Jade, toivon myös, että jos se täti on tullakseen niin saa tulla pian

Inhottavinta on kuitenkin se, että sitä aina pienesti toivoo, ettei täti tule ja pieni kasvaisi masussa. Jotenkin mulla on sellanen aavistus, ettei siellä ketään ole eli ihan turhaan elättelen toiveita ja sillä tavalla venytän itse kiertoa. Huoh.
Kai sen jotenkin pitäisi aavistaa ettei enää ole yksin tässä kropassa?
Sun kierto onkin lyhyt! Olenpa kateellinen siitä :) Mutta siis samaa ajattelin kuin Vargynja, eli ehkä oli liian aikaista testata. Teillä taitaa pian täyttyä tuo vuoden yrittämisaika. Toivottavasti plussaat eikä tarvitse gynelle soitella

hurjat tsemppirutistukset vielä tämän kierron loppuun!
Vargynja, rutosti onnea ja rakkautta teille molemmille

! Mekin juhlittiin samaista virstanpylvästä alkukuussa. Tuntuu aika hurjalta ajatella, että siitä on jo niin kauan! Tuntuu, kuin että vasta niitä häitä vietettiin. Vieläkin katson hääohjelmia televisiosta :) Millä tavoin juhlistitte liittoanne?
Meillä on ollut nyt tapana käydä syömässä oikein piemmän kaavan mukaan ja ostaa yhteiseksi häälahjaksi jokin Willow Tree hahmo. Meillä oli hääkakun koristeena sellainen ja olen jo aikaisemmin himoinnut niitä mutta häiden jälkeen ajateltiin, että ne kertoo ihanasti meidän aviovuosista, eli ostetaan vain hääpäivänä. Viimevuoden hahmolla on lapio, kun ostettiin talo ja laitettiin puutarhaa, tän vuoden hahmolla on koira, kun koiravanhuksemme päästettiin tuskistaan ja uusi pentu touhuaa parhaillaan tuossa lattialla pehmolelujen kimpussa :)
Kovasti tsemppiä sinullekin piinapäiviin ja toivotaan, että pian sieltä plussa ilmestyy ja ensi vuonna teitä onkin sitten kolme!
Täällä ajottaisia pistoksia vasemmalla puolella, vähäisiä kuitenkin. Muuten ei juuri mitään. Kp 36 ja perjantaina ajattelin testata ihan vain varmuuden vuoksi. Yritän nyt miettiä, että jos en vieläkään plussaa niin miten teen urheiluharrastukseni kanssa.. Olen nyt ollut kesä- ja heinäkuun omatoimisesti lomalla

mutta pian pitää kyllä alkaa ryhdistyä, jotta sitä kehtaa palata kentälle. Mutta toisaalta pelkään jatkaa harrastusta, koska se voi haitata raskautumista.. Toisaalta, jos en raskaudu niin ei ole mitään syytä lopettaakaan. Ollakko vaiko eikö olla, siinä vasta pulma.