chrystal
Voihan se olla, että nyt kun sun ajatukset on kouluhommissa, tärppää helpommin [;)] Eikös kaamosmasennus tuu joillakin heti kun tajuaa, että se talvi on oikeesti taas tulossa, ja talvi nyt itseä ainakin masentaa siinä mielessä, kun on niin pirun kylmää ja märkää ja lunta ja pitää pukee niin paljon päälle, liukasta tai loskaa, kumpaa vaan, niin ottaa kupoliin [:D]
Sanra
No voihan pirskatin täti, kun kurvas sinne[:@] No, mutta harvat onnistuu ekalla yrittämällä, joten vielä voi ainakin olla hyvillä mielin... [:D] Sinänsä, en itse ainakaan vielä pelottele itteeni sillä ettei tärppää pitkiiiin aikoihin, yritän suhtautua siihen niin, että tärppää jos on tärpätäkseen - ainakin toistaiseksi...
No se sun haluamattomuus lähettää sitä tätiä tänne toi sen kylään sinne, mur [:D] Ei, mä oon itekkin jo ruvennu miettimään, että voishan se pieni olla kyydissäkin, ku oireet on alkanu kallistuun siihen suuntaan, eilen eto ihan hirmusti ja nännit yhtäkkiä kipeytyneet... Tai sitten täti tekee tuloaan, vieläkään oo näkyny [&:] Kaveri pakottaa mut tekemään kolmannen raskaustestin huomenna, ja tulee testeineen meille. Verikokeeseen varmaan ottavat muutenkin lokakuun lopussa, jos tätiä ei oo siihen mennessä näkyny...
Ja viime viikolla teinkin kaks testiä, kuten jotkut täällä varmaan tietää, liuska antoi selvän, mutta haaleen plussan ja digi sekoili jotain ihan omaa, anto ens negan, ja seuraavaks ku kotiin tulin, ruudussa lukikin "raskaana 3+"... [:@] Raivostuttavaa...
Kyllä muuten sain hyvät naurut miehesi kommentista [:D]
Täytynee lukasta sitä blogiakin jossain välissä [:)]