Tyttötiikeri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kiitos kaikille onnitteluista! Uskomattomalta tuntuu vieläkin, ja pelottaa hirveästi. Lähdin sitten lukemaan netistä mm kemiallisista raskauksista, ja nyt oon aivan varma että siitä on tässäkin kyseessä. Pelottaa että testasin liian aikasin ja täti pyyhältääkin sunnuntaina paikalle... Eli taidan nyt alkuviikkoon odotella vielä "rauhassa" (miten tässä osaa olla rauhassa?) Toisaalta tuntuu, että itsellä kaikki aina menee pieleen, et miten tässäkään voisi olla hyvä tuuri. Toisaalta miettii, et miksi just mulla olis niin huono tuuri, kun monet lähipiirin ihmisetkin ovat onnistuneet ekasta tärpistä loppuun asti.. en tiedä... Jännittää, pelottaa, ahdistaa.. Eikä ees voi tehdä muuta kun odottaa! :D
Nonna kyllä se tärppi sieläkin tulee, mullahan oli myös edellinen kierto sellanen, et olin melkein varma että tärppi on käyny, mut täti saapui silti, tässä kierrossa yritin kokoajan pitää itteni aisoissa ja etsin kaiken maailman oireille muita selitiyksiä ja näin tässä kävi. :) Vaikka pelkään hirveesti että oon iloinnu turhan aikasin..
Vargynja toivotaan tosiaan että se ovis olis tuloillaan vasta. On kyllä aika jännä että miten se noin heittelee.. Mutta jospa se flunssa on hyvinkin voinut tuloksiin vaikuttaa...?
Ja kaikille muillekin tsemppiä ja voimia olipa tilanne mikä hyvänsä. Ja tervetuloa uusille, jos en ole tässä omanaaisuuden huumassa muistanut vielä teitä noteerata. :)
Nonna kyllä se tärppi sieläkin tulee, mullahan oli myös edellinen kierto sellanen, et olin melkein varma että tärppi on käyny, mut täti saapui silti, tässä kierrossa yritin kokoajan pitää itteni aisoissa ja etsin kaiken maailman oireille muita selitiyksiä ja näin tässä kävi. :) Vaikka pelkään hirveesti että oon iloinnu turhan aikasin..
Vargynja toivotaan tosiaan että se ovis olis tuloillaan vasta. On kyllä aika jännä että miten se noin heittelee.. Mutta jospa se flunssa on hyvinkin voinut tuloksiin vaikuttaa...?
Ja kaikille muillekin tsemppiä ja voimia olipa tilanne mikä hyvänsä. Ja tervetuloa uusille, jos en ole tässä omanaaisuuden huumassa muistanut vielä teitä noteerata. :)

!!!!! Pikkasen on nähtävästi kierto vielä pillereiden jäljiltä sekasin. Edellinen kierto oli 32 päivää ja nyt tästä tuli joku 24 vain. No eipä tässä olla oltukaan kuin vasta 3kk ilman niitä myrkkyjä. En tiedä sitten mitä ne mun alkuviikon muka-tuntemukset oli. Varmaan psykosomaattisia kuvitelmia vain :) Eikun uuteen kiertoon täysin purjein! Mutta sen päätin että ostan cb:n ovistestejä seuraavaan bongailuun ja sen tuotoksia sitten jännitelläänkin heinäkuussa etelän auringon alla!
) Pidän todellakin peukkuja että plussaat VIIMEISTÄÄN torstaina! Saadaan sullekin kuiva juhannus!
Olen nyt siis viisinkertainen täti.