ei edelleenkään ihmeitä ole, nippailutkin hävinneet sunnuntain jälkeen. Tänään 4+2 :) En varmaan soita edes neuvolaankaan kun vasta 7-8 viikolla, kait sieltä saa niitä aikoja siihen ensikäyntiin silloinkin melko pian. Eipähän ole mitään peruttavaa niinkuin viimeksi. Jos nyt jotain vinkkejä vielä haluatte kuulla, join siis jo muutaman kierron ovikseen saakka greippimehua lasillisen päivässä, tähän tärppikiertoon hain ne mammavitskut ja söin niitä heti kp 1 tai 2 lähtien. Mies söi myös tavallisia vitskuja mitkä jäi itseltä syömättä. Nukuin useimmiten simpat sisässä. Ja voihan se olla, että ihan jo aika teki tehtävänsä, olihan tämä tosiaan jo 8 yk ja 5 yk sen km:n jälkeen. Heh, ja joinhan silloin viimeksi kun menkat alkoi lähes pullollisen punkkua ketutukseen, vilkastutti reilusti verenkiertoa :happy112 No joo, kaikille vielä kunnolla tsemppiä ja plussapuhureita matkaan, pitäkäähän peukkuja ettei minun tarvitsisi enää tälle puolelle palata kun tällein pikaisesti kuulumisia kertomaan! Olette olleet järkeni pelastus!

Törkeästi kopioitu oma napa Raskaaksi 2013-ketjusta. Kirjoitan paremmin sitten kun nämä työt eivät häiritse foormeilla roikkumista ;)

ON: YK5, kp18/26. Viikko vielä pitäisi jaksaa odottaa, ennenkuin voi testata. Ei oikeastaan mitään uutta. Osaltaan on ihan samoja oireita kuin ennen menkkojaki, vessassa saa juosta, jano, tissit kipeet, mutta osaltaan on taas erilainen olo kuin aiemmin, juilimisia tuolla kohdun tienoilla ja nenä tukossa. Ja tää kuulostaa kyllä nyt tosi pöljältä, mutta on sellainen olo että nyt tärppäsi. Kai sitä saa kirjautua sitten ensi viikolla hullujen huoneelle, jos täti kurvaa paikalle ja oon kuvitellut taas kaiken :whacky011

Tsempit Nonnalle! On se negan saaminen aina yhtä masentavaa. :( toivottavasti ensi kerralla tärppää!

BeNe: Toivottavasti oireesi eivät ole kuviteltuja, vaan tärppi ois käyny! :)

Osaisko joku neuvoa miten saisin muutettua tuon nimimerkin toiseksi? Yritin sieltä jostain yhteystiedoista, mut ei onnistunu. :(

Oon yrittäny olla aattelematta raskaaksi tulemista liian paljon, mutta en näköjään pysty. :D Lähipäivinä tuntunut pientä kipuilua alavatsassa ja selässsä. Valkovuodon seassa hitusen verta. Ja tuntuu kuin flunssaa pukkaisi ja päätäsärkee. Mutta onhan näitä oireita mulla ollu ties kuinka monesti, enkä oo silti ollu raskaana. Äääks, kun jännittää. Miehelleni oon sanonu viime nega testin jälkeen, että seuraavan kerran testaan vasta kun menkat on reilusti myöhässä ettei tarttis pettyä niin hirveästi. Mutta saa nähdä miten sitä malttaa olla testaamatta. :D

Näyttää siltä että täällä on taas koettu jännittäviä hetkiä. Sekä positiivisia että negatiivisia.
Toivotaan että meitä kaikkia kohtaa pian suuri positiivisuuden aalto :)!!

Meikäläinen kävi morjestamassa gyneä viime perjantaina. Sieltä lähdin Terolut-resepti kädessä. Kadonneet kuukautiseni pitäisi siis saada käyntiin niiden avulla. Syön nyt ensin 10 tabletin kuurin, jonka jälkeen tädin pitäisi kurvata paikalle. Gyne kirjoitti mulle varmuuden vuoksi 30 tablettia ja sanoi että voin omatoimisesti syödä niitä lisää, jos seuraavakin kierto näyttää venyvän mahdottoman pitkäksi. Nyt sitten vain pohdin, että jäänkö odottelemaan miltä se seuraava kierto näyttää, vai vedänkö ihan suosiolla uudet 10 tabua niin, että saisin kierron heti kohdilleen n. 28 päivään... :confused: Kun mitää haittaa noista ei kuulemma ole, vaikka sattuisikin raskautumaan heti.

Olipa muuten mukavaa kun itse gyne oli raskaana ja kun kävelin apteekkiin hakemaan teroja, niin myös farmaseutti oli vatsa pystyssä. Sen jälkeen palasin töihin syömään eväitäni kahvihuoneeseen, jossa kohta äitiyslomalle jäävä työkaverini kertoi suureen äänen millaiset vaunut he olivat edellisenä iltana tilanneet Saksasta :sad001
Mukava perjantai siis kaiken kaikkiaan!

Noh, nyt viisi päivää teroja takana ja toisen saman verran edessä....

Pidetään peukkuja Saaralson että ovis on teillä hyödynnetty hyvin.

Amilja, hyvä että sait Terot, toivottavasti nyt sitten saat kierron kohdilleen.

Kyfi, ihan fiksu päätös testata vasta kun menkat on oikeasti myöhässä. Ite kanssa kärvistellyt "oireiden" kanssa niin monesti ja nostanut toiveet ylös ja sitten ne onkin ollut ihan normeja pms-oireita. Tosin helpommin sanottu kuin tehty. Tässä juuri mietin että koska voisi alkaa testaileen, kun lauantaina pitäisi menkkojen alkaa.

Mitäs Jadelle kuuluu?

ON: kp23/26. Alkaa pää hajoon. Eilen illalla kun ukon kanssa makoiltiin sohvalla ja katseltiin Dexteriä, tuntui alavatsassa yhtäkkiä aivan järkyttäviä pistosmaisia kramppeja tai kipuja tai mitä lie. Oikein huusin ääneen. Sitten se kramppi jäi juiliin tuohon oikean munasarjan hujakoille, jossa usein juilii kun täti on tulossa. Mutta ne isot krampit oli kyllä kaukana pms-kivuista. Mies vaan kysy laiskana "onko kiinnittymiskipuja" kun mä ähisin ja puhisin vieressä :)
Sen jälkeen ei sit tuntunutkaan mitään enää illalla. Tänä aamuna kun kävelin töihin niin oli ihan älyttömän huono olo, yökin tuolla pääraitilla mennessäni, tais olla hieno näky. Helpotti kun sai puuroa sisuksiin, mutta silti jäi pieni etova olo ja kahvia ei tee yhtään mieli. Kuten sanottu, pää hajoo...

(fontti meni taas jotekin ihan oudoksi, sori)

No terppa naiset! :)

Amilja, jospa ne Terot saisivat nyt kerrasta kiertosi kuntoon, toivon sitä kovasti!

Kyfi, tiedän että on TODELLA hankala olla testaamatta ennen menkkojen alkua, mutta kannattaa malttaa. Eipähän tule sitten "vääriä" plussia hipaisuista jne. varsinkin jos testailet joillain erityisen herkillä testeillä. (Niin, niin, ja itse testailin jo 3+4 päivänä, tiedän, mutta oli ne rymypirskeet tulossa :smiley-ashamed005....)

BeNe, kiva kun kyselet kuulumisia, tuntuu niin irralliselta nyt kun ei oikein tiedä minne näitä ajatuksiaan kirjoittelisi.. Huhtikuisiin en ole uskaltanut edelleenkään liittyä, katsotaan nyt perjantain tai lauantain jälkeen kun teen tuon toisen digin, että onko tulos tuolloin jo se kauan odotettu 3+.. Viimeksihän en tuota tulosta edes saanut, vaikka viikot olisi mielestäni siihen hyvinkin riittäneet. Eli tänään on 5+1, eilen ja tänään oli aamupalalla pala kurkussa leipää syödessä, ei kuitenkaan ihan kunnollista pahoinvointia. ( Tätä oiretta ei muistaakseni ollut silloin tammikuussa, joten uskaltaisikohan toivoa että eteenpäin mennään! :gen014 ) Kahvia vielä pieniä kupillisia 1-2 kertaa päivässä juon, liiemmin ei enää maistu, mutta töissä alkavat epäillä jos en joisi. Vatsaa turvottaa varsinkin iltaisin, ilmavaivojakin löytyy.. :oops: Rintoja ei vielä ihmeemmin koske, ainoastaan nännit saattaa olla aamuisin tai iltaisin kosketusarat. Joten toivossa eletään, pahinta pelätään. Toisaalta tekisi mieli mennä sinne varhaisultraan, toisaalta jos kesken taas menee, helpompi itselle jos ei ole ehtinyt mitään nähdä.. ÄH, aika kuluu niin hitaasti..

Tsemppiä kaikille! <3

Mä kanssa tuskailen tota mennäkö varhaisultraan vai ei. Toisaalta jos ei siellä ketään ole ni mukavampi tietää aiemmin. Toisaalta vaikka siellä joku oiskin ei se tarkoita vielä että se on siellä loppuun asti... Yritän malttaa sinne nt-ultraan, mut siihen on vielä yli kuukausi aikaa. Ois ees aika varattuna ni ois joku päivämäärä milloin sais tietää.

Takaisin