Miilo
Sanaisen arkkunsa ammentaja
heippa tytöt!!!
jospa mä saisin nyt sit sen plussa-aallon tänne käyntiin!!!
plussasin eilen ja on aika ristiriitaiset fiilikset! tottakai olen todella iloinen mutta kyllä noi keskenmenot kummittelevat sen verran takana etten oikein voi enkä halua riehaantua tästä. mut jos hyvin käy niin marraskuun puolessa välissä olis käärö sylissä!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
jospa mä saisin nyt sit sen plussa-aallon tänne käyntiin!!!
plussasin eilen ja on aika ristiriitaiset fiilikset! tottakai olen todella iloinen mutta kyllä noi keskenmenot kummittelevat sen verran takana etten oikein voi enkä halua riehaantua tästä. mut jos hyvin käy niin marraskuun puolessa välissä olis käärö sylissä!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Menkkaoireet loppu eilen illalla ja tissit vaan jatko kipeytymistään.Pikku hiljaa heräs toivo,ettei nuo mun hajuherkkyydet,ruokamieltymykset,jano ja nälkä sekä vessas hyppääminen ollukaan psyyken kehittämää oireyhtymää.Ja raskauttahan ne enteili!Ja menkkaoireet siis oli tosissaan päällä...Varovaisen onnellisia täällä ollaan,ei oikein usko asiaa todeksi...Monta mutkaa vielä hoitojen vuoksi edessä (kiinnittymispaikka,keskenmenoriski),mutta on jo ihanaa saada tuo elämänsä eka plussa ja nähdä,että on mahdollisuus edes raskautua!Huomenna täytyy soitella klinikalle,että kuinkas oikein edetään...Nyt siis viikkoja 4+6 ja marraskuisin kovasti mieli...Mutta sinne en uskalla teidän kannustavasta seurasta vielä edes harkita hyppääväni,ennen kuin on jotain lääkärillistä varmuutta asiaan saatu.Mies on jo ihan tohkeissaan,yritän omien onnensekaisten tunteideni keskellä sitä hillitä!