Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulipa hyvä mieli uusista plussaajista!!! [:)] IHANA JUTTU!!

Mulla ovis lähenee (4pva) ja samalla puskee flunssaa ja kyllä on veto pois [&:]

Kävin lekurilla ja jotenkin puheenaihe siirtyi ovikseen ja vauvakuumeiluun :D Lekuri neuvoi että kannattaa jättää buranat ennen ovista ottamatta ja pari päivää jälkeen..
Eli teen ja kuuman kaakaon voimalla mennään :)

Niinpä niin... täällä ootellaan taas... oottelua koko elämä... eli seuraavaks ootellaa ovista.

Jooh, tuonne toiseen ketjuun jo kerroinkin että negan taas testailin. Ei auttanut enneunet (kun viime yönä plussasta näin unta...). Eli yk 10 käyntiin vissiin kunhan se täti suvaitsis saapua, vai joko se on 11? Heitelly niin paljon nuo kiertojen pituudet että hankala jo laskeakin ilman kalenteria.

negaa täälläkin, mäkin aloitan tädin odottelun.

mutta huomenna siskon luokse Ruattiin, jee! ja kun ma tuun takaisin niin meillähän on piru vie aika sinne lääkärille! saadan ne loput testitulokset! olin unohtanut kokonaan kun on vaan pyörinyt testailut mielessä [:D]

Jee, tulitikku, mukava et sulla on jotain mukavampaakin odotettavaa kuin tuo tätin pahalainen! [;)]

edit: tikkerikin on sitten ihan keturallaan taas.... [&:]

bandida, joo, on tosi kiva lähtee vähän tuulettumaan! ja shoppailemaan [:D] 
yllättävän vähän mua harmittaa toi nega. voihan se toki vielä muuttua kun on vasta kp27 mut en oikein usko. meen sillä meiningillä et täti tulee ja sillä sipuli! on ainakin sit tod hyvä syy vähän hurvitella tuolla makkarin puolella [;)]

BANDIDA JA TULITIKKU: Kurja juttu!! [>:] Tiedän tunteen niin hyvin,kun testi näyttää negaa toiveista huolimatta! Täältä lähtee isoja plussa tuulia seuraavaan ovikseen!![:)]
Täytyy itsekkin nyt vaan odotella miten käy..!

Ja TULITIKULLE mukavaa reissua [:)]

Moi!

Kiitos kaikille tsempeistä!Tiedän,että prosessista tulee rankka,mutta ajatus siitä,että saisin kantaa pientä elämää sisälläni,valaa positiivista uskoa!Ja jotenkin tämä kaikki tekee asiasta niin konkreettista!

Minniliina:Eihän teillä oo vielä vuosikaan täynnä..?Joten voihan se olla,että piankin teillä jo nappaa!Pidän peukkuja!

Clove:Toivotaan,että täti todella vierailee nyt vipan kerran!

Wastis:Kyllä niin on sympatiat sua kohtaan...En voi käsittää,miksi yksi ihminen joutuu kohtaamaan niin tarpeettoman paljon vastustusta ja toinen taas...niin...Halaus täältä sinne!Meette tutkimuksiin sitten,kun vaan ajankohta tuntuu oikealta!Rutistus!

Pixie79:Todella kurjaa,kun sunkin kierto on alkanu pidentymään noin...Voisko siellä kuitenkin olla pikkuinen..?Voimia epätietoisuuden kanssa!

Onniko:Ihania hetkiä makkarin puolelle tärppipäiviin!Koitahan nyt parantua,että oot voimissas![;)]

Bandida ja Tulitikku:Pahoittelut negasta...[:(]Kyllä te niin ne plussanne ansaitsisitte!Halaus!Ja Tulitikulle hyvää Ruotsin reissua,anna pään tuulettua kunnolla![:D]

Omaa:Ei mitään.Kunhan täällä pöllöillen![:D]

Plussapuhureita!

Paipapu sulla on oikeasti aivan uskomaton, ihana asenne[:)] Toivon todella että teillä tärppäisi kohta[:)]

siis mun oli ihan pakko kommentoida tänne(kkin) [:)]
oon 33v ja mieheni 34v. minä en ole ollut koskaan aikaisemmin raskaana eli takana ei ole keskenmenoja eikä aborttia.
me yritettiin yli kolme vuotta lasta (kokeiltiin kaikkea mahdollista luomu kikkakolmosia ja tähdättiin otollisille päiville jne) ja minä olin jo ihan hajalla että eikö meille todellakaan suoda lasta (ihanoiva asenteeni odottavia äitejä kohtaan muuttui pikkuhiljaa jopa katkeruudeksi ja en millään olis halunnut kuunnella mitään vauva juttuja..se oli todella arka paikka minulle, ) ja tutkimuksiin ei uskallettu lähteä lääkärien usutuksesta huolimatta vaikka todennäköisesti se olisi ollut tyyliin joku hormoonikuuri tms.. meidän molempien nuoruudesta löytyy kaikenlaista (miehelläni varsinkin on ollut tosi rankka nuoruus huumeiden käyttöineen jne) ja ajateltiin että helpompi ilman tutkimuksia niin ei ainakaan mene sitten syyttelyksi.. itsensä tai toisen.
kuitenkin tuossa viime alkukeväästä sain koko vauva jutun pois päästäni. alettiin suunnittelee elämää eteenpäin ilman lapsia. oli talonrakennus projektia suunnitteilla ja route 66 reissua prätkillä 2010v, perheeseen tuli kaksi uutta prätkää ja festareita ja mieheni bändin euroopan/itäplokin kiertueita ja levyttämistä jne. ehkäisyä ei ees ajateltu kun kumpikin oli siinä ajatuksessa että eihän meille sitä lasta tule. mä vaihdoin syksyllä työpaikkaa ihan tuosta nuin ajatellen että sekin tuo muuta ajateltavaa ja tekee hyvää..[;)]
loka/marraskuun vaihteessa plussasin kolmekertaa enkä vieläkään oikein tajunnut että NYTKÖ SE SITTEN TAPAHTUU????? juuri kun sitä vähiten ajatteli ja edes toivoi tapahtuvaksi,,,, [:D] ja koeajalla kun olin niin sehän oli selvää että sain kenkää... (mutta elämä jatkuu )

pointtina on siis se että yleensä (monelle tutulleni käynyt myös samanlain) kun sitä vähiten ajattelee ja toivoo niin se tärppää. mekin oltiin luovuttu toivosta jo ihan kokonaan. ja just kun olin kypsynyt ajatukseen lapsettomasta parista niin kuinkas kävi??
voimia teille kaikille jotka haaveilette vauvasta. [:)] tiedän kuinka vaikea asia se voi monille olla. hyvä että on tälläisiä palstoja jonne voi purkaa ja jakaa ajatuksiaan.

Paipapu: Vuosi ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta en silti ajattele että vuosi ollaan yrittetty. alkuun meillä oli monta kuukautta, että seksiä oli aika harvakseltaan siellä täällä. Tuohon aikoihin minulla oli joku "kriisin poikanen" :D mutta kuitenkin :)

Olen niin ylpeä miehestäni, hän nimittäin lopetti tupakan polton. ja ihan vain sen takia, että saataisiin oma nyytti <3 Ja hän oli kyllä todellinen tupakan suur-kuluttaja.

Tulitikulle ihanaa rentouttavaa shoppailu reissua!!

Hmm.. jotenkin mietityttää kun vasta luin lehteä, jossa oli taulukot eri ikäisten naisten raskautumis ajasta. Siinäkin oli 20-24 vuotiaat (johon itse kuulun) niin 86% tämän ikäisistä naisista raskautuu 12 kk sisällä. se on iso prosentti. Mutta itse tuskin kuulun siltikään tuohon poppooseen :D Huoh. Minun ympärilläni on kymmeniä ihmisiä joilla on tärpännyt heti ihan alussa. En heille uskalla edes puhua omasta tilanteesta, kun tuntuu etteivät ymmärrä.

Eilen kuuntelin juuri yhden työkaverin juttuja, jolla jo 2 lasta ja tärpännyt ekasta kierrosta. Nyt hän sanoi että alkavat taas huhtikuussa yrittää kolmatta, niin sitten uusi vauva syntyy tammikuussa. Tuntui jotenkin pahalta kun toiset voi lähestulkoon pättää milloin toinen syntyy, kun tärppi käy aina.

Noo.. tämmöistä tilitämistä tällä kertaa :D

Ovulaatio on varmaan lähellä, joka päivä olen tikutellut. Täytyy yrittää mahduttaa seksiä joihinkin väleihin. Meillä menee tälläviikolla miehen kanssa menot niin ristiin, että täytyy melkein kalenteriin merkata kellon-ajat milloin ehtii :D :D

Mukavaa viikonloppua ihanat naiset!

Kiitos Hani kun kerroit oman tarinasi, antaa uskoa siihen että pitkään(kin) yrittäineillä voi olla mahdollista saada luomutärppi...

Mä täällä edelleen tätiä odottelen, ei näy ei kuulu. Lueskelin tuota josko nyt onnistaisi ketjua taaksepäin ja huvittava huomata kuinka sitä aina oottaa et nyt tärppäis, vaikka on ihan varma ettei puuhailut voineet osua oikeaan aikaan jne... [:)] Ei sitä näköjään ikinä opi... heh.

Wau Minniliina! Siis ihana mies! Mä kyllä varmaan pyörtyisin jos kuulisin mieheni lopettavan röökin lapsen tulon edistämiseksi. Polttaa röökii tosi paljon ja tehnyt sitä kauan. Tosin, hmmm. Lopettihan hän minunkin takia sisällä polttamisen - miksei sitten lapsen takia kokonaan... no nyt se kyllä kuulostaa kaukaiselta, mutta ehkä joskus - ehkei.

Heissan!

Mä voisin kanssa kertoa teille samankaltaista tarinaa kun Hani on kertonut. Meillä meni lähemmäs 2 vuotta, ihan luomusti, ennen ku mitään tapahtui. Mutta kun molemmat ajatteli koko ajan, että tässä kuussa tärppää ja sitten ei tärpännykään, ni kyllähän se stressasi. Sitten, koska ollaan suunniteltu ulkomaille muuttoa, mä vaan päätin, että se lapsi kun ei selvästikään halua Suomeen syntyä, niin antaa koko projektin vaan olla ja se lapsi syntyy sitten siellä missä me ikinä seuraavaksi asutaankaan... Noh.. eiköhän se sitten tärpännyt samantien. Eli vaikka kuinka vaikea ajatus voisikin olla, että antaa olla vaan, ni se oikeasti kannattaa, koska sillon se sitten tärppää. Mäkin yritin varmaa puol vuotta olla ajattelematta koko raskaushommaa, mutta ei se oikein onnistunut, kun menkat heitteli ja käyttäyty ihan miten sattu. En vaa enää jaksanu miettiä, missä vaiheessa kiertoa olin ja koska sitä pitäis puuhailla. Helpotti stressiäki huomattavasti ku anto vaan olla.

Helou naiset!!
Mukavaa kuulla että monilla tuo lapsen teon unohtaminen, on saanut aikaan plussauksen!! mutta kumpa se olisikin niin helppoa. itsellä ainakin tuntuu siltä, että en voi unohtaa koko asiaa.
Mutta en kyllä myöskään mielestäni ole kovin suuri stressaajakaan. Mies on niin positiivisella mielellä, hän uskoo että on vain ajan kysymys milloin meillä tärppää :)

Mikäs Bandidan tilanne? Onko tätiä näkynyt?

täällä kp 17 ja ovis ilmeisesti ohi. olen pelaillut noiden halppis ovu-tikkujen kanssa, ja ei niistä oikein ota selvää.joka toinen päivä viiva on haalempi ja joka toinen tummempi. Noh. mutta pohdin että ovis olisi ollut toissapäivänä, silloin tuli eniten limaa. Vai meneekö se teistä niin että, silloin on ovis, kun eniten limaa?? vai kuinka :D Oliko se myös jotenkin niin, että myös oviksen jälkeisenä päivänä on mahd tulla raskakaaksi? että se munasolu voi jäädä sinne odottelemaan? muistaako joku?

Juuh.. noo.. pari viikkoa taas odotellaan. Täytyy yrittää pitää ajatusket muualla kuin raskaudessa.

Plussatuulia!!! <3

Ei oo Bandidalla vieläkään tätiä näkynyt, hiukan vaan kirkasta verta eilen, mut ei enempää kuin tippa. Sen jälkeen kuivaa taas... Ärrrsyttävää tämmöinen kun ei tiiä mitä tapahtuu. Vähän jo taas epäilin et jos ovis olikin supermyöhään ja tuo oli kiinnittymisvuotoa eilen... Joopa joo. Saahan sitä toivoa...

Mites Pixie? Odotellaanko sielläkin vielä tätiä kylään?

Hepsan
Juu ehdinki jo kertoa tossa toisessa ketjussa etttä täti näkyi, ja tunki itsensä ovesta sisään kun minut näki. [>:] Että eipä tässä kummempaa. Katotaan pääseekö sitä marraskuisiin 2010. Tai tulisipa ees jouluvauva. Eikä haittaa vaikka menis vuoden viimeiseen päivään. [:)] Bandidalle peukut[:)]

Hei tännekin!

Artemis:Kiitos tsempeistä!Välillä on niitä heikompia hetkiä,mutta ei se ainakaan mitään auta, jos jään asiaa liikaa murehtimaan.Tosin oon jo laatinu vuosisuunnitelman meille,että jos ei hoidot auta,niin sitten adoptiopaperit vetämään![:)] Näin helppoahan kaikki tää onkin...Just.

Minniliina:Ihanaa,kun sun mies on noin mukana ja lopettanut tupakanpolton yhteisen haavenne vuoksi!Mä niin jaan sun tunteen...Tuntuu,että toisille asia on niin helppoa...No,saadaan mekin se esikoisemme vielä syliin,pitää jaksaa uskoa!Toivottavasti saitte ovulaation hyödynnettyä!Kai ne tärpeimmät päivät on pari päivää ennen ovista,mutta meille ainakin gyne neuvo,että pari päivää ennen,ovispäivänä ja pari päivää jälkeen kannattaapi harrastella makkariliikuntaa.[:D]

Pixie:Täältäkin vielä pahoittelut tädistä...

Omaa:Ei mitään.En bongannu ovista ja luovutin.Toki siis peitot heilunu muuten![:)] Nyt vaan sitte odotellaan,koska se täti mahtaa tulla ja siitä pitää sitte ruveta suunnittelemaan hoitoja ja hormonipistoksia.

Kaikille puuhakasta ystävänpäivää!Jakakaahan rakkauttanne!Plussatuulia!
Bandida:Toivon niin,ettei sitä tätiä tuliskaan,vaan se plussa!

Takaisin