Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huhuu... täällä mä oon [;)] Joo, on ollut fiilikset jossain muualla ku raskautumisyrityksissä ja se hyvä puoli siinä olikin, että yllätyksekseni huomasin laskurista, että se on kohta jo menkkojen aika. Jotenki aattelin, ettei ny vielä, mutta kyllä vaan kohta - ehkä huomenna alkaa menkat. (Toivottavasti ei, mutta en toivo liikaa, jotta en putoo korkealta)

Sanra: Vielä en ole tehnyt testiä... Jännitän täälä kovasti, menkkoja siis ei ole vileä tullut!!![:D][:D][:D][:D] Ajattelin viikonlopun jälkeen testata jos menkkoja ei kuulu! Sormet varpaat ja hampaat on mulla ristissä! [:)] Nyt jännäillään sitten sun puolesta...käytä pupuiluaika hyödyksi! [;)] Täähän olis tosi jännä jos itsellä olisi tärpännyt koska pupuiltiin miehen kanssa vain KERRAN oviksen aikaan...koska mies oli lenssussa melkein koko oviksen ajan [&o] Mutta toivottavasti yksi kertaa riittäisi!!!!!

Örkki: toivottavasti täti ei kylään teille tule!!!!!!!!!!!!! Tänne sitten tilanneraporttia!! Plussatuulia!!!

Muillekin PLUSSATUULIA PUUUUUUUHHHHHHHHH

Hei vaan taas!

Sanra: Kyllä ne tärppipäivät just tässä oli =) Katsellaan oliko tulosta vai muuten vaan hauskaa.

Omat fiilikset aika neutraalit kaiken suhteen just nyt, tosin sain työtilani terveysviranomaisen tarkastuksesta läpi, ja voin virallisesti aloittaa mainostamaan jne =) Jee!

Laiskasti käytän copypastea: Ei näy menkkoi vielä.... mutten testaakaan enneku sunnuntaina aikasintaan, jos sittenkään. Mä ajattelin tuossa, että jos tuli joku "laskuvirhe" tässä kuussa kun muistelen, että menkat alkoi sillee, että tuli pluraus ja sen jälkee pari päivää kului ennenku oikeesti jatkui. Näin ollen annan menkoilleni sen kaksi päivää vielä armonaikaa. Jos sitte ei tule, ni saa olla tulematta!

Hei Naiset!

Tehäänkö semmonen diili elikkäs sopimus, että örkki ja Paapi ottaa nyt ja testaa ja siirtyy plussanneisiin ja me tullaan sitten RiikkaJ:n kans parin viikon päästä perässä?!? Sopiiko? [;)] [:D] Darkin lasken jo plussanneeksi..! [:)]

RiikkaJ, itsellä kans pahin kuumotus (/ahistus) menny ohi eli aika rennosti asiaan suhtautuu ja ihan elellään päivä kerrallaan ja katotaan kuin käy. Hienoa, että tarkastus meni läpi! [:)]

Voi että minua niin jännittää Paapi ja örkki teän puolesta! Puh-huh-puuh +++ [:D]

Mä olen tylsä, enkä allekirjoita sopimusta.... ku jos mä tuun sitte vaikka sopimusrikkuriksi [;)] Mutt en lupaa vielä olla menemättäkään.... en lupaa suuntaan enkä toiseen - vielä.

Heh, no en kyllä itsekään mitenkään lupaa tuota sopimusta pitäväni, se kun ei ole pelkästään meistä / meidän tahdonvoimasta kiinni..! [:D]

Taas viikonloppu edessä. Tänään saan siskon lapset kylään/hoitoon! Tarkoitus ois vähän kattoa leffaa, herkutella, käyä leikkipuistossa ja saunomassa.. On se tämä tätin homma mukavaa puuhaa! [:D] Paljon mukavampaa kuin sen pirulaisen, joka aina silloin tällöin vierailee kutsumatta itse kunkin meistä luona.. [>:]

Ovis on ohi ja nyt sitten vain odotellaan.. Onneksi on niin kiirus töiden ja opiskelujen kans, ettei hirveästi ehdi keskittyä jännäämään. [;)]

Viikonloppuja! [:)]

Kiitos Sanra tsembbailuista, mut varmaan luittekin tuolta jokonytonnistaisi -puolelta, että tätihän se pärähti käymään. Eipä siis lähdetty kylpylään, vaikka menkat veteleekin jo viimeisiään, veti mielen sen verran matalaksi. Lähdemme viikonlopuksi vanhempieni luo maalle.

Tultiin taas korkeelta ja kovaa. Yritänkin nyt levon kannalta, enkä laskeskele päiviä, ja koetan pysyä täältäkin enemmän pois, vaikka se vaikeeta tuleekin olemaan. Haluun vain laittaa nyt kaiken toivoni Korkeimpaan, joka on jo luvannut, että kiitoksen päivä tulee vielä. Siihen tahdon uskoa.

Tekis toisaalt mieli testata, mutta en testaa. Mieluumin petyn tädin tuloon kuin negatiiviseen raskaustestiin! Alkaa jänskättämään.... mutt kyllä ne menkat tulee. Tulee tulee - enhän mä voi olla raskaana ku en ole tähänkä mennessä tullut raskaaksi... käääks!

Kyllä se sitte taitaa olla kuulkaas kanssasisaret sitten niin, että ne menkat taas tulee... tuli sitte pyyhkästyä vessapaperiin pieni punainen pilkku - olis pitäny jättää pyyhkimättä 

Örkki, oletko jo testannut? Täällä jännitetään, eikä välitetä pienistä punaisista viiruista. [;)]

En ole viel testannu. Niin, meinasin kyllä tänä aamuna alunperin, mutta ku nuo pisarat näkyivät, niin aattelin että ootellaan nyt sitte menkkoja. Nyt alkaa kyl taas tuntuu siltä, että sitä vois joku aamu testataki - viimeistään viikon päästä. Siis ei vielä tunnu menkkojen alkamiselta, eikä raskaana olemiseltaka (tosin mä en ees tiedä miltä sen pitäis tuntua, ku en ole ennen ollut) ainoastaan rintoja vähän aristaa. Eikä menkkoja näy. Mutt jos tässä päivä kerrallaan kattelis eteenpäin ja kuulostelis tuleeko lisää oireita. Sitte tuhlais tuon viikkonäytöllisen testauksen.

Tännekkin kirjoittelen tilanneraportin. Eli, n. viikko tärppipäivistä, ja nyt on neljäs päivä käynnissä kun alavatsa tuntuu erilaiselta, kipuilee ajoittain ja kramppeja, välillä jopa vihloo, ja nyt eilen alkoi rinnat aristamaan myös. Katsotaan mitä tapahtuu =)

örkki, sulla on ihan liian hyvä itsekuri!! [8D] Toivon niin paljon että pääset tuhlaamaan sen testin ja vielä hyvästä syystä...

Enpäs tuhlannut sitä... menin tänää ja ostin apteekista apteekin oman testin. Vessahätäisenä menin ostamaan ja kipitin pika pikaa vessaan. Olin n. neljä tuntia ollut käymättä vessassa ja tulos oli: negatiivinen!

En ole raskaana - kunnes toisin todistetaan.

Jänniä aikoja Örkillä!! Muistan tasan tarkkaan oman syyskuuni,kun pohdin ja mietin, milloin testata ja milloin uskaltaa testata. Negatiivinen vastaus on isku vasten kroppaa ja mieltä, varsinkin silloin, kun kokee tuntevansa kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet.
Hirmuisesti tsemppiä!!

Itse odotan esikoistamme ja tunteet edelleen uskomattomat. Välillä koko raskaus unohtuu, mutta aamuisin etova olo muistuttaa, että tässä kasvatetaan pienokaista.
En olisi vielä vuosi enkä edes puoli vuotta sitten osannut kuvitella odottavani lasta nyt. Tämä on elämäni ihmeellisin ja tunteikkain aika, jonka olen koskaan kokenut.

Voi kökkö, örkki... [:@] mä olin jo ihan varma sun plussasta... no toisaalta uskon siihen vieläkin niin kauan kuin punainen ferrari pysyy teidän pihasta pois... [;)] Pidän peukkuja!

Nii, mä olin melki varma jo iteki plussasta.... mutt tänää se ferrari sitte tuli - että se siitä sitte! Höh!

Huomenta päivää! [:)]

Paaperolle toivotan rentoa yrityksen jatkoa! Ja jospa sitä kautta pääset lunastamaan lupauksen! [:)] Älä meitä kokonaan hylkää vaikka yrittäisitkin pysyä takavasemmalla! [;)]

RiikkaJ:llä on lupaavan kuulosia oireita! Voi kunpa olisikin pieni solurypäs, mikä siellä vihloo etsiessään sopivaa paikkaa! [;)]

Örkki, voihan höhlä! Niin olin varma siitä, ettet voi muuta ko plussata.. Ois täti saanu ajaa ferrarin kesärenkaillaan ojaan (täällä ainakin on sen verran liukasta..) [;)]

Olen loistava muuttamaan mieltäni! Pystyn noin 3-5 kertaa päivässä muuttamaan mieleni siitä, olisiko meitä onni potkaissut vaiko eikö.. [;)] Oireita on vaikka mitä, flunssasta vatsan nippailuun ja vihlontaan, mutta toisaalta nuo oireet voi johtua myös ihan mistä tahansa muustaki syystä.. [:-] Tuo flunssa minua eniten ihmetyttää, kun olen periaatteessa kolmatta kertaa tänä syksynä flunssassa! [8|] Lämpöä ei kyllä ole, ennemminkin alilämmön puolella.. Vielä pitäisi ens viikkoon asti jaksaa muuttaa mieltä! [:D]

Päivän jatkoja! [:)]

Vai oireilee Sanra myös =) Meillä on melkeen päivälleen sama kierto! Katsotaan että sattuisko niinkin hullusti että molemmilla tärppäis samaan aikaan ! Oireilut täällä jatkuu samaan malliin, tissit tosin kipeytyy enemmän pikkuhiljaa. Ihme uniakin oon nähnyt, mutta se ei merkkaa mitään kun niitä todella outoja näkee muutenkin.
Mielialat vaihtelee kyllä, onneks oon saanu pidettyä vielä mölyt mahassa, etten oo raivonnu ukolle, mutta kyllä pari kertaa on v*tuttanut siihen malliin että huh. Ehkä jopa ihan aiheesta mutta se raivon määrä mikä kuohahtelee on huvittavaa (heti kun se menee ohi)

Rairai. Viikko vielä niin sit voi alkaa ihmettelemään että mikä on meno.

Takaisin