Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oisko June sulla ollut kiinnittymisvuotoa? ;)

Juu, tänne ei mitää uutta. Ovislimakiertovaiheessa menossa.

Jaa se kesti viikon... no sitte mä en tiedä. Kerro June sitte ku lääkäri sen sulle kertoo, jotta mekin viisastuisimme.

Heippa kaikille Naisille!

Ja kiitos June ja Miu82 lohdutuksen sanoista! Ja peukut pystyyn June, että olisi tärpännyt!

Täällä sitä tärppiä ei tullut tällä(kään) kierrolla, mutta nyt muutaman päivän sulattelun jälkeen taas jo huomattavasti paremmilla fiiliksillä ja innolla taas yrittämään![:D] Niin, ja varaamaan lääkäriä. Mies on ollut todella isona tukena ja erittäin innokkaana 'toivottavasti-tulevana-isänä' mukana kaikessa, mutta luulen, että sitä on jotenkin ehkä pelottanut lääkärin tutkimukset (ei siis itse tutkimukset, vaan mahdolliset tulokset)..no, meillä kuitenkin oli hyvä ja pitkä keskustelu tutkimusten tarpeellisuudesta jo pelkästään meidän iän vuoksi, ja nyt ihan itse lupasi mennä lääkärin juttusille. Ei ole kieltäytynyt aiemminkaan, mutta jotenkin onnistunut lykkäämään asiaa tähän asti. Ja mitäpä sitä lykkäämään enää, oli tulos mikä hyvänsä.

Hei, kiitoksia taas korvista/silmistä/ajasta arvon leidit! On melkoisen lohdullista käydä purkamassa sydäntään samassa veneessä olijoille. Ja melkein päivittäin käyn kurkkimassa teidän kuulumisia täällä.

Nia -- joskus se hiljainen yhteisymmärrys on enemmän kuin tuhat sanaa! [:)]

Sanra -- hieno homma, että pääsette "tositoimiin"!

Pöppis -- jännää odottelua, toivottavasti tämä on tärppikierto!

Ja örkille mukavaa ovistelua...!

Kurkkaan nyt myös tähän ketjuun! [:)]

Eli toiveissa olisi tämän syksyn ja talven aikana saada pikkuinen alulle, tosin sitä ennen pitää saada mies yhteistyöhaluiseksi [&o] Meillä homma meni niin että kun pari kuukautta sitten puheltiin ja sovittiin että syksyllä vauvan yritys alkaa niin jännästi kun syksy tuli niin mies perääntyi niin nopeasti ettei ehtinyt edes vauva sanoa...[:@] vauvakuumetta olen potenut jo muutaman vuoden, ikää mnulla on 23 vuotta. Nyt ollaan jo kuukauden verran vaan riidelty ja puhuttu puhuttu ja puhuttu. Pari päivää sitten annoin vaatimuksen: Nyt aloitetaan tai sitten pitää katsoa onko me sittenkään niin täydellinen pari...Harmittaa tällainen koska rakastetaan tosi paljon toisiamme. Mutta vielä en luovuta...Ihmetyttää vaan mistä moinen paniikkiperääntyminen? yhteisymmärryksessä sovittiin "aloittamis" ajankohta ja tässä nyt ollaan...[:(]

tällainen aloitus tällä kertaa...[8|]

Hei kaikille,

loppuviikosta alkaakin olla sitten testauksen aika. Oon tuonne joko nyt onnistaisi -puolelle kirjoitellutkin oireista yms. Eli siis yhtään ei ole sellainen olo, et olis menkat alkamassa. Toinen tissi on ollut sunnuntaista asti arka, maanantai aamuna hetken todella arka, valkovuoto on vähän lisääntynyt, normaalisti ennen menkkoja mulla on tosi kuivaa. Mahaa on nippaillut usein ja farkkujen kanssa istuminen tuntuu pahalta. Eilisestä on tuntunut olo flunssaiselta ja lämpö mulla on ollut päälle 37 oviksesta asti. Ja tunne, et olis raskautunut on vahvempi, kuin et menkat alkais.

Lauantaina olis tarkoitus testailla, jos uskaltaa. Mies on onneks luvannut katsoa tuloksen, jos ite en uskalla. Toisaalta tekis mieli odottaa vielä pidempään, mut en taida malttaa. Saas nähdä...[;)]

Pakko tännekkin puolen laittaa vähän viestiä [:)] Viime perjantaina tajuttiin miehen kanssa että jessus nyt jo yli 50pv viimeisestä kerrasta kun täti vieraili meillä että pitäisiköhän testata. Sanoin että ukko päättäköön testataanko nyt vai vasta viikon päästä, päädyttiin sitten siihen että testataan viikon päästä (tai siis minä päädyin[;)]) Nyt tosiaan pari päivää on vatsaa juilinut todella menkkamaisesti, eilen lorahti kirkkaat niin että luulin pissineeni alleni ja tänään sitten töissä tuli ensin pikkanen vuoto ja nyt sitten kirkkaan punaista. Höh, vaikka ehdin jo kestovaipatkin valita [:D][:D] No mutta aika hiljalleen tuota tulee, buranat auttaa kipuihin ja vielä elää hetken aikaa toivo siitä että jos nämä on vain ne kuuluisat "menkat-raskaana ollessa" tai jtn. sinne päin[8|] Kyllä mä jo vähän siihen malliin katselin sitä keittiön pöydällä odottavaa perjantai-lapulla varustettua testi paketti... ei ehkä tällä viikolla kuitenkaan sitten[&o] No josko ensi viikolla?[;)] Tai jos nyt vaan odottaisin rauhassa[:D]

Postaan nyt laiskuuksissani tännekin saman tekstin, minkä laitoin tuonne "joko nyt onnistaisi" -ketjuun:

Heipat vaan kaikille toooosi pitkästä aikaa! En tiedä, muistaako täällä kukaan enää minua (vaikka tietysti toivon, että mahdollisimman moni silloin kirjoitellut olisi siirtynyt odottajiin!), joskus alkuvuodesta taisin viimeksi kirjoitella. Pikkuisen olen viime aikoina taas taustalta seuraillut ja josko taas mukaan hyppäisin juttuihinne.

Wastiksen puolesta olen tosi onnellinen, ihanaa, kun sinulla vihdoin tärppäsi! Ginessa onkin jo vauvautunut, liekö tällä puolella enää kirjoitellutkaan aikoihin... Kaikille muillekin plussanneille ja vauvautuneille mielettömästi onnea! Ja kaikille yritteliäille tsemppistä ja onnea matkaan!

ON: Tällä suunnalla ei ole saatu aikaiseksi plussan plussaa. En ole ihan varma, mutta olisikohan yk 12 menossa. Tai jotain. Yritys aloitettiin viime syyskuussa, syksyn ajan kierto oli 25-27 pv. Pari kiertoa jäi keväällä väliin miehen työmatkojen vuoksi, mutta eipä paljon lohduta. Kiertokin on heitellyt enemmän, kevättalvella yksi oli jopa 33 päivää, jota minulla ei ole varmaan koskaan aiemmin ollut. Viime joulukuussa kävin ultrassa ja joitain hormonikokeita otettiin. Niissä kaikki oli ok. Silti minulla menkkojen jälkeen edelleen ruskea tuhruilu on jatkunut ja nyt olen menossa lisätutkimuksiin/kontrolliin. Kunhan saisin ajan gynelle. Pari viikkoa pitää kuulemma vielä odotella, että terveyskeskukseen saadaan tieto uudesta gynestä. Mieli on ollut aika tasaisesti maassa tämän takia. Aina silti siinä (oletetun) oviksen jälkeen on toivonkipinä, mutta kun tätiaika lähenee, toivo latistuu sitä mukaa.

Nyt kp 8, kaksi viime kiertoa olleet sen 27 päivää. Vuoto loppui sunnuntaina ja tiistaina alkoi taas rusehtavat tuhruilut . Tässä kierrossa ajattelin Prisman tikuilla metsästää ovulaatiota, kaipa sunnuntaina aloittelen. Ensi viikolla tulee mittariin 31 vee, joten se vauvakin olisi enemmän kuin tervetullut.

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!

Paapin kuulumisia kävin lukemassa tuolla Joko nyt onnistaisi -ketjussa. Tuommosia nuo miehet on! [;)] Hienoja uutisia kuitenkin!! Peukut pystyyn, että tärppäsi saman tien! [:D]

Nymeria, tervetuloa takaisin joukkoon! [:)] Ihme juttu nuo sun tuhruvuodot..[&:] Toivottavasti ovulaation metsästys tuottaa tulosta!

June, toivottavasti ei menkat ala! [;)] Meinasin ehdottaa ovulaatiota nuitten sun kipujen selittäjäksi, mutta tuskinpa se kahtaa viikkoa kestäis.. [&:]

Onko Artemis tai Pöppis jo uskaltautuneet testaamaan? Plussaa toivotan kummallekin! [:)]

Piajol, mielelläänhän täällä korvina/silminä on! Rohkeutta lääkärinjuttusille menoon! [:)]

Nian kuulumisia kävin myös kurkkaamassa tuolta Joko nyt onnistaisi -ketjusta. Kiva, että miehesi pääsee lääkäriin! Ja muutenkin teillä on jännäpäivät edessä. Joko olet testannut? [;)]

Itsellä on tänä iltana vihoviimeinen e-pilleri syötävänä! [:)] Ja ens tiistaille olisi odotettavissa KP1 ja YK1!!! [:D] Gyneajankin kolposkopiaan olen saanut varattua kaikkien vaikeuksien jälkeen ja se olisi jo 3.9. Oli taas niin taistelua tuon YTHS:n kans, en oikein koskaan ole saanut sieltä rahoille vastinetta. Nyt olenkin siis menossa keskussairaalaan, kun ei YTHS:ltä gyneaikaa herunut.. [&:] Mutta innokkain mielin kohti syksyä!! [:)]

Täällä jäi testaukset taakse. Aamulla tuli pyyhittäessä vaaleanpunaista ja nyt vuotaa jo ihan normaalisti.[&o] Yk 7 lähti käyntiin tänään. 

Sanra: Juu, tosi ärsyttävää ja kiusallista tuo tuhruttelu. Nyt on jo 4. päivä meneillään. Ei sitä paljon tule, mutta kumminkin silleen, että pikkuhousunsuoja pitää olla. Onneks ei sentään isompaa rättiä. Tsemppiä sulle gynekäyntiin ja ekaan yrityskiertoon! Hei, syksyhän on just oikea aika aloittaa kaikkea uutta, esimerkiksi vauvantekohommat! [:D]

Pöppis: Voi että, inhottava täti! [:@] Mutta nyt onnea kiertoon 7, eikös se olekin joku maaginen luku!  

Heippa!
Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa oireita ei oikeastaan ollut. En myöskään kirjoittanut palstalle ja lueskelinkin harvakseltaan. Yritin olla ajattelematta asiaa. Olin aivan rauhallinen, tissit kyllä oli kipeät, mutta ei mitään nipistelyjä. Vähän kuvotusta olin huomannut, mutta jotenkin osasin olla ajattelematta asiaa. Eilen illalla oli sit menkat oviksesta laskettuna päivän myöhässä ja päätin tehdä testin kun mies oli vielä kotona. Ja mitä mun silimäni näkivät! Kaksi viivaa! Ihan selkeät, toinen toista haaleampi mutta aivan selvät viivat! Nyt on epäuskoinen olo, viidennestä kierrosta tärppäs ja nyt vaan toivotaan että pieni pysyy mukana loppuun asti[:)] Toivottavasti aloitan nyt hurjan plussatulvan ja otan teidät muutkin mukaani toukokuisiin <3

Simppu rv 3+6

Simppu, oi kun loistavaa! Onnea valtavasti ja paljon tarrasukkia pikkuiselle matkaan! [:)][:)][:)]

Kiitos manque! :)
Sellaisen muistin vielä että toissailtana nukkumaanmennessä olin jo aivan varma että menkat alkaa, mahaan alkoi koskea juuri sillä tavalla ja ehdin jo harmistua sitä. Otin särkylääkkeen nukkumaan mennessä kun ajattelin että kipu yltyy yöllä niinkuin aina ennenkin. Aamulla ihmetys oli suuri kun täti olikin ajanu meidän talon ohi [:-] Siinä vaiheessa oli kyllä jo sellanen fiilis että jotain erilaista tässä hommassa nyt on [:D] Voi kun lapsonen nyt pysyis matkassa.

simppu paaaljon onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan matkalaiselle[:)][:)]

Simpulle tuhannesti onnea tädin eksyttämisestä ja pienokaisen mukaan nappaamisesta! [:)]

Meillä siis eilen alkoi YK1!!! [:D] Kovin innoissaan kumpikin ollaan, ja pitääpä ohi mennen tuota miestäni kehaista: Lauantaina käytiin ruokakaupassa ja edellä käveli nainen nukkuva vauva sylissään, kun mies kysäisi, että "Noinko niitä vauvoja pidetään sylissä. Pitää kattella, että vähän tietää.." Oi, kuin ihana, vaikka itse sanonkin!  Eihän siinä meinannut ruokaostoksista tulla mitään, kun itse kävelin hymy korvissa asti ja onnenkyyneleet valui silmistä..

Lauantaina lähetään hyvin ansaitulle kesälomareissulle Helsinkiin ja Tukholman risteilylle! Kyllä se elämä joskus osaa olla ihanaakin..! [;)]

Oih Sanra!!!! Ihanaa mullekin nousee hymy korviin kun kuvittelee mielessä sun iloa! Itselläkin on menossa Yk1 että saas nähdä jos yhdessä mentäis odottajien puolelle! Plussatuulia sulle, muille ja minulle myös!!![:D] 

Kiitos kaikille!

Sanralle onnea ekaan yritykseen ja hauskaa reissua!
Ja  Paapille myös onnea kovasti!

Huippu olo kyllä, massua nipistelee ja ällöttää :D

Takaisin