Postaan nyt laiskuuksissani tännekin saman tekstin, minkä laitoin tuonne "joko nyt onnistaisi" -ketjuun:
Heipat vaan kaikille toooosi pitkästä aikaa! En tiedä, muistaako täällä kukaan enää minua (vaikka tietysti toivon, että mahdollisimman moni silloin kirjoitellut olisi siirtynyt odottajiin!), joskus alkuvuodesta taisin viimeksi kirjoitella. Pikkuisen olen viime aikoina taas taustalta seuraillut ja josko taas mukaan hyppäisin juttuihinne.
Wastiksen puolesta olen tosi onnellinen, ihanaa, kun sinulla vihdoin tärppäsi!
Ginessa onkin jo vauvautunut, liekö tällä puolella enää kirjoitellutkaan aikoihin...
Kaikille muillekin plussanneille ja vauvautuneille mielettömästi onnea! Ja kaikille yritteliäille tsemppistä ja onnea matkaan!
ON: Tällä suunnalla ei ole saatu aikaiseksi plussan plussaa. En ole ihan varma, mutta olisikohan yk 12 menossa. Tai jotain. Yritys aloitettiin viime syyskuussa, syksyn ajan kierto oli 25-27 pv. Pari kiertoa jäi keväällä väliin miehen työmatkojen vuoksi, mutta eipä paljon lohduta. Kiertokin on heitellyt enemmän, kevättalvella yksi oli jopa 33 päivää, jota minulla ei ole varmaan koskaan aiemmin ollut. Viime joulukuussa kävin ultrassa ja joitain hormonikokeita otettiin. Niissä kaikki oli ok. Silti minulla menkkojen jälkeen edelleen ruskea tuhruilu on jatkunut ja nyt olen menossa lisätutkimuksiin/kontrolliin. Kunhan saisin ajan gynelle. Pari viikkoa pitää kuulemma vielä odotella, että terveyskeskukseen saadaan tieto uudesta gynestä. Mieli on ollut aika tasaisesti maassa tämän takia. Aina silti siinä (oletetun) oviksen jälkeen on toivonkipinä, mutta kun tätiaika lähenee, toivo latistuu sitä mukaa.
Nyt kp 8, kaksi viime kiertoa olleet sen 27 päivää. Vuoto loppui sunnuntaina ja tiistaina alkoi taas rusehtavat tuhruilut

. Tässä kierrossa ajattelin Prisman tikuilla metsästää ovulaatiota, kaipa sunnuntaina aloittelen. Ensi viikolla tulee mittariin 31 vee, joten se vauvakin olisi enemmän kuin tervetullut.
PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!