Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä kaikille jännäilijöille !! Plussaa kehiin vain :)
Itsellä kp 8 ja täti on lähtenyt! JES! Tästä kuusta plussataan sitten! Reseptinä Greippimehu, ovulaatio-tikut, vitamiinja, vähän stressiä ja paljon ihania kaksikeskisiä hetkiä miehen kanssa. Ajattelin alkaa pitämään myös pientä päiväkirjaa ajatuksistani sekä kropan toiminnasta.
Laittelen vähän ylös minä päivinä nippailee mahassa ja mitä ovulaatio tikut sanovat. Mutta silti yritän keksiä myös paljon kaikkea muuta miellekästä tekemistä, ettei ajatus juokse vain omassa kropassa :)

Tsemppiä naiset <3!!!

[vuodatus] Täällä yks nega ilmoittautuu... [:(] Enhän mä voinut olla aamulla testaamatta, vaikka tiijän et oviksesta on vasta 11-12 päivää eli oon liian aikaisessakin. Ja nyt sitten nyppii aika huolella taas. Pitikö mennä pilaamaan viikon alku? No, enhän minä nyt yhtä negaa usko, kun se vielä oli sellanen ei-niin-herkkä liuskatesti, pakko vielä toivoa että täti jää muille maille ja plussaisin sitten loppuviikosta. Vaikka taitaa olla turha toivo, mut niin kauan kuin ei tätiä näy on toivoa? [/vuodatus]

edit; tuo tickerikin on tuon 'keskiarvokierron' mukaan niin ei voi siihenkään luottaa... [:'(]

minniliina, hyvä idea toi päiväkirja!!! laita sit meillekin vähän tietoa [;)] tsemppiä tähän kiertoon!!! puuuh, puhalsin +tuulen sinnepäin!

bandida, ++++++++ sulle kans sitä tuuuuuulta sinne, puuuuuh! kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää! älä vielä tosta masennu!

omaa, näin unta et olin raskaana!!olen km raskauksissa nähnyt unta vuodoista ja keskenmenoista joten luotan nyt tähänkin uneen [:D][:D]

Bandida jos oot testannu netistä tilatulla liuskalla, niin en luottais siihen tulokseen kyllä...
Mulla tossa edellisessä, KM kierrossa, testasin sellasilla, ei tullut kun viivanpaikka. Vaikka muut testit näytti positiivista heti. Ja mulla oli todistetusti hormonia jo sen verran että olis helottaen pitäny viivaa pukata heti. Ite oon käyttäny niitä "varmistuksiin", ja en käytä enää kyllä. Meni luotto niihin. Olisko kotitestistä ostetut. Samoin ne liuska ovistestit ei oo antanu mulle kun yhtä viivaa. Paskoja testejä suoraan sanottuna !
Että toivotaan että olis tyhmä testi joka ei vaan näyttänyt[;)][;)][;)]

minniliina ite aloitin myös kyseisen päiväkirjan. Mulla ollut puhelimen kalenteriin kirjoitettuina kiertojen alkupäivät yms. niin kirjoitin nekin kaikki ylös. Ja ajattelin alkaa samaan tapaan kirjoitella kuin säkin. Jos vaikka oppis tuntemaan kroppaansa[;)]

oon wastiksen kans samaa mieltä noista liuskatesteistä, ne ei ole mistään kotoisin!

Kiitos vaan tytöt, wastis ja tulitikku, sain sitten lisää uskoa siihen et kyllä mä vielä tästä plussaan... heheh. Kohta tullaan kovasti alas täältä pilvilinnoista... Mut siis just noita netistä tilattuja mullakin on, aatellu et niillä eka näitä 'tuhlailutestejä', ja sit kunnon testillä varmistuksia [8D] 

Mulla on kyllä toinenkin syy miksen halua uskoa et täti tulis kylään: tilasin netistä kuukupin, ja se vanha todettu juttuhan on et kun oot varustautunut tekemään jotain, niin silloin se jää tekemättä, vrt. vaikka se että pistät röökiksi bussipysäkillä: se aina myöhässä oleva savuttajahan tulee juuri sillä hetkellä kun saat tupakkaan tulen [;)] Joten meinasin et se toimis tässäkin, pari kuukautta mietin et suotta tilaan semmoisen jos nyt jääkin menkat tulematta... Nyt siis tilasin sen takia että jäis menkat tulematta [:D] Kaikki keinot käyttöön taikauskoa myöten siis!!

Joten tulitikku, luotan sun enneuneenkin!

Hyvä tulitikku, tuon sun enneunen täytyy pitää kutinsa myös nyt! Toivotaan parasta [:D]

Bandida kaikki peukut pystyssä myös täällä[:)] Onko sulla ollu jotain mahd. raskauteen viittaavia oireita?.. en tiä ootko muussa ketjussa jo kuvaillut. Uskotaan siis vankasti että kaikki liuskatestit on ihan persiistä ja ne näyttää meille aina vaan vääriä negatiivisia!! [:D][:D] (samaa toivon itseni kohdalla [;)]) Iteki oon aatellu että ei viitsi heti "tuhlailla" kalliisiin testeihin vaan ensin testailee noilla halvemmilla. Mutta sit jos ne näyttääki ihan päin honkia eikä voi kuitenkaan luottaa tulokseen?! [:@]

Kuukupin olen iteki miettiny ehkä tilaavani jossain vaiheessa. Toimiskohan se mullaki niin ettei täti tulis ollenkaan enää ainakaan 9 kuukauteen [:D]

Plussia plussia! puuh puuh

Edit Niin, ja ton päiväkirjan pitämisen aloitan varmaan minäkin, kunhan tästä joskus pääsisi seuraavaan kiertoon... [8|]

Kp 46/33-35(max48) and counting...

Heippatirallaa!

Minniliina:Mut on todettu ainakin nyt terveeksi,oli jo varannut ajan tätä ennen vyöhyketerapiaan ja uskon sen auttavan mua olemaan vastaanottavaisempi raskautumiselle.Mun miehen siittiöitä on siis vähänlaisesti ja nekin vähät on sitte laiskoja,huoh...Joten meillä siis alkaa hedelmöityshoidot täs kuus ja alotan seuraavien kuukautisten aikaan piikittämään itteäni.Mä tilasin tuon vyöhyketerapeutin kautta noita hivenaineita,mutta varmasti saa luontaistuotekaupasta tai netistä.Meillä on sinkki sinkkinä ja foolihappo foolihappona.Sanoivat muuten klinkikaltakin,että sinkki on miehelle hyvästä.Multivitassa taitaa kyllä olla mukanakin..?

Piia84:IHANAAUPEAAONNEAAA!Ja Magentallekin vielä!Molemmille selkärepullinen tarrasukkia mukaan!

Örkki:Pahoittelut tädistä...Toivotaan,että kierto asettuu!

Tulitikku ja Nymeria:Jännää!Tänne sitte heti kertomaan -siitä plussasta,eikö?[:)]

Minniliina:Kuulostaa hyvältä tuo sun suunnitelma!Ihania hetkiä sinne kierron puoliväliin!Ja toki muutenkin!

Bandida:Vielä on toivoa,kun ei täti oo käyny!Usko vaan!Toivotaan plussaa![:)]

Pixie79:Tsemppiä kovasti sinne!

Omaa.Ei niin mitään uutta.Tätiä ja hormonipistoksia odotellessa,vielä tovin.Teitä vaan kävin moikkaamassa!Rattoissaa ja plussaista alkanutta viikkoa!

Mun yks kaveri kehui kuukupin maasta taivaisiin ja kävin sellaisen ostamasta apteekista. Nykyään se on tuolla kaapissa, en kauheesti tykänny. Mutta toisille se sopii. Ja kyllä mä vielä varmaan jossain vaiheessa sitä taas kokeilen, vaik nyt on monta kuukautta ollut etten ole käyttänyt.

Kalenteriini olen tehnyt pieniä merkintöjä tiputteluista ja menkoista, mutten vielä ole kirjoitellut muista tuntemuksista. Pitäis varmaan kirjoitella niitäkin.

Tsemppiä testaaville ja meille kaikille!

Paipapu: Varmasti ihana olo kun kaikki on selvillä ja tietää että apua on tulossa :) Toivotaan että hoidot tepsisivät pian. pitäisi itsekkin vain rohkaistua ja ehkä käydä tutkimuksissa. Edelleenkin vain toivon, että meillä nyt vaan kestää vähän pidempään, kuin normaalisti. Ja että kyllä se plussa  sieltä joskus tulee. Noo. saa nähdä.

Bandida: Toivotaan suuren suuresti että nega oli vain typerän liuskatestin syytä, ja plussa pärähtäisi pian :)

Uskoisin että tuo päiväkirja on ihan hyvä ajatus. Ja ehkä vähemmän tarvitsee pohtia mitä kehossa tapahtuu, kun on aina kirjoittanut ylös. itselläni käy monesti niin, että unohdan minä päivänä tapahtui mitäkin ja se sitten stessaa. Noh. taidan käydä myös hakemassa sitä sinkkiä ja foolihappoa :)

mua alkoi epäillyttää koko huominen testailu [:o]
selailin kalenteria ja ekassa raskaudessa plussasin kp32, tokassa kp29. kolmannessa tosin jo kp25, mikä olis siis sama kuin huomenna. aika myöhään kuitenkin plussannut ekoilla kerroilla,hmm. voikohan se olla et toi raskaushormooni nousee mulla nopeemmin kun noita raskauksia on lyhyen ajan sisällä niin monta? jos näin on niin huomenna vois siis jo jotain näkyä [&:] ota nyt näistä selvää!?! tulis vaan huominen nopsaa!

mites teillä muilla? onko nega vaihtunut plussaksi?!?!?!?

entä wastiksen tiputtelu? onko loppunut?

tulitikku ei oo loppunut[:@] jaksaa tiputtaa edelleen, hemmetti sentään. hermot menee tähän touhuun...

bandida josko kuukupin tilailu toimis ja tärppi tulis[;)] Ite samaa taktiikkaa oon aatellu,kun tosiaan muutettiin tilavasta kolmiosta pieneen kaksioon[:D][:D] Km lukuunottamatta ei oo toiminu ei.

paipapu toivottavasti vyöhyketerapia ja muut auttais ja onnistuisitte kaikesta huolimatta[:)]

omaa: oon vaan ärsyyntyny tästä tiputtelusta... ja koska tiputtelee,en saa hetkeksikään unohdettua sitä hemmetin keskenmenoa... ole tässä nyt sitten. Sitten mulle on tullu uus pelko, jos nää km liittyis vaikka siihen että mun kroppa ei tuota keltarauhashormonia tarpeeks, auttaako mikään muu kuin lekurin määräämä kuuri?
Eli pakko sinnekin siis mennä taas. Kallista huvia vaan...kun tähän KM touhuun uppos rahaa liikaa... siis kahen opiskelijan budjetti on aika horjutettu,kun ne rahat piti mennä mun lekurijuttuihin muuten,täytyy kattoa onko varaa mennä tutkituttamaan itteä just nyt. Jos vaikka ens kierrossa kattois sitten... Ja haluisin mennä sinne kun tiputtelut on ohi. Ei oikein houkuta taas olla ronkittavana kun tiputtaa. KM kierrossa oli ihan riittämiin sitä... ääh... no,ehkä tämä tästä taas iloksi muuttuu.[:)]

Hehei, minä täällä huhuilen pitkästä aikaa. Hurjasti ootte plussannu, mikä on ihanaa luettavaa [:)] Onnea onnea! Ja plussatuulia paljon paljon niille, jotka vielä odottaa.

Inhottava tilanne sulla wastis .. Välillä tuntuu ja vaikuttaa siltä, et tää koko homma on tehty liian vaikeeks! [&:]

Itellä tilanne on tällä hetkellä se, että täti tuli käymään, ja seuraavan käynnin jälkeen ei tarttis tullakaan! [;)] Saa nähä kauan joutuu tärppäystä oottelee, vai nappaisko heti.. Mut periaatteessa noin kaheksan viikon päästä alan itsekkii tarkkailee ja oottelee toivottuja raskausmerkkejä [:)]

Oho, tulikii tommonen vinosuu tonne otsikkoa ennen.. Nooh, älkää välittäkö, minä täällä vähän opettelen vielä [8|] [:D]

wastis, mä tiedän ton tunteen ettei km:n ote hellitä ennen kuin vuoto loppuu kokonaan! se muistuttaa km:sta koko ajan. toivottavasti tohon löytyisi jokin syy!! tai paras tietenkin olis se et tilanne normalisoituis ihan itestään!! keltarauhashormoonin puute aiheuttaa mun mielestä tiputtelua ja välivuotoja, voihan se olla sitä! mee tutkimuksiin sit kun vaan voit!!! voimia *rutistaa*

clove, toiv täti on viimeistä kertaa käymässä!!!

omaa, aloitin testailut tänään predictor earlylla. mitään selkeetä plussaa ei ainakaan tullut, lähinnä viivanpaikka. ei siis edes kunnon haamua. toivottavasti toi viivanpaikka tosta huomenna/to vahvistuisi!! ei siis ollut selkeä nega eikä plussa [:D] [&:]
ihan hyvillä mielin, tää voi muuttua vielä molempiin suuntiin. nyt oon kuitenkin luottavaisempi et se voi olla plussa ja tiedän etten kovasti pety jos ei ole!digitaalinen testi odottaa kaapissa vielä!

Minniliina ja Paipapu kuulostaa kumpikin kauhean positiivisilta nyt, kuulostaa hyvältä siis [;)] Senhän kuitenkin pitäis lisätä tärppäämisen mahdollisuuksia kun on positiivinen ja rento, eikä stressaa liikaa.

Pixie79, kiitos peukuista! Jos tuo kuukupin tilaaminen mulle tekee plussan niin ostan koko ketjun naisille kans sellaisen jos se jatkais samanlaista toimintaa [:D] kaveri sitä kehui, mutta ite en oo päässyt vielä testaamaan... Koskas meinaat taas testata, sun maksimikierron päivät alkaa lähestymään..? Monesko yrityskierto teillä olikaan menossa - sillä utelen kun ollaan saman ikäisiä ja kummallakin näyttää kierto olevan kaikkee muuta kuin säännöllinen...

Nistä oireista: Mulla on ollut outoja / erilaisia nippailuja ja juilintaa kohdun tienoilla tässä kierrossa - varsinkin kp 27 alkaen, eli jos ovis on ollut kp 20 kuten luulen, ajoitus passais... Lisäksi on ollut sitä omituisen runsasta valkkaria [:'(] joka on ihan erilaista kuin 'normaali', varsinkin kun yleensä sitä ei juuri ole oviksen jälkeen (ero ovislimoista 'normaaliin' on yleensä huomattava, mut nyt se melkein jatkui samanlaisena tänne asti...). Lämmöt on heitelly ihan miten sattuu koko kierron niin niistä ei voi sanoa mitään, paitsi et kp26 jälkeen on nouseva käyrä ollut. Normaalit tätioireet puuttuu myös kokonaan, ainakin vielä, eli jos tämä tästä tädiksi muuttuu niin mun tarvii kanssa aloittaa se päiväkirja että saan näitä uusia tätioireita ylös, on meinaan jo semmoinen kirjo niitä. [8D] 

Tässä kun taas pari päivää malttais tätiä odotella ja jos ei kuulu niin testailen taas varmaan torstaina... Sit olis mullakin tuon maksimikierron (35) päivät täynnä...

Heloy!
tulitikku testaahan sillä digitestillä pian, PIAN [:)]
clove miksi vasta 8 viikon päästä odottelet raskausoireita, eikö se seuraava kierto olisi hyvä [:)] vai oliko sulla vielä ehkäisy käytössä.. anteeksi kun en muista just nyt[:)]
Paipapu kiitos, olet kyllä ihanan tsemppaava. Mahtavaa että jaksat olla positiiivisella fiiliksellä vaikka hoitoja tarvitsettekin. Tosi paljon onnea teille, että hoidot menee hyvin ja teitä kohta lykästää!!

Bandida Plussatestiä sinnekin kehiin, kyllä tuo hyvältä kuulostaa!!! [:)] Meillä on menossa neljäs yk (vasta). Teillä vissiin menny jo vähä kauemmin. [:(]

Mitäs tänne. Mä vielä syksyllä luulin että mulla on "aika" säännöllinen kierto!! oli viimeisen 1,5 v ajan tasaiset 29-35 päivää, keskiarvo 33. Mutta nyt sit toista kertaa putkeen 48 luokkaa [>:] Äsken olin ihan satasen varma että nyt se täti porhalsi paikalle kun kunnolla möyrii mahaa. Mutta ei! Tais olla vaan isompi ilmakupla [8D] Hirmu huono ja huippaava olo ollu tänään illalla, heh, mieluusti ajattelisi sitäkin raskausoireeksi, mutta epäilisin tän flunssan syyksi [&o] Tjaa, löytääköhän täti paikalle viimeistään ensi viikolla kun olen työmatkalla... Jos ei, niin sitten reissun jälkeen otetaan kaikki mahdolliset digitestit käyttöön [:D][:D] Testaamallahan minä en raskaaksi tule, enkä voi asiaa auttaa, joten odotellaan ny ainaki sinne asti.

Plussia lähetän!!

pixie, mikäköhän siinä on kun niin monella kierto pitkittyy? ihan perseestä tommonen [:@] toivottavasti sulla nyt asiat selkiytyis johonkin suuntaan ja ennen kaikkea plussaisit mahd pian!!!!!!!

Pixie79 Ei se mitään, eihän sitä ny kaikkee voi muistaa..mäkään tänne kovin usein (vielä) oo kirjotellu. Niin, yks satsi pillereitä lähtee kohta käyntiin, sen jälkeen sitten.. Meillä on sellanen matkasuunnitelma, ja H-hetki sattuu just siihen, joten.. [;)] ..sillä lähetään liikenteeseen [:)] heh..

Joo ei tää tätsykän käynti mitään nannaa ole. Hirvee päänsärky kestäny kaks päivää, viime yönä mahaan koski ihan liikaa, ei ees voinu ajatella nukkumista [:@] Mieluummin kärsis noita oireita vaik raskauden hyväks, mut ei nyt tällei "turhaan".. vaikka eihän tääkään nyt ihan turhaa ole, mut, you know..

Lisäsinpä mäkin tuollaisen allekirjoituksen jo valmiiks, saa nähä toimiiko mokoma.. [8|]

Takaisin