Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piia84, ONNEA!! Eiköhän tuo paikkansa pidä, kun vielä ihan vahvana on näkynyt viiva! [:D] Hienoa, nyt vaan tarrasukkia matkaan!

Mie testailen aikaisintaan ylihuomenna, mutta luulen, ettei tarvitse. On semmoiset menkkaoireet mahassa ja alapäässä, että eiköhän se täti odottele jo kulman takana. [:@]  Pettymys on suuri, oli jotenkin niin positiivinen olo oviksen jälkeen.

Oi, onnea Piia84, kivasti pääsi sitten yllättämään sinut ihan puun takaa [:D] Kyllä se varmaan plussana pysyy kun kerran niin voimakkaat oli viivat...

Nymeria, tsemppiä vaan ja koita pysyä toiveikkaana. Onhan täällä monesti huomattu et ne menkka- ja raskausoireet saattaa olla hyvinkin samankaltaiset... Mulla on samat suunnitelmat, su tai ma aikaisintaan testaan, silloin olis mennyt samaan kierto kuin viimeksi...

Tämä onkin yhtä saikkaamista kun edelleen (yk9) kierto hyppii päivällä tai parilla joka kerta (27-35 on olleet kesän jälkeen). Mulla meni niin päin et oviksen jälkeen olis aika epäileväinen, mut nyt alkaa toivo taas nousemaan, varsinkin kun eilen oli outoa vihlontaa mahassa ja valkkari on erilaista kuin ennen. Kaika tuolla toisessa ketjussa meni kertomaan et tälläinen oudon runsas ja voidemainen valkkari vois olla merkki raskaudesta ja minä tietenkin heti uskoin että niin sen täytyy olla [8D] Kun vaan malttais nyt odottaa vielä muutaman päivän - ja se noita malttais pysyä pois!

Hurjasti onnea Piia84! Kyllä sitä plussaa nyt pukkaa... just kävin lukee tuolta haaveilijoiden keskuudesta plussauutisen, ja heti perää täältä - wau! Kohtahan nää haaveilijapalstat jäävät tyhjiksi kun tämä meno jatkuu! Enkä pistäis pahakseni.

onnea plussaajille, mahtavia uutisia!!!!

eiköhän me muutkin nyt hypätä tähän +aaltoon ja liitytä tonne lokakuisiin!?!?!?!? vaikka ihan tahdonvoimalla [:)] [:D] [;)]

Onneksi olkoon Piia84!! Joku tais ehkä jossain sanoa joskus (mahtava lähdeviittaus [:D]) että ovulaatiotestit näyttää jatkuvaa plussaa myös silloin, kun on raskaana. Eli kyllä sinä olet raskaana ollut jo 18.1.!!! [:D][:D]

Plussa-aalto on kyllä käynnissä täällä, oikeen hyökyaalto. Mitenhän siihen pääsis mukkaan?!!!

Tsemppiä Nymeria ja Bandida !! Testatkaa jo! Jännittävää!! [:)][:)]

Ja muutkin! Plussia kehiin +++

t. Pixie kp 43. Tulen testaamaan negan [>:] todennäköisesti jälleen huomenaamulla tai sunnuntaina.

Kiitoksia kaikille :) toinen plussaus nyt takana ja [:)][:)][:)][:)][:)]!! Ensiviikolla soitto lääkärille josko ottaisi vielä verikokeen ja laittaisi lähetteen labraan kun sinne olen kuitenkin menossa muissakin asioissa

koitetaan silti pitää jalat maassa ja suhtautua kaikella varovaisuudella vielä...

Oikein paljon plussatuulia teille kaikille[:D]

piia84, sä kirjotit et sulla oli "kesto-ovis". oliko sulla siis niitä ovis kipuja pidempään? mulla nyt oviksesta n. viikko ja toinen munasarja edelleen kipeä ja kosketusarka. en muista et aikaisemmin olis näin kipeenä ollut oviksen aikaan eikä varsinkaan näin pitkään oviksen jälkeen. tässä elättelen toiveita et jos sullakin ovis "jatkui" niin ehkä mullakin on mahikset plussata!!!mä jo kerkesin ajatella et oon saanut kystan mut toivon et se oliskin vaan keltarauhanen joka siellä tekisi arvokasta työtään [:D]

tulitikku: Täällä pidetään sulle peukkuja! Ja lähetetään jo varmuudeksi tarrasukkia, liimaa ja kaikkea tahmeeta ja tarraavaa!!

Punainen Ferrari kaarsi tänää mun pikkuhousuihini. Kierto lyheni 28pvään. Toivottavasti jääkin siihen, ni saa aloittaa yrityskuukausia nopeammin - paitsi että sitten sillä ei ole väliä, kun raskautuu. Ja eiks nii, että me kaikki loput raskaudutaan tällä kierrolla?

kaika, kiitos!!! jännittää jo ihan pirusti!! miten sun raskaus on edennyt?!?

örkki, toiv ferrari vaan piipahtaa sun autotallissa/varikolla ja unohtaa sit sen jälkeen tulla kokonaan!!!!! tsemppiä hirveesti!!!

voi örkki kun jouduit vielä ottamaa sen pirkuleen tädin kylään teille! :( ensi kuussa sitten ;))

piia84 itekin tein reilu viikko sitten ovistestin kun kuvittelin että nyt olis vissii ovis menossa, testaanpa varuiks, et osaanko kehoani lukea. ja kyl siihen sellain selkeä haamu tuli siihen testi ikkunaan..(n.viikko laskureiden laskemasta ovisajankohdasta) ja tosiaan siis meinasin että jaaha, kierto venyny taas yli 40 päivän ku oviskin myöhässä.. kivakiva.. ni kai mul oli sit kuitenki vähä samantapainen tilanne kun sulla! :D testasin siis pari päivää sitten plussan, kun normaalikierrossani olisi menkkojen pitänyt sinä päivänä alkaa.. ja ihan piruttain, kun kerran testi kaapista löytyi. :D yllätyksenä, iloisena sellaisena, näyttöön ilmestyi raskaana 2-3. :) <3 ihanata! mutta hassuapa on se, että en testannut aamupissistä.. testasin illalla klo 23 :D tylsyyttäni :D aika hyvin siis näyttää nua testit vaikka olisi oletettu kuukautisten alkamispäivä :) koska se raskaana pamahti siihen näyttöön samantien :D pelokkaana olen siis tehnyt tässä kolme testiä, että ei varmastikaan olisi mitään viallisia testejä! eilen normaalilla tikkutestillä(illalla) johon tuli kaks viivaa, ja tänään taas tollasel digitestil(aamuvirtsasta), jossa myös viikot.. ja siihen tulikin jo raskaana 3+ :D hyvin siis nousee nuo hCG hormoni arvot :)

tulitikku toivotaan että sullakin siellä porisee rakkaus, eikä oikeasti se kesto ovis :D pääset sinäkin odottajiin.<3

bandida kuulostaa aivan mahtavilta noi sun oireet! hienoahienoahienoa :) <3

magenta, mulla ei yleensä ole mitään oireita ennenn kuukautisia, joten alkaa toiveikkuus nostamaan päätään. nyt on oviksen jälkeen ollut se kestokipu vasemmalla ja muutenki outo pientä kremppaa alavatsassa. vaikka mulla on ne kolme raskautta viime vuodelta niin emmä osaa sanoa tuntuuko tää nyt samalta [&:] [:@] [:)] Ei oikein uskalla edes toivoa ennen kuin se plussa oikeesti pärähtää. yritän kuitenkin pitää jalat maassa ja jos tulee nega niin sit alotetaan homma uusiks!

hyvähyvä tulitikku! nyt sitten vaan jäitä hattuun ja koittaa malttaa ;) koskas nyt sit testailisit? :)

magenta, mä oon vähän malttamaton ja viimekskin plussasin jo kun viikkoja oli 3+3! eli ajattelin aloittaa siitä, se olis siis tiistaina! en tosin odota plussaa koska nyt oli ovis päivää myöhemmin! päätin kuitenkin aloittaa testailun tiistaina, mulla on kaapissa noita testejä aika monta [:D]
mitä lähemmäs testipäivää menee niin sitä enemmän ajatukset negasta nostaa päätään. kait se on sitä itsesuojeluvaistoa. mut jos se tulee niin sit se tulee. voihan se olla et niin on sit tarkoitettukin, eihän me tosiaan olla vielä saatu niitä kaikkia tutkimustuloksiakaan!!

Heh, tulitikku, tuo on sitten kumma joka kierrossa et ei millään malttais oottaa sinne oletettuun tädin vierailupäivään, vaan aina pitää olla testaamassa vähintään pari päivää etukäteen... Ollaan me vauvakuumeiset naiset aikamoisia rahasampoja noille testien tekijöille...

Itelläkin jo tekis mieli testata - tai on tehnyt mieli jo monta päivää oikeastaan, kun mun lyhimmät kierrot on ollut sen 27 pvää, ja nyt on "jo" kp30... En oikeen usko että jaksan ainakaan paria päivää kauempaa enää pitää itteä kurissa - jos ei se täti sillä välin kurvaa paikalle. Valitettavasti kun tuolla kaapissa on noita testejä oottamassa varalta aina [:D]

bandida, just kirjotinkin sulle tonne "joko nyt onnistaisi" ketjuun [:D] Testiä kehiin vaan!!!!! mut on se vaan kumma et ne testit polttelee siellä kaapissa niin ettei niitä malta olla kokeilematta! mä tosiaan aloitan jo tiistaina vaikka se taitaa olla turhaa. mutku en vaan jaksa odottaa [:'(]

Tsemppiä sulle hirveesti'!!!!

Edellä mainituista syistä en ole henkilökohtaisesti ostanut vielä yhtäkään testiä... Kerran käynyt apteekista hypistelemässä sellaisia, että tiedän jo minkänäköisistä paketeista puhutaan [:D]

Takaisin